Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Euh ik volg Marcel ook 100%, ik dacht dat dat wel duidelijk was.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
17 maart 2009 11:50 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Sorry, dacht dat je een grapje maakte
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 maart 2009 11:58 |
|
|
Anton
Boxster 2.5Utrecht
|
Het zijn luxe discussies want het is helemaal niet facultatief. De hoeveelheid geld die je hebt bepaalt wat je kunt kopen. En bij sommigen ook TOTMBO.
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
|
17 maart 2009 15:21 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Een 993 Spartaans? Wat vind je dan van een 3.2
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
17 maart 2009 17:06 |
|
|
Peter
Geen Boxster 981 S meer
|
Een tractor.
Alles is natuurlijk relatief. Jij vindt een 3.2 pas spartaans, wat dacht je dan van een 2.4S of een 356 of een 356 speedster of een......
|
17 maart 2009 17:31 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
17 maart 2009 17:39 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
on topic please
_________________________________________ oud is beter
|
17 maart 2009 17:52 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ach, alles is wel gezegd hoor. Ik heb de 4 antwoorden op de vraag van de topicstarter keurig onder elkaar gezet, wat kan 'ie nog meer wensen?
|
17 maart 2009 17:57 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Er zullen absoluut 993 rijders zijn die "door" willen groeien naar een meer moderne Porsche en zodra de 997 in grote betaalbare aantallen beschikbaar komt zal dit zeker gebeuren.
Daarnaast zullen er even zoveel SC, 3.2 en 964 rijders zijn die op hun beurt een 993 begeren.
Dan blijft over: het aantal beschikbare 993's en aangezien deze hoeveelheden zeker niet meer zullen worden verwacht ik dat de prijzen minimaal zullen zakken en wellicht zelfs stabiel zullen blijven.
De 997 daar in tegen komt steeds meer beschikbaar en zal dus nog wel even aan een waardedaling onderhevig zijn. Per slot van rekening is het nog een relatief jonge auto en zal alleen hierom nog even blijven dalen in waarde.
Zou ik uit mijn (bijzondere) 993 stappen?
Hmmm, een 997 GT3 is mij veel te duur, een 996 GT3 ???
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
17 maart 2009 18:29 |
|
|
frederik968
|
Hartelijk bedankt voor jullie antwoorden!
ben er een stuk wijzer uitgeraakt!
ga toch nog even met de 968 rond bollen en kijken wat er met de 997 zal gebeuren...
|
17 maart 2009 18:32 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
de echte daling in de occasionmarkt moet nog gaan beginnen imho
_________________________________________ Got coffee?
|
17 maart 2009 18:33 |
|
|
fastboss
|
je hebt helemaal gelijk Marcel, de 996 bevalt prima.
_________________________________________ The fastest boss there is - NPC 1287
|
17 maart 2009 19:27 |
|
|
993turbopeter
|
Molen 934 neemt mij de woorden uit de mond (de klokken, geluid dichtslaan deur, dkke billen, luchtgekoeld geluid,...)
|
17 maart 2009 20:12 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
maar eh, je kan toch ook voor een goede 993 gaan....
Viel Erfolg!
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
17 maart 2009 22:00 |
|
|
horn
PF #57
|
zodra ik een 997 kan betalen gaat de 964 eruit.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 maart 2009 22:18 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Zo is het maar net horn, ik doe mee
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
17 maart 2009 23:26 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Meen je dat? Wat is je argumentatie, en waarom nu niet 'alvast' een 993?
|
17 maart 2009 23:34 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ik rij met veel plezier 996 maar heb wel gemerkt in mijn verkoopambitie (occasions aangeboden) dat ik onevenredig veel mag/moet afschrijven. Toch lonkt de volgende 996 (GT3, dat weer wel dan )
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
17 maart 2009 23:50 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
ik heb gisteren net proef gereden in een 996 4s, rijd opzich niet verkeerd voor dat geld ik heb nog steeds een smile op m'n gezicht
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
18 maart 2009 7:38 |
|
|
horn
PF #57
|
Omdat ik een 964 mooier vind dan een 993. Sterker nog, een paar jaar geleden vond ik een 993 zelfs lelijk (voorkant). It grows on you, maar ik vind een 964 nog steeds een stuk mooier. Maar ja, 'mooi' is een kwestie van smaak. De (4)S vind ik dan wel weer echt een mooie 993. Maar ook niet mooier dan een 964.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 maart 2009 8:33 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Hans Anders
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
18 maart 2009 8:43 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Zo denken veel Porschisten, de 993 is ook niet met groot enthousiasme onthaald, volgens mij ook de reden dat hij niet lang geproduceerd is. Zou me niet verbazen dat de 993 de 911 is die de kortste productietijd heeft meegemaakt.
De 993 is pas echt populair geworden nadat bleek dat Porsche het nog slechter kon, de 996 was nog braver en dan hadden ze er nog een waterkoeling ingestoken.
Voor het grote publiek een schot in de roos, voor de die hards de doodsteek. Alles went natuurlijk, maar op gebied van waardevastheid denk ik nog steeds dat voorlopig de 996 op de laatste plaats gaat komen, met de 993 als de volgende.
Had men na de 993 de 997 uitgebracht met luchtkoeling, dan had de 993 in verkoop gewoon een ramp geweest. Blijkbaar is iedereen dit vergeten, maar bij de lancering van de 996 heeft men moord en brand geschreeuwd omwille van de waterkoeling, maar blijkbaar is men al vergeten wat de reacties waren toen met de lancering van de 993 bleek dat de lampen volledig plat lagen en toen, totaal on-911.
Porsche heeft dit ingezien, en daardoor de 997 terug veel meer de looks gegeven van hoe een 911 er moet uitzien.
Voordat ik hier alle 996 (hoor ik ook nog steeds bij) en 993 rijders op mijn dak krijg. Ik zeg hier niet dat de 993/996 slecht of lelijk is, maar iemand moet laatst zijn. Ondanks alles blijven het schitterende wagens.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 maart 2009 8:54 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Goed betoog Paul
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
18 maart 2009 10:38 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
+1
|
18 maart 2009 10:45 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Hoezo, verkopen ze daar ook meningen dan?
Eens met horn en voor de mening van een ander.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
18 maart 2009 10:49 |
|
|