Auteur |
Bericht |
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Panamera: gesnapt in de rebound !
Ik heb 'm !
Vorig jaar April al zag ik deze Panamera nabij Basel rijden, balen dat ik toen geen camera bij me had. Dit weekeinde echter kon hij me niet ontsnappen in
St. Anton in Oostenrijk; dezelfde groene met hetzelfde kenteken !.
Uiteraard minder spectaculair nu de echte al gepresenteerd is, maar het is wel leuk om de gemaskeerde delen eens te vergelijken met de echte.
Zo is op deze "vor-serie auto" de voorrand van de voordeur duidelijk naar binnen geklopt, erg goed te zien door even op de detail foto te clicken.
Bij de echte Panamera is juist de rand van het voorscherm naar binnen geklopt; op deze auto is dat juist zorgvuldig gemaskeerd.
Ook de daklijn achter en de vorm van de achterruit zijn goed gemaskeerd....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
Laatst bijgewerkt door lindemans op 17 maart 2009 23:00, in totaal 1 keer bewerkt.
|
17 maart 2009 22:57 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Wat een ielige uitlaatjes!
Wel ... St. Anton!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
17 maart 2009 23:00 |
|
|
Classic912
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
|
En met trekhaak! Goede spot.
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
|
17 maart 2009 23:00 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Die had ik nog niet eens gezien ...
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
17 maart 2009 23:05 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Als men er maar geen caravans achter gaan hangen, dat is in mijn ogen een dood zonde.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
17 maart 2009 23:09 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
lekker vies. enige positieve wat ik ervan kan maken.
_________________________________________ oud is beter
|
17 maart 2009 23:09 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Vraag me eigenlijk af wat ze met deze "vor-serie auto" nu doen. Ziet er in veel opzichten totaal anders uit dan de uiteindelijke productie wagen.
Zouden de insiders hier nu gewoon een tijd in blijven rijden? En dan daarna, wat gebeurt er met dit soort 'proto typen'?
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
17 maart 2009 23:21 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Vroeg ik me ook af; zal vast wel ergens in een hoek terechtkomen en over 30 jaar als bijzonder ding weer opduiken. Deze is wel mismaakt, want die voorranden van de voordeuren zijn echt naar binnen geramd met een hamer zo te zien....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
18 maart 2009 0:45 |
|
|
Jort
Groningen
|
Kwam er een paar jaar geleden niet een voorserie 911 (997?) voorbij die werd vernietigd? Volgens mij is dat de gewone gang van zaken, uitzonderingen daargelaten.
Nu is het nog een mooi model om nieuwe snufjes in/op uit te testen, straks in de shredder.
-edit-: zie hier.
In dit specifieke geval voor een kunstwerk, maar vernietigd worden ze dus sowieso.
_________________________________________ Tjolk.
|
18 maart 2009 0:51 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Volgens mij zit er een soort uitsparing achter.Dit is een deel van de camouflage.Als je goed kijkt zit er volgens mij ook in het voorscherm een uitsparing waar iets "in" geplakt zit?Ook zie je wat tape op de randen die weer meegespoten zijn.
Heb nog niet gekeken maar misschien is dit wel te zien in de pers foto's
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
18 maart 2009 9:02 |
|
|
hgo
|
uitlaatjes
Dieselmotor test ???
|
18 maart 2009 15:12 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Lijkt me een uitgelezen moment om tijdig een Pool in te huren en m enkele decennia in een schuur in Moldavie te parkeren....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
18 maart 2009 16:01 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
vroeger verdween er nog wel eens een prototypje via de 'achterdeur'
als die tegenwoordig weer opduiken zijn ze bij Porsche 'not amused'
denk dat ze er nu zorgvuldiger mee om gaan en dat ze dus idd allemaal in de shredder belanden...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
18 maart 2009 17:05 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Hoezo, plek genoeg toch voor dit soort prototypes in het nieuwe Porsche Museum
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
19 maart 2009 18:50 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
dat valt wel mee. het staat er toch behoorlijk vol daar in het museum. Het had met die history vele malen groter kunnen zijn
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
19 maart 2009 20:00 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Zie
[off topic]Porsche heeft heel wat meer autos in de herritage dan de 80 plaatsen die er in het museum staan waaronder een aantal zeer bijzondere prototypes. Daarom wisselt de collectie in het museum ook met grote regelmaat[/off topic]
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
20 maart 2009 15:04 |
|
|