Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:34

Antwoord op onderwerp  [ 876 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 36  Volgende
Bezoek Porsche Museum 6,7 juni : ... het feest is geweest! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Timeless
Bericht 
Dit keer absoluut niet scherp bedoelt Eric :!:

19 maart 2009 21:07
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
EriC4C schreef:
Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt gezien de andere reacties Idea , dus waarom je specifiek mijn reactie eruit pikt om rechtstreeks op te reageren?

Omdat jij het blijkbaar echt serieus bedoelt, zonder grappige ondertoon. Je 2e post over Skoda rijden bevestigt dat alleen maar. Als ik met een andere auto niet welkom ben dan hoor ik dat wel van de organisator.

In een ander topic geef je vandaag aan:

EriC4C schreef:
Het is zó makkelijk om te (ver)oordelen zonder de feiten te kennen :roll: .

Maak jezelf daar dan ook niet schuldig aan :idea:

19 maart 2009 21:10
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Aha, omdat jij het blijkbaar alleen van mij serieus opvat :idea: en de humor m.b.t. de Skoda(-slogan) ontgaat je blijkbaar :(.

Ik (ver)oordeel helemaal niets of niemand zonder de feiten te kennen. Zo is het in ieder geval niet bedoeld :salut:.

19 maart 2009 21:14
Profiel
Timeless
Bericht 
Lekker sfeertje weer , bietje onnodig :!:

Porsche is straks ook van Skoda ....of is het omgekeerd :roll: :lol:

Anyway , ik ga lekker met mn waterkoker PDK en alle andere onzin aan board naar het Museum :wink:

Kan niet wachten :!: :!:

19 maart 2009 21:19
Profiel
964 C2
Bericht 
Goh,gezellig hier, ik kwam toch echt met de fiets volgens Marcel en ben ook niet geweigerd. Dus Radboud, we gaan gezellig samen met welk vervoermiddeldan ook :!: En denk er om dat je meegaat hoor, het moet wel gezellig worden :D

19 maart 2009 22:56
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Het is inderdaad de organisator die bepaalt, dat heeft hij ook de vorige keer gedaan. Wat hij deze keer beslist weet ik niet.
Ik ben het ook (serieus) met Eric eens, je komt toch ook niet met je 'skoda' (even als voorbeeld) naar een toerrit van het Porscheforum. :roll: Dus vind ik het niet zo heel gek dat er verwacht wordt dat je de intentie hebt met de Porsche te komen. Maar ik ben niet de organisator dus die mag het lekker zeggen, mss mag je niet mee als je wel met de Porsche komt.
Dan heb ik een probleem :lol:

19 maart 2009 23:18
Profiel
964 C2
Bericht 
Nou het lijkt mij dat je mee wilt om dat je geinteresseerd bent in het P museum. Rad heeft ook een P,maar zal om bepaalde redenen niet met z'n P komen, dus............uitsluiting............gaat wel erg ver.....denk ik zo :idea:

19 maart 2009 23:29
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Wanneer Radboud noodgedwongen niet met de Porsche kan gaan, dan kan hij dat toch gewoon aangeven in plaats van de houding aan te nemen van "ik bepaal zelf wat ik doe en laat me door niemand wat vertellen".
Eric bedoelde het in mijn ogen zeker niet flauw.

Ik heb absoluut niets tegen Radboud en ook niet voor of tegen Eric maar laat dit AUB geen negatief tintje geven aan het door Rufie zo enorm goed en met liefde georganiseerde PORSCHE forum evenement.

Naar mijn idee is er veel meer dan genoeg over gezegd, in meer dan genoeg topics...

My2cents

20 maart 2009 0:00
Profiel
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Bericht 
D'r mag altijd iemand met me meerijden.... (FROST bijvoorbeeld) maar wel op een eigen kamer slapen, anders krijg ik geduvel met mijn TOTMBO...

20 maart 2009 1:42
Profiel
Timeless
Bericht 
Sigrid schreef:
Goh,gezellig hier, ik kwam toch echt met de fiets volgens Marcel en ben ook niet geweigerd. Dus Radboud, we gaan gezellig samen met welk vervoermiddeldan ook :!: En denk er om dat je meegaat hoor, het moet wel gezellig worden :D

Siggie , Radboud past niet in het kinderzitje :shock:

20 maart 2009 8:34
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Ik vind het gewoon jammer dat er soms wat krampachtig gedacht lijkt te worden, daar wilde ik een punt in maken.
Ik kom misschien ook wel gewoon met de P, maar er zijn mensen die geen P hebben en dan blijkbaar voelen dat ze niet mee mogen / er niet bij horen terwijl ze het merk net zo'n warm hart toedragen als de rest. Dat vind ik jammer. Ik probeer die geest even te challengen. Het moet toch geen eliteclubje worden hier?
Ik vind ook dat er verschil is tussen een rit naar Zuid-duitsland in een spartaanse auto en een toerritje door NL. Ik zag dit niet als een toerrit maar als een bezoek aan het museum in Stuttgart. Ik heb ook nog passagiers mee te nemen. Vandaar dat ik twijfel over de autokeuze.
En bovendien kan een beetje discussie geen kwaad. Daar is het een forum voor.

@rufie: excuses dat dit in jouw topic gebeurd is.

20 maart 2009 10:38
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
:thumleft: Voor de reacties van mensen die mij kennen en weten hoe het inderdaad is bedoeld. Duidelijk niet zoals het blijkbaar door Radboud is geïnterpreteerd :(. Ik, die zou vinden dat mensen die geen Porsche hebben niet mee zouden mogen / er niet bij horen terwijl ze het merk een warm hart toedragen :shock: .

Een grote verzameling Porsche's maakt echter wel een gedeelte van de sfeer van het gehele evenement, uit & thuis. Zo was het althans de vorige keer dat de vergelijkbare trip door dezelfde persoon werd georganiseerd.
Degene die de vorige keer niet met een Porsche meegingen baalden als een stekker dat ze dat vanwege :cry:-omstandigheden niet konden.

Go Rufie!

20 maart 2009 10:46
Profiel
Bericht 
IK zou het ook leuk vinden als iedereen met de P zou gaan! Maar als iemand door omstandigheden (meerdere passagiers, Ppech, slecht weer, enz..) het niet zou redden om met de P te gaan dan geen probleem!

20 maart 2009 11:21
Profiel
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Bericht 
Het lijkt mij dat er iets te regelen moet zijn, omdat niet iedereen een passagier heeft. Als de mensen die iemand van hier mee kunnen/willen nemen dat nou even hier melden?

20 maart 2009 11:50
Profiel
Bericht 
Volgens mij gaat het daar niet om... Meer of het de bedoeling is met je P te gaan of met je DD omdat het doel het museum is en niet de rit.

20 maart 2009 11:58
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Amai, een dagje niet online geweest en één en ander gemist. :o

Laten we hier even een lijn trekken, zodat we ons volgende week kunnen bezighouden met de inschrijvingen.

In eerste instantie wil ik aan iedereen die met de Porsche gaat voorrang geven.
Zoals hierboven al gezegd, als je niet met de Porsche bent, is het echt balen, balen en nog eens balen. Ik spreek uit ondervinding, omdat 2 jaar geleden mijn Porsche toen in herstelling was.

Je kan dit weekend toch wel zien als een echte toerrit, ééntje van meer dan 1000 km. Zeker als jullie alle details gaan kennen, gaat dit duidelijk worden.

Uiteraard gaan we met gevallen van overmacht zitten en dan kunnen we nog kijken hoe we dit regelen. Heb bijv. gezien dat er toch een 10 deelnemers alleen komen. Misschien kan geregeld worden dat sommigen een passagierszit ter beschikking stellen ? Slaapkamer daar ga ik me niet met moeien :D . Ik voel me geen zedenpolitie.

Zo dan kan ik misschien vandaag al een tweede tip van de sluier lichten.
Vorige week ben ik goed ontvangen bij T. :wink:
Bij een koffie heb ik afgesproken dat we met zijn allen een rondleiding krijgen in het bedrijf waar momenteel al een 100 personeelsleden werken.

Afbeelding

Vandaag nog even doorwerken en ik hoop morgen alles te kunnen presenteren.

Greets,
Rufie.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

20 maart 2009 12:09
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Gaaf Rufie :!: Misschien dan maar een paar leuke wieltjes meenemen... 8)

20 maart 2009 12:29
Profiel WWW
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Volgens mij gaat het daar niet om... Meer of het de bedoeling is met je P te gaan of met je DD omdat het doel het museum is en niet de rit.

Check!

rufie: ziet er goed uit, ik ben benieuwd naar het definitieve programma!@!

20 maart 2009 12:30
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Rufie: :thumleft:

20 maart 2009 13:01
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Yes, nog iets definief vastgelegd vandaag.

Hier zullen we overnachten :

AfbeeldingAfbeelding

Rarara... :)

20 maart 2009 13:50
Profiel WWW Facebook 
964 C2
Bericht 
Zeer aangenaam :lol: , maar of er wat komt van baantjes trekken?
Volgens mij heb je zo'n fantastisch programma in elkaar gedraaid, dat iedereen aan het eind van de dag neerploft.

20 maart 2009 13:54
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Neenee, heb bewust wat vrije tijd ingebouwd, zodat we goed kunnen genieten.

20 maart 2009 13:57
Profiel WWW Facebook 
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht 
Begrijp ik het goed dat de inschrijving morgen opnieuw start? Nieuwe kansen nieuwe prijzen zeg maar. Op zich prima maar in dat geval moet ik misschien morgen gewoon de hele dag achter de PC blijven zitten met de vinger aan de knop. Of worden de aanmeldingen waarmee dit topic is gestart overgenomen? Ik vind het PF namelijk helemaal top maar ik had morgen even een verlofdag ingelast. :wink:

20 maart 2009 14:03
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
MarkS, ja morgen zou ik graag een nieuw topic openen, waar het programma wordt voorgesteld met alle details en prijs en mogelijkheid om zich in te schrijven.

Denk je echt dat het zo een vaart zal lopen ? 100 personen is toch al iets ?

Ik ga ook vragen om op voorhand te betalen (kan dat risico niet dragen), dus wie eerst betaalt, is zeker van zijn plaats.

20 maart 2009 14:06
Profiel WWW Facebook 
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht 
Oké.

Ik heb geen flauw idee of het zo hard loopt. Daar heb jij meer ervaring mee dan ik. Maar wil het risico niet lopen de boot (rit + museum) te missen. Dus morgen vingers aan de knoppen (PF & Electronic Banking). :wink:

20 maart 2009 14:14
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 876 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 36  Volgende