Hmmm.....al die rommel in het vooronder wil niets zeggen... lijken me sowieso de verwarmingspijpen onder het dashboard en in de motorruimte.
Dit is hoe ze zou moeten uitzien
Dit is hoe ze wellicht heeft gereden in Duitsland, met drie delige BBS wielen die einde jaren 80/begin 90 HONDSDUUR waren.
En dit is het effect dat men wou beogen
Men heeft dat laatste effect gerepliceerd met 964 turbo voor en achter bumpers, zijdrempels, achterlichten + balk en cupspiegels. Dat laatste suggereert wellicht een ombouw na 1992. Het kan best zijn dat de wagen is opgebouwd met originele porsche onderdelen (£££).
De waarde van de wagen zit hem in de originaliteit. Dat betekent volledig strippen die handel: kijken op roest, terug impact bumpers en alle rubbertjes en goede overhaul van het interieur. Het cosmetische werk kan makkelijk tegen de 10 000 euro oplopen, aangezien een goede herlakking en het assembleren uren neemt.
Dan begin je met het mechanische werk.... zeg maar losjes 5000 euro indien de motor niet uit elkaar moet.
Na 18 maanden heb je een top turbo voor 33000 euro met history en in een super conditie. Twee jaar rijden, correct onderhoudsregime met geen limiet op de mechanische kosten en....ze waarderen in prijs en een Turbo is het waard om in te preserveren.
Het word natuurlijk echt goedkoop als je al het werk zelf kan doen ipv het uit te besteden.
Goede vondst.... Ik hoop dat er een setje zwart lederen originele impact-bumper zwarte recaro sportstoelen inzitten!
Groetjes,
Bert