Auteur |
Bericht |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Gefeliciteerd, John. Veel succes met je onderneming.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
20 maart 2009 16:53 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Gefeliciteerd met de start van het ondernemerschap !
1 tip voor de Speedco site , als ik naar "prijslijst" navigeer is het een beetje raar dat er geen enkele prijs genoemd staat, en alleen "op aanvraag"
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
20 maart 2009 17:53 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Heren, allemaal bedankt.
Voelt goed inmiddels naar de notaris geweest en de handtekening gezet, daarna even met het vrouwtje wezen lunchen
Poa wordt zsm aangepast reden hiervoor is koerswisselingen van valuta
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
20 maart 2009 18:11 |
|
|
John
Cayenne
|
aha bewaar je ut bonnetje, huppetee in de kosten
|
20 maart 2009 18:23 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
20 maart 2009 18:46 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... en SUCCES
|
20 maart 2009 23:09 |
|
|
58GT
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replicaDelfgauw
|
John, gefeliciteerd jongen, het is je gegund..
_________________________________________ Het leven is te kort om in een saaie auto te rijden.
|
20 maart 2009 23:10 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Van harte John en alles plezier en succes van de wereld gewenst ! We gaan hier nog meer van horen, ik voel het aan mijn water....
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
21 maart 2009 0:30 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Yo John, da's een fijne stap: Entrepreneur! Gefeliciteerd!
'k Weet hoe het voelt, ben ook sinds 1 jan ZZP'er (en daarom zo weinig op het PF te vinden )
Maarrrr: niets is leuker dan eigen baas zijn, is mijn bevinding tot nu toe Freedom... freedom.....
Heel veel Succes man en als ik een tandwielkast nodig heb.....
_________________________________________ Take the long way home....
|
21 maart 2009 0:49 |
|
|
horn
PF #57
|
Zelfstandig Zonder Poen - en bevalt het?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 maart 2009 8:26 |
|
|
912
|
http://www.speedco.nl/speedster.php?pagina=prijzen
Alles POA... wat is dat nu voor laffe toestand?
Lijkt op de zelfde werkwijze als hier: eerst kijken wie er binnen komt en dan een prijs bepalen....
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
21 maart 2009 8:53 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Als je de rest van DIT topic even had gelezen
... daarbij is John (officieel) nog geen 24 uur met deze zaak bezig
|
21 maart 2009 8:57 |
|
|
912
|
Ja, en die koersen zijn binnenkort wel constant.... Is hetzelfde als schrijven: Ik weet niet waar John heeft gezeten maar in '97,'98,'99 groeiden de (geld-) bomen nog tot in de hemel... En het gebruiken van termen zoals
Klinkt stoer maar een 911 kan je helemaal niet body off restaureren.
Dus als ik als oprecht geinteresseerde in eerste instantie dit soort dingen lees in zijn commerciele uitingen, dan word ik wat minder enthousiast.
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
21 maart 2009 8:59 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Uiteraard mag iedereen zijn mening ventileren en opbouwende kritiek zal John ongetwijfeld waarderen. Als je hier echter alleen maar komt om (af te) zeiken dan hoop ik dat je behoefte daaraan nu is bevredigd en dat je de sfeer in dit topic niet verder verpest .
Hij staat al klaar .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 maart 2009 10:21 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
John,veel plezier als ondernemer en heel veel succes. Van je hobby je werk maken,wie wil dan nou niet??
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
21 maart 2009 10:47 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
John, ook hier nogmaals de felicitaties en héél veel succes met de door-/opstart. Erg leuke business lijkt me!! Ik ben gezond jaloers!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 maart 2009 10:57 |
|
|
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
John, veel succes met je bedrijf. Hartstikke goed
_________________________________________ "I worked hard, and if you work hard you get the goodies" - Steve McQueen.
|
21 maart 2009 11:02 |
|
|
JaapII
Porsche 996 mk1
-----------------------
Ex. Porsche 3.2
Porsche 964 coupé
Porsche 964 cabrio
-----------------------Noord Holland
|
POL "de grootste eikel van het forum"
912 je gaat met stip winnen!
Jaap
|
21 maart 2009 11:17 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Brave move, my boy!
Gefeliclteerd:!:
Ik ben binnenkort natuurlijk 'in de markt' voor een carrosserie. Hoe meer aanbieders er zijn, hoe groter de concurrentie, toch?:D
In theorie is dat in het voordeel van de consument...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
21 maart 2009 11:50 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Succes met deze onderneming; Er zullen genoeg liefhebbers zijn en zeker niet alleen uit de leeftijdscategorie die hem oorspronkelijk hebben meegemaakt.
Zo'n auto hoort onder "cool" op het motionboard van topgear!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
21 maart 2009 11:59 |
|
|
hansstaal
rentenierApeldoorn
|
Bij de 356speedsterclub.nl hoorden we al zo weinig over Speedco . Er waren toch al twee eigenaren, dus John is de grootste aandeelhouder. (klinkt goed) . Wat ga je als eigenaar doen John, sleutelen, verkopen, aan de weg timmeren of cashen? haha in iedergeval veel succes. Misschien is het wat om je aan te melden als lid van de 356 Speedster club, daar zit veel potentie en kennis, daar moet je wezen als 356 liefhebber. nogmaals succes en groeten Hans
|
21 maart 2009 13:27 |
|
|
aher
911 2.2e targa 1971noord brabant
|
Hee,John gefeliteerd met deze grote stap.GR andre.
|
21 maart 2009 14:10 |
|
|
356_rijder
Ex Porsche 356 Speedster Replica
Ex Porsche 964 C4
Porsche 356 OUTLAW under construction.Achterveld
|
Ja ik moet wel zeggen John ten eerste gefeliciteerd ten tweede wat ga je hier doen binnen de firma?
Kijk maar even wat Hans hier over geschreven hebt.Zelf moet ik wel bekennen dat dr heeeel veel kennis zit bij de 356speedsterclub.nl
Eigenlijk had ik wel verwacht dat 1 van de 2 heren zich al had aangemeld op het forum van de 356speedsterclub.nl
Heel veel succes met de firma ensterkte in deze moeilijke tijd en economie!
_________________________________________ HET LEVEN IS NET ALS EEN NEUS, JE MOET ELKE DAG ERUIT HALEN WAT DR IN ZIT
|
21 maart 2009 14:37 |
|
|
356_rijder
Ex Porsche 356 Speedster Replica
Ex Porsche 964 C4
Porsche 356 OUTLAW under construction.Achterveld
|
Nou nou Speedy,
ff tam,
de body die Speedco Naaldwijk inporteerd is een gewone Vintage body uit The USA.Als je pech hebt en je hebt een kever onderstel met bepaalde lengte pendelassen passen je banden met velgen niet.Ze lopen aan.Ikzelf heb dr onderzoek na gedaan en het valt vies tegen.
Kijk maar op het draadje van PorscheHenk.
Succes als jij een Vintage aanschaft,
je bent gewaarschuwd.
Groete Jordy.
_________________________________________ HET LEVEN IS NET ALS EEN NEUS, JE MOET ELKE DAG ERUIT HALEN WAT DR IN ZIT
|
21 maart 2009 14:41 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Heren hartelijk dank voor alle leuke berichten, doet de mens goed. En de paar andere berrichten heb ik met een knipoog gelezen.
toch nog even wat antwoordjes
Tja body off restaureren, ach wellicht niet de juiste term, maar voor de las werkzaamheden in een straal spit en na het lassen ook weer in een straal spit en dan verder voor behandelen alles op nieuw verzinken, puntlasjes uitboren van het raammechanisme om het op nieuw te kunnen invetten, laten we zeggen ik ben met mijn 1ste 11je heel ver gegaan en kosten nog moeitje gespaard. Ach what's in the name als we elkaar maar begrijpen
voor de historici onder ons 97 / 99 was de fusie tussen northwest en KLM daardoor was het op die arbeidsmarkt iets krapper
ga me ook zeker aanmelden bij het 365 forum, heb er veel zin in en vandaag een leuke dag gehad.
Voornamelijk ga ik mij met het sleutelen en de techniek bezig houden, de BV is dan ook voornamelijk een verlengstuk van de hobby.
even bij Do geweest vannochtend en in de vroege middag nog even bij Paul geweest. Erg leuk zn eerste dag als ondernemer.
Wij weten dat de diverse type replica's zijn, en geloof me als je mn eigen auto hebt gezien weetje dat ik een zeikert ben als het om kwaliteit gaat. Voor zover dit in mijn vermogen ligt wil ik dit ook nastreven voor onze klanten.
Geeft echt een hoop energie al die leuke berricht
THX
Mod wellicht om te voorkomen dat het topic geveegd wordt door de inbreng van enkele forumers.
mag er wat mij betreft er een slotje op.
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
21 maart 2009 23:43 |
|
|