Heren hartelijk dank voor alle leuke berichten, doet de mens goed. En de paar andere berrichten heb ik met een knipoog gelezen.
toch nog even wat antwoordjes
Tja body off restaureren, ach wellicht niet de juiste term, maar voor de las werkzaamheden in een straal spit en na het lassen ook weer in een straal spit en dan verder voor behandelen alles op nieuw verzinken, puntlasjes uitboren van het raammechanisme om het op nieuw te kunnen invetten, laten we zeggen ik ben met mijn 1ste 11je heel ver gegaan en kosten nog moeitje gespaard. Ach what's in the name als we elkaar maar begrijpen
voor de historici onder ons 97 / 99 was de fusie tussen northwest en KLM daardoor was het op die arbeidsmarkt iets krapper
ga me ook zeker aanmelden bij het 365 forum, heb er veel zin in en vandaag een leuke dag gehad.
Voornamelijk ga ik mij met het sleutelen en de techniek bezig houden, de BV is dan ook voornamelijk een verlengstuk van de hobby.
even bij Do geweest vannochtend en in de vroege middag nog even bij Paul geweest. Erg leuk zn eerste dag als ondernemer.
Wij weten dat de diverse type replica's zijn, en geloof me als je mn eigen auto hebt gezien weetje dat ik een zeikert ben
als het om kwaliteit gaat. Voor zover dit in mijn vermogen ligt wil ik dit ook nastreven voor onze klanten.
Geeft echt een hoop energie al die leuke berricht
THX
Mod wellicht om te voorkomen dat het topic geveegd wordt door de inbreng van enkele forumers.
mag er wat mij betreft er een slotje op.