Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 14:36

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Doorstart S P E E D C O BV" van hobby naar............ 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
Heren hartelijk dank voor alle leuke berichten, doet de mens goed. En de paar andere berrichten heb ik met een knipoog gelezen.

toch nog even wat antwoordjes :wink:
Tja body off restaureren, ach wellicht niet de juiste term, maar voor de las werkzaamheden in een straal spit en na het lassen ook weer in een straal spit en dan verder voor behandelen alles op nieuw verzinken, puntlasjes uitboren van het raammechanisme om het op nieuw te kunnen invetten, laten we zeggen ik ben met mijn 1ste 11je heel ver gegaan en kosten nog moeitje gespaard. Ach what's in the name als we elkaar maar begrijpen

voor de historici onder ons 97 / 99 was de fusie tussen northwest en KLM daardoor was het op die arbeidsmarkt iets krapper :wink:

ga me ook zeker aanmelden bij het 365 forum, heb er veel zin in en vandaag een leuke dag gehad.

Voornamelijk ga ik mij met het sleutelen en de techniek bezig houden, de BV is dan ook voornamelijk een verlengstuk van de hobby.

even bij Do geweest vannochtend en in de vroege middag nog even bij Paul geweest. Erg leuk zn eerste dag als ondernemer.

Wij weten dat de diverse type replica's zijn, en geloof me als je mn eigen auto hebt gezien weetje dat ik een zeikert ben :wink: als het om kwaliteit gaat. Voor zover dit in mijn vermogen ligt wil ik dit ook nastreven voor onze klanten.

Geeft echt een hoop energie al die leuke berricht

THX :thumleft:

Mod wellicht om te voorkomen dat het topic geveegd wordt door de inbreng van enkele forumers.

mag er wat mij betreft er een slotje op.

21 maart 2009 23:43
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Helaas blijkt ook dit weer een afspiegeling van de maatschappij. Mensen die zeer enthousiast bezig zijn gelijk de grond in trappen :twisted: :pukel:

Maar ik kon het toch niet laten nog even te reageren op het volgende;

912 schreef:
Ik weet niet waar John heeft gezeten maar in '97,'98,'99 groeiden de (geld-) bomen nog tot in de hemel...

john's Porsches schreef:
voor de historici onder ons 97 / 99 was de fusie tussen northwest en KLM daardoor was het op die arbeidsmarkt iets krapper :wink:

Voor iemand als 912 die in Kuala Lumpur zit valt me dat zwaar tegen. Zeker vergeten dat met name Azie in 1997 door en enorme beurscrach is getroffen. Eentje waar een aantal landen tot op de dag van vandaag nog de negatieve effecten van merken. :idea:
Ken uw klassiekers.

Zo dat is er uit. :oops:

John verder niks van aantrekken. Je weet zelf waar je mee bezig bent en zolang iemand zijn dromen nastreeft en dan ook nog waar kan maken kun je jezelf een gelukkig man prijzen. :res: :res: :res:

22 maart 2009 0:06
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
maurice schreef:
Helaas blijkt ook dit weer een afspiegeling van de maatschappij. Mensen die zeer enthousiast bezig zijn gelijk de grond in trappen :twisted: :pukel:

Dat zijn dingen waar je als ondernemer vaker mee te maken krijgt dan als loonslaaf (niet dat ik een 'echte' ondernemer ben trouwens). Dus wen er maar aan John's Porsche. :wink:

22 maart 2009 0:13
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
356_rijder schreef:
Speedy356 schreef:
Brave move, my boy! :wink:

Gefeliclteerd:!:

Ik ben binnenkort natuurlijk 'in de markt' voor een carrosserie. Hoe meer aanbieders er zijn, hoe groter de concurrentie, toch?:D

In theorie is dat in het voordeel van de consument... :lol:

Nou nou Speedy,
ff tam,
de body die Speedco Naaldwijk inporteerd is een gewone Vintage body uit The USA.Als je pech hebt en je hebt een kever onderstel met bepaalde lengte pendelassen passen je banden met velgen niet.Ze lopen aan.Ikzelf heb dr onderzoek na gedaan en het valt vies tegen.
Kijk maar op het draadje van PorscheHenk.

Succes als jij een Vintage aanschaft,
je bent gewaarschuwd.

Groete Jordy.

Ach...

Ik kan altijd nog voor de korte steekassen gaan en/of voor 4,5J velgen...

Elk nadeel heb z'n voordeel, nietwaar?

22 maart 2009 0:50
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Op verzoek van de topicstarter (die daartoe wat mij betreft altijd het recht heeft) een slotje op dit topic.

22 maart 2009 8:41
Profiel
Bericht 
En ik kan nog steeds naar binnen, de sleutel vergeten Harald. :wink:

22 maart 2009 9:49
Moderator
PF #57
Bericht 
Wim, doe me even mijn loper terug ajb... :cheesy: :salut:

22 maart 2009 9:51
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3