Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:34

Antwoord op onderwerp  [ 168 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Nederlandse Porsche Club 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Robinson schreef:
Hé Eric, mijn berichtje gezien op de site van NPC??
Ik heb dus dat blad nog niet, denkelijk morgen, vandaag wel GT Porsche purely gekregen.
Eigenlijk belachelijk dat het blad al in de winkel ligt maar jij hebt het nog niet.
Vorig jaar hetzelfde gedonder met Autovisie. Ik heb toen gezegd dat ik het blad wel in de losse verkoop zou kopen en dus mijn abonnement wilde opzeggen, nou de volgende keer had ik het blad een stuk sneller.( 2 dagen eerder)

:shock: .... Nee .... het was zo stil daar dat ik er vandaag nog niet had gekeken en dacht hier meer "actieve NPC-leden" te vinden ;).
Grappig :!: We denken er dus hetzelfde over: :evil: .

Reactie van Eric Vreeken daar trouwens ..... :?

Ik neem aan dat je op GT Purely Porsche en Autovisie rechtstreeks, niet via de NPC, een abonnement hebt :?:

09 jan 2004 18:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Ja.
NPC zal het blad wel samen met ander papierwerk opsturen.
Kan dus wel begrijpen dat het iets langer duurt.
Vrijwilligers :res:
Dus ik heb nog wel geduld.
En de reactie van Eric kan ik dan wel begrijpen, krijgt dus ook een eerlijke reply :lol:
Geen verwijt, maar een constatering zou Balkellende zeggen :lol:

09 jan 2004 18:28
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Robinson schreef:
En de reactie van Eric kan ik dan wel begrijpen, krijgt dus ook een eerlijke reply :lol:
Geen verwijt, maar een constatering zou Balkellende zeggen :lol:

Zoals mijn reactie daar :D .

09 jan 2004 18:32
Profiel
Bericht 
Mailtje gezien :lol:

09 jan 2004 18:34
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Blad vandaag ontvangen :!: :lol::lol::lol:

Er door veroorzaakte discussie :? op NPC BB gaat wel verder ..... :(

Groet,
Eric

10 jan 2004 12:54
Profiel
Bericht 
Ja, volgende keer alles aan het bestuur vragen.
Waarom denk je dat het Bulletin Board zo'n saaie bedoening is daar?
Zou toch beter moeten c,q kunnen??

10 jan 2004 16:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Humphrey, ben pas sinds december aspirantlid van NPC (wist overigens niet dat je dan gereduceerd 911 & PW kon ontvangen, koop het los voor de hoofdprijs). Morgen dus pas eerste ervaring in person met NPC. Jij en John duidelijk al langer lid. Is de 'saaiheid' op het BB ook terug te vinden in de activiteiten of vind jij (jullie) als 'ouwe rotten' NPC de moeite waard?

Gr
Horn 91 C2 tip

10 jan 2004 18:25
Profiel
Bericht 
Hallo Horn, de oude rot is John.
Ben zelf net het tweede jaar "aspirant"-lid.(daarom korting op 911...)
Nooit aan iets meegedaan,
BB is idd. saai.
Af en toe eens de knuppel in het hok gegooid, maar dat wordt niet gewaardeerd, blijkbaar.
Dus ik hou me daar koest.

10 jan 2004 18:38
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Sinds oktober aspirant-lid en twee "ervaringen" met het bestuur: de aanmelding :( en nu deze discussie :? . Slechts één evenement bezocht, de laatste slalom vorig jaar ..... :lol: ..... daarom ook de aanmelding doorgezet.

Groet,
Eric

10 jan 2004 21:48
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Robinson,

Ik zat net oude threads op het NPC BB te lezen en kwam die ene tegen waarin jij 'terechtgewezen' wordt inzake de nieuwe 928 GTS. Wat een gezever. Wellicht dat alle emoticons bij de rest niet worden afgedrukt. Je sarcasme/ironie was mij in ieder geval overduidelijk.

Mensen zien daar het BB een beetje als het bord bij de Albert Heijn volgens mij. Een grap of ironische opmerking wordt niet echt begrepen. En als-ie wel wordt begrepen, wordt-ie niet gewaardeerd.

Maar goed, de ALV wordt dus jouw eerste activiteit. De mijne vanmiddag dus we zullen zien... :shock:

11 jan 2004 9:58
Profiel
Bericht 
horn schreef:
Robinson,

Ik zat net oude threads op het NPC BB te lezen en kwam die ene tegen waarin jij 'terechtgewezen' wordt inzake de nieuwe 928 GTS. Wat een gezever. Wellicht dat alle emoticons bij de rest niet worden afgedrukt. Je sarcasme/ironie was mij in ieder geval overduidelijk.

Mensen zien daar het BB een beetje als het bord bij de Albert Heijn volgens mij. Een grap of ironische opmerking wordt niet echt begrepen. En als-ie wel wordt begrepen, wordt-ie niet gewaardeerd.

Maar goed, de ALV wordt dus jouw eerste activiteit. De mijne vanmiddag dus we zullen zien... :shock:
:lol: :lol:

11 jan 2004 11:48
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Man, da's nog niks... De 914 club heeft een BBS dat is afgeschermd met een password
Als je "poep" zegt wordt je password in getrokken...

gr.

Jeroen

11 jan 2004 16:56
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
NPC Nieuwjaarsborrel:
John, jij was die thread begonnen wie er allemaal kwam. Waar was je?

Heb wel Jaap Brand en Eric4C ontmoet. Was gezellig... :D

Overigens opvallend veel porchisten die hun P thuis hadden gelaten op de nieuwjaarsborrel van de NPC ivm de motregen... :twisted:

Hopen dat het niet regent tijdens een puzzel/11steden rit; rij je ineens zo'n rit met meer dan 50 familie stationwagons.... :twisted:

11 jan 2004 19:21
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Inderdaad :roll: ..... Humprey (toch) niet :? ..... John :shock: :?: ..... Jeroen dacht al van niet ..... wat wel jammer was want hij werd zelfs genoemd in de speech van de voorzitter :mrgreen: hè Horn ;).

Marcel C2C was er ook, net als Paul vE ..... met de aankondiging van zijn (nieuwe) functie binnen de NPC :D (voor Paul: blij dat je dat gaat doen, want zéér noodzakelijk, dat zal Horn met me eens zijn).

En ehhh ..... Horn nog bedankt ..... voor dat prachtige uitzicht het eerste deel van de terugreis. :lol::lol::lol:

11 jan 2004 20:52
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
EriC4C schreef:
... Jeroen dacht al van niet ..... wat wel jammer was want hij werd zelfs genoemd in de speech van de voorzitter :mrgreen: hè Horn ;)

Yeah... right

gr.

Jeroen

11 jan 2004 21:14
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Ja toch wel. In de nieuwjaarsspeech had onze voorzitter het in zijn terugblik over de perikelen van 2003 binnen de NPC (mij onbekend; Eric4C en ondergetekende zijn helaas (?) te kort aspirantlid om dit meegemaakt te hebben) en dat dit ook bij andere Porsche Clubs voorkwam. Bij de PCH was de voorzitter weggelopen die nog dagelijks op internet zijn grieven spuwde en bij de Porsche 914 club was de penningmeester/secretaris (sorry, luisterde niet helemaal) weggelopen met medeneming van de clubsite....

Dus wij hebben maar even voor je geklapt... :wink:

Dus inderdaad yeah right.

PS ook dat verhaal is me onbekend evenals de achtergronden. Maar als medeforist stonden wij, niet gehinderd door kennis van zaken, uiteraard aan jouw kant!

11 jan 2004 21:20
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
EriC4C schreef:
En ehhh ..... Horn nog bedankt ..... voor dat prachtige uitzicht het eerste deel van de terugreis. :lol::lol::lol:

Ja gek, dat had ik nou meer met het uitzicht in mijn spiegel...

Trouwens nog gezien dat die 928 cabrio (die te koop was) op de A12 stond met die Wegenwacht bus erachter? Misschien toch nog even wachten met het spaarvarken kapot tikken.... :wink:

11 jan 2004 21:22
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
horn schreef:
EriC4C schreef:

Ja gek, dat had ik nou meer met het uitzicht in mijn spiegel...

Trouwens nog gezien dat die 928 cabrio (die te koop was) op de A12 stond met die Wegenwacht bus erachter? Misschien toch nog even wachten met het spaarvarken kapot tikken.... :wink:

:lol: en ja, gezien :shock: deze Afbeelding ..... 968 ;)

11 jan 2004 21:39
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Misschien even een stomme vraag tussendoor, maar hoelang duurt het voordat je reactie krijgt van de Porscheclub?

Heb nog steeds niet gehoord, en toch echt begin december opgestuurd :(

11 jan 2004 23:22
Profiel Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
Ik begin me zo langzamerhand ernstig te irriteren aan het huidige bestuur van de 914 club... Ik ben dan ook nog niet klaar met de heren

't is een aardige soap, maar ik zal proberen het zo kort mogelijk te houden:

Begin 2003 was er een grotendeels nieuw bestuur voor de club.
Ik had zelf m'n taak als penningmeester neer gelegd omdat ik het veel te druk had, en zou aanblijven al algemeen bestuurslid en webmaster

Het bleek al heel snel dat ik niet met het nieuwe bestuur door 1 deur kon. Op alle slakjes werd zout gelegd, wat tot eindeloze discussies leide en per saldo niks op leverde.
In plaats van een club van auto liefhebbers, begon het meer op een brei-club van roddelende omaatjes te lijken.

Na een maand heb ik dan ook gezegd dat ik geen deel meer wilde uitmaken van een dergelijk bestuur.

Zoals gezegd was ik voor 2002 penningmeester van de club. Voor 2003 moest het penningmeesterschap dus worden overgedragen.

Dat gaat niet zo vlot, want je moet allerlei instanties af: inschrijving K.v.K laten aanpassen, volmacht bij de bank over laten zetten, etc.
Bij de nieuwe penningmeester wilde het maar niet tot z'n botte hersens doordringen dat die papiermolen niet altijd even vlot draait... hij bleef maar zeuren wanneer e.e.a. nou "eindelijk" eens werd over gedragen.

Toen uiteindelijk alles geregeld was heb ik de spullen over gedragen aan de nieuwe penningmeester (eigenlijk te vroeg, want de volmacht bij de bank stond nog op mijn naam, maar ik wilde graag van het gezeur af zijn)
en heb zelfs nog de software voor het telebankieren op zijn computer geinstalleerd...

Krijg ik 2 weken na de overdracht een zeer gepikeerd e-mailtje van de nieuwe voorzitter: "wanneer ik nou eindelijk de spullen ga overdragen"
Duh!
Hij beschuldigd mij er meteen maar van dat de club schade leidt doordat er allerlei betalingsachterstanden zijn onstaan.
Dat terwijl ik op de dag van de overdracht nog de laatste betalingen had gedaan, zodat de nieuwe penningmeester zich daar niet meteen druk over hoefde te maken. Ten tijde van de overdracht was dus alles betaald.

De maat was bij mij toen echt vol (en dat wil wat zeggen, want je kan bij mij een heel eind gaan voordat ik echt boos wordt)
Ik heb toen de clubwebsite van het internet af gehaald...

Toen waren de poppen natuurlijk echt aan het dansen! Dat Jeroen uit het bestuur was opgehoepeld kwam de heren helemaal niet zo slecht uit (opgeruimd staat netjes), maar die website, ja die wilden ze toch eigenlijk wel graag houden...

Dus na een aantal maanden vielen er ineens allerlei dreigbrieven van een door de club in de arm genomen advocaat in de bus.
Ik moest binnen 48 uur de website weer in de luchtbrengen of er zwaaide wat!
De heren hadden namelijk verzonnen dat de website niet van mij, maar van de club was.
Ik denk daar iets anders over: Ik heb die website gemaakt. Geen enkel ander clublid heeft daar iets aan bijgedragen.

In mijn ogen is het vrij simpel. Vergelijk het er mee dat je je auto op een clubevenement ten toon stelt. Het feit dat er een bordje op staat met "porsche club" en dat 'ie op het parkeer terrein van de club staat wil niet zeggen dat de auto dan ook maar van de club is. Als het evenement is afgelopen, neem je je auto weer mee naar huis :D

Toen de advocaat dus ook geen zoden aan de dijk zette, besloot het bestuur me dan maar als lid te schorsen...
Op de aankomende ALV gaan de leden dus stemmen of ik wel lid mag blijven van de club. Leuk detail: ik mag niet op die vergadering aanwezig zijn om mijn kant van het verhaal te vertellen (je kan dus wel raden hoe de stemming gaat uitpakken).
Intussen heeft het bestuur me in het clubblad, via mailings en op de nieuwe clubsite (en nu dus ook bij de andere clubs) alvast lekker zwart gemaakt en van van alles en nog wat beschuldigd. De werkelijke gang van zaken laten ze gemakshalve maar even achterwege...

Je zal misschien denken... een website... waar gaat het over!
Zal ik je ook even uitleggen:

De site was de ALLEREERSTE clubwebsite van een officiele club wereldwijd (en dan hebben we het over ruim 460 clubs) die aan de richtlijnen van de Porsche AG voldeed.
Dat heeft me ruim een jaar van bijna al m'n vrije tijd gekost om dat voor elkaar te krijgen. Was erg leuk, want daardoor heb ik heel veel/nauw samen gewerkt met de Porsche AG in Stuttgart.
Het uiteindelijke resultaat was een presentatie van de site tijdens een vergadering met de voorzitters van de europeese porsche clubs tijdens de Auto Classica in Essen.
En dat Porsche ervoor heeft gezorgd dat er voor de clubs gratis een standaard "template" beschikbaar is.

De site heeft verschillende autobladen gehaald (o.a. een hele goede recentie in AutoVisie).

De site was ruim 80 pagina's groot met een gigantische hoeveelheid aan 914 informatie (zeg maar een online 914 Morgan).
Een geautomatiseerde advertentie sectie, gastenboek, een klein forum, een club-screensaver en zelfs een video-game.
De site heeft ook een lange tijd als voorbeeld gestaan voor alle Porsche clubs ter wereld.

Dus als een stel drollen denkt dat ik dit wel even overdraag terwijl ze me als een hond denken te kunnen behandelen, dan hebben ze het mis!

Het intereseert me werkelijk geen reet wat een ander van me vindt of denkt. Als iemand zegt dat ik een eikel ben, dan hebben ze waarschijnlijk nog wel gelijk ook.
Maar ik pas er voor om me van van alles en nog wat te laten beschuldigen of voor crimineel te laten uitmaken.

Don't verrek with a verrek :D

gr.

Jeroen

12 jan 2004 1:01
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Don't verrek with a verrek :D

gr.

Jeroen

Right on mate :twisted:

Ik proef een beetje de smaak van die vergaderingen van m'n werk :evil: Die zijn triester dan triest :cry:

SharkS4 wordt dan ook geen aktief lid van een club en PorscheForum blijf onafhankelijk :!:

Succes met heel die shit Jeroen,

SharkS4 :wink:

12 jan 2004 1:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Djeeeessss ... hoor je toch dikwijls hoor zo van die clubtoestanden ... Is Dirkie ook geen goed persoon voor ... NOOIT bestuursfuncties voor mij :twisted: Ik zit bij een club ... zonder enige verantwoordelijkheid, zonder verplichtingen ... Als er wat leuks te doen is ben ik erbij ... zo simpel ist ... 8) heb ik geen intresse in een bepaalde activiteit ... ga ik niet ... nie meer nie minder ...

Laat het niet aan je hart komen Jeroen ... :!:

Dirk
:wink:

12 jan 2004 3:37
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Jeroen,

Om je ook maar een hart onder de riem te steken! Lekker laten gaan die bende, daar wil je toch geen lid van zijn. Het is te hopen dat de leden voor je kiezen. Als dat het geval is dan zou het bestuur daar toch zijn conclusies uit moeten trekken. Maar zoals je al zei, hat zaakje zal wel lekker gemanipuleerd worden.

De gedachte al dat zie met zi'n allen gaan stemmen of je mag blijven, ik neem aan dat je over een redelijk portie zelfrespekt beschikt...

Sterkte,

12 jan 2004 9:49
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
horn schreef:
PS ook dat verhaal is me onbekend evenals de achtergronden. Maar als medeforist stonden wij, niet gehinderd door kennis van zaken, uiteraard aan jouw kant!

Nu het verhaal me (enigszins) bekend is, staan we nog steeds aan jouw kant.

Ik zou de site gewoon hernoemen in Jeroens 914 site en hem weer op
het Web knallen! Anders is het zonde van al je werk!

Ander topic: lijkt me handig om een mail naar het bestuur (NIET via het bulletinboard, maar rechtstreeks naar het bestuur!!! Toch, Robinson? :wink: ) te sturen waar je aanmelding is. Bij mij was het in twee weken gepiept (naar het verkeerde adres, maar dat is inmiddels voldoende besproken :D :twisted: ).

12 jan 2004 10:06
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Tjonge Tjonge luitjes,

Vooral eerst moet ik vertellen dat wij (mijn vrouw en ik en de kids) om uur klaarstonden om met een gepoetste 4s en een gestreken onderbroek naar de de Steeg te vertrekkenechter prive toestanden Kids ect. (niet dramatisch) hebben ons er toe besloten om niet af te riezen naar het oosten van het land, (Paul nog wel ff aan de lijn gehad), Jammer maar de volgende keer beter.

Ik moet wel wederom toegeven dat het in iedere club altijd weer hetzelfde gedoe is, die NPC toestanden zijn achter de rug en werden veroorzaakt door derden (velen weten helaas de aanleiding), maar het huidige bestuur van de NPC zijn zeker mensen waar je op kunt bouwen en geen fietsbel (ik scheld voor het eerst op het forum, verwijderen mag) die zich beter voelen omdat ze zogenaamd een bestuursfunctie bezitten.
Dat is mij zeer opgevallen van deze puike mensen die zich eigenlijk gedragen als ieder ander clublid, en ook meedoen aan de evenementen zoals ieder ander, en zich niet afzonderen ala een rotary ect. ect. nee petje af.
Ik heb zelf, zoals eerder vermeld, vele jaren een bestuursfunctie (Secretaris/Penningmeester) bekleedt bij de Opel GT Club Nederland, dit ook altijd met plezier gedaan dus ik weet waar ik over praat zeker als ik het droevige verhaal van Jeroen lees dan moet ik kotsen en begrijp niet dat Jeroen dit allemaal over zich heen heeft laten lopen, "nokken Jeroen daar met die sukkels" tuurlijk is de 914 liefde groot maar neemt niet weg om je menselijk op te stellen tegen over vrijwilligers.
Ook bij die club ging het altijd zo dan enkele zich verheven voelden tegenover anderen, want ze waren a) langer lid b) een mooiere auto c) waren hoger in de sociale wereld d) hadden connecties, maar waren achteraf gewoon eikels.

Tis net als in de harde grote mensenwereld alwaar ik (veel ervaring) als ondernemer nogal eens tegen aan loop vooral de "low iq gang" die op een werkplek door toeval iets meer zijn dan de ander en dit super maar dan ook super arrogant gebruiken om te denken dat ze nu alles kunnen permiteren en dus ook overal verstand van hebben en dus mogen blaffen maar bijten kunnen ze niet laat staan vast houden.
Daar sta ik gelukkig ver boven.

Maar ook binnen een club is dit altijd, want het is zo gemakkelijk om iemand anders af te blaffen om jezelf in een goed daglicht te plaatsen, maar men vergeet dat het altijd "liefde werk oud papier" is.

12 jan 2004 10:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 168 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende