Auteur |
Bericht |
Henk
PF # 136
|
Graag gedaan Lydia!
Wanneer je een echt lekkere Rosé wilt drinken:
Heerlijk!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
25 maart 2009 23:44 |
|
|
Lydia
|
Henk, ik ben 36 ... ik kan die kleine lettertjes niet meer lezen!
Delafranconi? Ga ik eens proberen.
Slaap lekker straks!
|
25 maart 2009 23:46 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Tsja. Jammer. 't is zo'n leuke foto............
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
25 maart 2009 23:47 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Chateau Les Crostes 2007 ( uit de Provence)
Bonne Nuit!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
25 maart 2009 23:49 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
25 maart 2009 23:54 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
'k ook! truste allen : bigsmurf:
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
25 maart 2009 23:55 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik zeg: het stel van het jaar!
Werk aan de winkel, jongens!!!
Gaan we nu aan het bier of aan de rosé
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
25 maart 2009 23:56 |
|
|
Reñger
|
Rad, ik ben de draad ook volkomen kwijt...zal wel aan dat Duveltje van Ron liggen
We nemen er nog één, dan ga ik ook te bed.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
26 maart 2009 0:01 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Charming, Sigrid!!
Gelukkig weet ik beter
Ik ga ook eens kijken of ons bed er nog staat, welterusten!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
26 maart 2009 0:04 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Wou ff naar P & W kijken, zit alleen Wouter Bos er
Mis mijn Gerrit Zalm zo, mijn man bij de VVD
Ga Sjors maar uitlaten en het bedje opzoeken
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
26 maart 2009 0:04 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Wouter Bos met zijn grote mond... Tijd om te gaan slapen zeg ik
|
26 maart 2009 0:05 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goeiemorgen.
Wat zijn de geruchten, Lydia weer met Knauf gesignaleerd
Zou een mooie bruiloft zijn, volgstoet met meer dan 100 Porsche's, alleen wit en zwart.........
Tja crissis nu voorbij , iig de politiek zou er uit zijn
Hier nog geen gevolgen gezien van de crissis, nieuwe kroeg, en nieuw interieur.....hebben de NL economie en impuls gegeven met onze nieuwe kroeg
De nieuwe oven moet ik nog aan wennen, maar de broodjes zijn "gereed"
|
26 maart 2009 8:11 |
|
|
amandus
Timeless
|
Môgge mon amigo's.
Vandaag naar Brabant , mn jaarstukken goedkeuren , ik hoop met koffie en gebak
Werk ze allen
Overigens goed stukje werk hebben onze roofridders in Den haag geproduceerd
_________________________________________ Timeless objects
|
26 maart 2009 8:33 |
|
|
Reñger
|
Goedemorgen allen,
Die oude foto gaat weer helemaal zijn eigen leven leiden, zie ik wel.
Mooi klaar mee.....kan nooit de bedoeling zijn geweest.
Ze moeten Lydia wel altijd hebben hiero Flauw hoor....
Gisteren trokken ze hier de telefoonkabel uit de grond hele middag onbereikbaar geweest. Gelukkig vannacht weer gerepareerd.
Politici, zeggen ja als ze nee bedoelen. Vreselijk vak lijkt het me.
Ik neem snel een kop koffie en ga dan de economie weer aan de gang houden.
Werk ze deze woensdag
|
26 maart 2009 9:00 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Mogguh!
Ik zal dan maar eens in alle rust een heerlijk geurende pot versche koffie opzetten - genoeg voor iedereen!
Wat blinkt het hier trouwens in het nieuwe café . En het is er gelijk al weer erg druk, dus de formule slaat wederom aan .
O jah, het café wordt morgenavond geschilderd en gaat even dicht begreep ik, dus dat wordt een afzakkertje thuis op de bank voor velen . Als het goed is zaterdag al weer de heropening.
Werk ze allen maar weer.
|
26 maart 2009 9:05 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Gisterenavond rond half 8 op het strand gelopen om uit te waaien. Was het nog licht. Het gaat de goede kant op!
Moet alleen nog iemand de aan zetten!
@ Reñger: dat was inderdaad niet de bedoeling met die foto. Ik zal nog meer moeten opletten wat ik post.
Fijne dag, allemaal!
|
26 maart 2009 9:13 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen,
Laatste werkdagje van deze week voor mij. Morgen met de P m'n stiefdochtertje van school halen. Ze heeft al op lopen scheppen tegen vriendjes dat de vriend van haar moeder een sportauto heeft dus leek me wel een leuke verrassing als ik morgenmiddag ga staan wachten op haar
Ik sluit me aan bij Lydia met m'n normale groet: Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
26 maart 2009 10:37 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Leuk idee, Patrick!
Beetje grijs buiten inderdaad, maar in ieder geval droog. Ochtendspits viel ook mee, gelukkig.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
26 maart 2009 10:51 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Hallo allemaal,
Ik zie, een avond niet helemaal aanwezig en je mist weer een heleboel! Aan alle Cafégangers hier; hebben jullie je al opgegeven voor RL CAFE op 17 april a.s. !?
Doen hoor!
Succes, vandaag!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
26 maart 2009 10:58 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ik hoop dat ze je kennen daar anders heb je een probleem
En goedenmorgen @all.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
26 maart 2009 11:00 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Mmm, geen eens over nagedacht. Nou, mocht ik niet meer in de kroeg komen en jullie lezen iets in de telegraaf over een vies mannetje dat is opgepakt bij een school in z'n witte sportauto dan ..... Houston, we've got a problem
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
26 maart 2009 11:35 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Is er eigenlijk niemand, die een vaste klant van hier mist? Ik bedoel natuurlijk cabriowim
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
26 maart 2009 14:18 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... heeft de afgelopen 24 uur nog voor de deur gestaan
|
26 maart 2009 15:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
26 maart 2009 15:17 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dus nog ruim 30 uur OPEN
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
26 maart 2009 16:46 |
|
|