Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Zie 2 berichtjes omhoog of het eerste bericht in dit topic.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
17 feb 2009 19:20 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
www.jumbo-exclusief.nl stuur ook één of twee foto's mee
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
17 feb 2009 20:52 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Eric,
Ik zie dat je filmpjes bij je inschrijving kunt plaatsen (bij de deelnemers). Kun je aangeven hoe je dit kunt doen?
|
17 feb 2009 22:03 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Deze optie werkt nog niet goed .... daar word aangewerkt.
Wanneer deze optie functioneel is plaats ik wel een berichtje
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
17 feb 2009 22:55 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
He Jan Willem leuk dat je weer een keertje meegaat. Neem de kleine maar gerust mee om te showen!!!!!
_________________________________________ "There is no substitude"
|
18 feb 2009 2:01 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Het is nu mogelijk video's van of vanuit je auto op de www.jumbo-exclusief.nl website bij je auto te plaatsen..
Dit word handmatig door de Admins gedaan .
Stuur met de video link ovv je inschrijf naam en type /model naar :
video@Jumbo-exclusief.nl
|
18 feb 2009 18:41 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Na overleg met de gemeente Veghel alsmede de vrij strakke regelgeving inzake de Wet op de Kansspelen hebben we besloten om de loterij geen doorgang te laten vinden.
We zullen nu de door sponsors geschonken goederen op de dag zelf middels een marktkraam aanbieden voor kleine prijzen. Vanzelfsprekend gaat de opbrengst naar de goede doelen
In plaats van vier consumptiebonnen ontvangen de deelnemers nu vijf consumptiebonnen, anders hebben we een gat in de begroting
Tevens een video vandaag bij een deelnemer geplaatst carrera 007
Nu 6 videos van deelnemers op de website.
|
02 maart 2009 22:49 |
|
|
Carrera 007
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera,
Veluwe
|
Leuke filmpjes Eric! Die geven een bijzondere dimensie aan de voorbereiding van de dag. Trouwens leuke oplossing om het gat in de begroting te dichten: een extra consumptie voor de deelnemers! Dat belooft nog wat. Meestal lopen dit soort evenementen al snel uit op een overschrijding van de begroting (als je niet oppast). Maar met jouw creativitieit van het wegwerken van die overschrijding zal dat geen probleem zijn. Succes met de verdere voorbereiding.
_________________________________________ Black is beautiful
|
03 maart 2009 0:24 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Vandaag de toezegging gehad dat Hans bekx aanwezig zal zijn met 2 trucks
En ook de toerrit mee zal rijden in zijn Ferrari
|
04 maart 2009 23:48 |
|
|
jerico
|
Heej Allemaal,
Zijn er nog mensen die mee gaan doen met deze tourrit...? Ik zou heel graag een stoeltje willen bemachtigen bij iemand die nog eens toeltje vrij heeft?
Ik had me al voor gesteld in het cars and coffe road trip album, maar daar is het helaas niet meer gelukt om een plaatsje te bemachtigen.
Ik ben bereid om eerst even kennsi te maken met de bestuurder en om een eind te reizen...
groeten,
Stefan.
|
05 maart 2009 12:01 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Zelfde geld in principe ook voor mij.. Ik wil ook best wel onderweg langs de route gaan fotograferen, maar dat moet ik nog even bekijken..
Jeroen, Ga jij ook heen? Dan kan ik je wel ophalen.. (Als ik tenminste niet moet werken. Van Dijk is nogal laat met dienstroosters)
|
09 maart 2009 15:35 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Wil de Audi S8 rijder uit omgeving Den Bosch mij nog even contacten, ben je pb/forum naam kwijt
|
11 maart 2009 19:12 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
De tweede meerijdende pilon :
|
12 maart 2009 18:29 |
|
|
Michael964
997S cabrio
Ex 964C4Veldhoven
|
ik heb me ook aangemeld voor de toerrit, hoop dat het nog past.
Is er een maximum?
|
16 maart 2009 13:38 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Michael, Stuur ook een of 2 foto's mee dan kan ik die op de website plaatsen. Thx.
Er is een maxium van 120 voertuigen
|
16 maart 2009 18:44 |
|
|
Michael964
997S cabrio
Ex 964C4Veldhoven
|
Done!
|
16 maart 2009 23:24 |
|
|
Graaf
NB
|
Rodger je hebt me overtuigd zondag ben er bij 10 mei
|
17 maart 2009 13:12 |
|
|
Koen Carrera
996 C4S
Ex.996 C2
Ex.996 GT3
Ex.964 C2
Ex.996 C2Leusden
|
I'm in as wel. we komen met 5 auto's.......Moet gezellig worden!
|
26 maart 2009 20:25 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
In 2 weken van 60 naar 85 auto's Je hebt indruk gemaakt met de Roadtrip, Eric
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
26 maart 2009 20:27 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Eric maakt een vrij onuitwisbare indruk...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
26 maart 2009 20:31 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Denk meer dat er sprake is van intimmidatie dan van "zin" Zonder gekheid...goed idee om bij C & C te gaan staan
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
26 maart 2009 20:40 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Hopen op mooi weer dan,de luchlocatie is schitterend
Het showgedeelte word door een Tv presentatrice/actrice gepresenteerd (toegezegd )
De toerrit is bijna klaar voor de laagdrempelige voertuigen goed te doen na de nodige omwegen gezocht te hebben,mooie stuurstukken en snelle stukken .en dan bij boxmeer of de routevolgen of A57 FF knallen en weer terug naar de route en nagenieten.na ± 20minuten .... lunchlocatie en de koude kroket opzoeken
|
26 maart 2009 22:14 |
|
|
porschefan
Ex 924-Ex 911 3.2 Carrera-Ex
911 3.0SC- Ex Boxster
Ex Cayman 2.7 - Nieuw Cayman 981 2.7 PDK RacingYellow.eindhoven
|
Moet leuk worden, heb me vandaag aangemeldt met de Boxster,
en nu maar hopen op een mooie zonnige dag!
_________________________________________ "the only differenc between a man and a boy is the price of the toy"
|
26 maart 2009 23:48 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Je staat erbij
Wat het weer betreft: met wat hulp van Jomanda,wiggelroedelopers,P.Paulusma,Vodoo,bomenknuffelaars,2 afrikaanse toverdokters,glazenbollenkijkers,tarotkaartenleggers,&het kabinet moet het wel mooi weer worden
|
27 maart 2009 7:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Eric, ik zie dat je een bepaald onderdeel rond hebt. Dat betekent dat wij een dagje langer met vakantie kunnen Succes!!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
27 maart 2009 7:30 |
|
|