|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Groot feest bij het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB)
Auteur |
Bericht |
Wimpie77
|
Ze moeten juist controleren op plekken waar de het gevaar het grootst is bij te hard rijden.
In Amstelveen hebben wij de Beneluxbaan. Daar mag je op sommige plekken 70 en op sommige plekken 50 (vaak ruim voor een stoplicht). Waar staan ze te flitsen? Op de plek waar je 50 mag ruim voor de kruising, waar geen zebrapad is, geen oversteekplaats, geen tram ,niks...
_________________________________________ * * *
|
26 maart 2009 18:21 |
|
|
Patrick
|
Wie gaat er dan ook in Amstelveen wonen ?
Gebrek aan grijze cellen ?
|
26 maart 2009 19:15 |
|
|
Wimpie77
|
Cellen? Je bedoelt cel!
_________________________________________ * * *
|
26 maart 2009 19:27 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Klopt, rijd zelf ook 80k/jaar en de paar boetes die ik krijg zijn dan vnl op 50km-wegen waar je dan ff niet oplet en met 5km/u te hard wordt geflitst.
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
26 maart 2009 21:31 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Zoals lindemans al schreef, ze moeten ergens een grens trekken. Het gaat er niet om waar je toevallig vaker geflitst wordt maar waar het doel de middelen heiligt. En de gevaarzetting in de bebouwde kom en op provinciale wegen is nu eenmaal vele malen groter dan op de snelweg.
En met het aantal kilometer rijden heeft het weinig te maken. Ik rijd per jaar nog steeds een slordige 120k km en heb voor het tweede jaar op rij geen enkele boete gehad. En ik rijd toch echt niet overal even braaf. ( wel ff afkloppen trouwens )
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
27 maart 2009 1:29 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Het was niet mijn bedoeling om de hele discussie weer op te rakelen. Ik vond het alleen zeer opmerkelijk, en verfrissend verstandig, dat een minister het volgende zegt, en ik had het zelf gezegd kunnen hebben:
Snelwegen zijn de veiligste wegen die we hebben. In woonwijken, bij scholen en bij winkelcentra, waar de risico's veel groter zijn, wordt niet of nauwelijks gecontroleerd. Dat is verkeerd,'' zegt Eurlings.
,,We moeten oppassen dat we als overheid niet onze geloofwaardigheid verliezen. Snelheidscontroles mogen niet de schijn wekken dat het er alleen maar om gaat zoveel mogelijk geld binnen te halen. Ik heb deze kwestie ook bij de mensen van justitie aangekaart.''
Eurlings vindt dat er meer aandacht moet komen voor de snelheid binnen de bebouwde kom. ,,En het is belangrijk dat we ons ook richten op andere, zo mogelijk nog grotere gevaren in het verkeer, zoals de mensen die met alcohol en drugs de weg op gaan. Dat is echt misdadig.''
|
27 maart 2009 10:23 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Dit is wat mij betreft al jaren geleden gebeurd. Maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, dat dan weer wel.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
27 maart 2009 11:45 |
|
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|