Auteur |
Bericht |
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
en wat was Lisa weer goed he
|
27 maart 2009 22:39 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Blij dat mijn familie daar geen interesse in heeft.
Nog een kwartiertje, dan sluit de kroeg.
Wat wordt het afzakkertje voor vanavond?
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
27 maart 2009 22:46 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
27 maart 2009 22:48 |
|
|
Lydia
|
Op de valtreep voor de kroeg gaat sluiten kom ik nog even een drankje nemen. Het is rustig hier!
|
27 maart 2009 22:53 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Goedeavond allemaal,is er nog een biertje voor het licht uitgaat? Vind het net een soort oudejaarsgevoel! Uitzitten
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
27 maart 2009 22:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
En het is ook zo opvallend dat het forum erg snel is vanavond
Proost en tot morgen.
|
27 maart 2009 22:55 |
|
|
Lydia
|
We hebben nog 4 minuten, Jaap!
|
27 maart 2009 22:56 |
|
|
Henk
PF # 136
|
LAATSTE MINUUT IS INGEGAAN...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
27 maart 2009 22:59 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Goeiemorgen, volgens mij ben ik de eerste in de kroeg, na de verhuizing van het forum.......
De koffie loopt en de broodjes liggen in de oven.
Alles is weer in orde op het forum geloof ik, heb alleen een nieuw ww moeten aanvragen...
|
28 maart 2009 7:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen, als ik thee mag,doe ik lekker mee met je vroege ontbijt!
|
28 maart 2009 7:51 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens wat zijn jullie er vroeg bij maar doe mij maar een koffie
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
28 maart 2009 7:58 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, een jong kind staat altijd vroeg aan je bed en in dit geval dacht ik, kom laat ik dan maar even het forum bezoeken. Het ziet er goed uit,maar m'n nog niet wakkere ogen moeten wel effe wennen
|
28 maart 2009 8:04 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Uiteraard is er ook thee voor de liefhebbers. Zal ik ook een eitje koken
|
28 maart 2009 8:06 |
|
|
paere
|
ik moet zo aan het werk ik kijk elke ochtend wel even
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
28 maart 2009 8:07 |
|
|
paere
|
ei lekker en een koffie graag
|
28 maart 2009 8:08 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Mijn kleine meid heeft me ook de ogen doen openen. Ik mag zo weer proberen een flesje te geven, daar is ze nog niet de grootste fan van.
|
28 maart 2009 8:11 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh, Koffie en het eitje smaakten goed. Ook hier kinderen aan het bed. Ben gevlucht voor Kabouter Plop. Zit moed te verzamelen om aan mijn achterstallige administratie te beginnen. Gelukkig regent het. Fijne dag Allemaal.
|
28 maart 2009 8:35 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedemorgen allen, Ziet er weer strak uit op de nieuwe server. Compliment voor de verhuizers Regenachtig en donker, zo ziet het er hier uit. De honden waren niet vooruit te branden op hun ochtenduitje. Gezellig is dat, als je ze mee moet slepen en het regent.... Ik neem lekker een kop koffie en ga zo maar aan de boodschappen. Prettige zaterdag
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
28 maart 2009 9:14 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en geniet van het regenachtige weekend. Even een kop koffie en dan ga ik weer.
|
28 maart 2009 10:14 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! De hele ochtend geen internet hier. Ziggo ... pfffff! Zow, even wennen dat nieuwe Forum! Wel lekker dat er een groter tekstveld is als je een bericht typt. Goed werk, mods! Hier ook regenachtig. De meiden hebben vandaag opneningcompetitie van tennis op de buitenbaan. Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt! Fijne zaterdag, allemaal!
|
28 maart 2009 10:56 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
28 maart 2009 11:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... weet je wat dat is .. handig hulpmiddeltje voor honden (of andere dieren) die bv voor de helft verlamd zijn geraakt MoGguh ...
|
28 maart 2009 11:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Propaganda ... tijd om die prominerende smiley te gebruiken ...
|
28 maart 2009 11:18 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
28 maart 2009 11:29 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Goede morgen, Mijn complimenten aan de mod's, ziet er gelikt uit mannen Heb zelfs nog geen eens een bakkie op Goed dat de insluiper vast zit Marcel, aanpakken die hap. Stukkie in de Telegraaf gelezen van onze Frits, niet zo best dat imperium van hem. Ook kwam een oud directeur aan het woord ene Norbart, een broer van Arjan , (oud voorzitter NPC) Er staan een aantal Ferrari's op hun eigenaar te wachten terwijl er al € 30.000,-- is aanbetaald, maar ze halen ze niet op We houden het maar op ons merk hé Ontspan ze vandaag
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
28 maart 2009 11:58 |
|
|