Auteur |
Bericht |
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
ee pioneer avic hd3 2 multimedia dubbeldin navi,dvd,radio met 30gb harde schijf wordt volgende week ingebouwd. geen losse cd,s meer maar een paar duizend nummers vast aan boord met foto,s filmpjes en wat dan ook. leuk speelgoed. beats the pcm
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
13 jan 2009 23:54 |
|
|
Henk
PF # 136
|
ADVIES!!!!
Activeer de beveiligingscode. Heb ik niet gedaan en moet nu leven met de wetenschap dat er iemand anders plezier heeft van MIJN Pioneer....
Verder een super-apparaat! Ga je veel plezier aan beleven
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
14 jan 2009 0:00 |
|
|
John
Cayenne
|
Ga je zeker ook aan je I phone, doet het errug goed bij de meisjes op het schoolplein , ze vinden een jongen met een I Phone leuker dan een jongen met een mooie Zundapp ............euh ben ff 30 jaar kwijt geloof ik
I Phone goed ding, leuke gadgets te krijgen
Voor de echte autofreak en garagist moet je ff hier kijken
http://www.autoblog.nl/archive/2008/07/ ... ance-meter
|
14 jan 2009 11:59 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Dat is inderdaad cool John!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
14 jan 2009 12:39 |
|
|
John
Cayenne
|
jammer van de testauto
|
14 jan 2009 12:47 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
16 feb 2009 11:34 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Een goedkope manier om je auto beter te laten klinken ?
http://www.imotormag.co.uk/car-videos/n ... etter.html
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
16 feb 2009 14:00 |
|
|
horn
PF #57
|
vraagje aan de gadget mensen: als ik een losse harddisk wil kopen om alle foto's op te zetten (heb geen zin dat ze na 2 jaar ineens niet meer te zien zijn op cd's/dvd's) - wat kan ik dan het beste kopen?
Dank voor de input.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 maart 2009 16:53 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ik heb zelf onlangs een Toshiba 1TB disk gekocht, prima prijs/kwaliteit verhouding. Ziet er ook nog een beetje kek uit met de alu behuizing.
Verdere aanschaf onlangs - Nokia E71.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
08 maart 2009 17:28 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Je kan een NAS met Raid1 kopen waarin 2HDD's elkaars kopie zijn.
Wat ik zelf heb zijn 2 externe 1TB USB HDD's die ook beide elkaars kopie zijn.
Wekelijks draai ik een backup met Syncback (freeware) naar beide externe HDD's. Werkt wat mij betreft super. Als er 1 hardwarematig kapot gaat dan heb je altijd nog een kopie op de ander. Bij een Raid1 NAS wordt dit intern al voor je geregeld.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
08 maart 2009 20:57 |
|
|
horn
PF #57
|
ik voel meer voor 2 externe harddisks. Als ik zo'n nas laat vallen zijn ze wellicht allebei kapot...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 maart 2009 21:18 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Daar zit wat in!
Ik neem er nog wel eens 1 mee om elders foto's te laten zien.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
08 maart 2009 21:19 |
|
|
horn
PF #57
|
ik heb de laatste jaren alles op cd's en dvd's gebrand, a-merken en steeds 2 stuks. Heb er toch een slecht gevoel over. Heb vorig jaar met mijn stomme kop 's nachts zo'n beetje alle 1000 foto's van een vakantie in Zuid-Afrika gewist (en daarna nog 4 uur met allemaal progjes bezig geweest eea te restaureren - lukte voor 60%) en toen vrijdag mijn koffer mét cameratas en camera - waaruit ik tegen mijn gewoonte in vergeten was het geheugenkaartje met alle foto's van deze vakantie te halen - niet op Schiphol bleek te zijn aangekomen, heb ik besloten om eens wat beter met mijn foto's om te gaan. Uiteindelijk is koffer mét camera én kaartje weer terecht... pffffff...
|
08 maart 2009 21:24 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Ik heb 1 500 GB NAS HDD, waar ik alle foto's en data op bewaar (dus buiten de computers/laptop). Van deze NAS maak ik wekelijks een backup op een andere (USB) HDD.
Verder heb ik nog enkele 2.5" externe HDD, om mee te nemen, kost een paar tientjes voor 250GB, en past gemakkelijk in je binnenzak.
Maar, het blijft toch "gezond verstand" gebruiken, en regelmatig een backup maken............
Verder heb ik vandaag deze
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260371227670&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:11
Besteld voor in de A4
|
08 maart 2009 21:41 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Deze 2 op ebay gescoord
en deze via www.autonetcarbooks.nl
deel 1 en 3 had ik al, dus de serie nu compleet
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
27 maart 2009 18:53 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Goeie score, mooie stoeltjes
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
27 maart 2009 21:04 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Welk GADGET heb jij laatst gekocht?
Vond de stoeltjes overigens ook wel stoer ja Lang getwijfeld, lang gedacht, maar toch maar aangeschaft: De 24" versie zelfs.... Sjee... Hoop dat ie begin komende week binnen komt
|
28 maart 2009 17:39 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
En ik maar denken dat het om het tafeltje ging.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
28 maart 2009 17:40 |
|
|
Gunther
|
ik heb laatst de porsche schoenen van adidas gekocht. verkoopster zei we hebben ze ook met een notenhout motief. daarvoor heb ik bedankt en gezegt dat ik al klompen heb
_________________________________________ born to be alive
|
28 maart 2009 18:28 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Goed zo jochie. Wijsheid komt met de jaren. Heb ik gehoord.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
28 maart 2009 18:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik zit nog in die twijfel/denk fase...
|
28 maart 2009 18:54 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Harley, zit al lange tijd op MacBook te werken, wat dat betreft ... Ik vond het de prijs niet echt waard, omdat ik nog een prima monitor heb/had, da's het grootste probleem. Enne, horn, ga je hem in de kamer zetten? (koop dan een 20"!)
|
28 maart 2009 19:15 |
|
|
horn
PF #57
|
24" zou ik sowieso niet doen. Maar zit te twijfelen of ik wel een mac wil. Ja, komt in de woonkamer dus dan is een mac een grote pré. Ja, wil er veel met foto's op gaan pielen dus dan is een mac een grote pré. De huidige pc en laptop doen het nog gewoon, dus dan is de mac geen grote pré maar een grote kostenpost...
|
28 maart 2009 20:04 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik denk als je het wel doet je de kosten post weer snel vergeet, werk nu twee jaar dagelijks op een macbook, had ik eerder moeten doen.
Heb net op de zaak een online reserverings systeem genomen, maar denk dat ik daar ook een apple voor aanschaf.
dan draait het wat mij betreft dan zonder problemen,
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
28 maart 2009 20:11 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Een Garmin Forerunner 305. Leuk voor tijdens het (hard)lopen of fietsen. Inclusief software. http://www.gpslodge.com/images/garminforerunner305clse.jpg
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
28 maart 2009 20:29 |
|
|