Auteur |
Bericht |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Tsja, misschien wel. Maar dan mag ik het toch wel leuk vinden, een Lady te midden van dit mannenwereldje? Ok, genoeg complimenten voor éen avond. Rad, daar nemen we er nog maar één op, OK
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
28 maart 2009 23:52 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Mijn laatste, ik ga er zo in.
Proost!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
28 maart 2009 23:53 |
|
|
Lydia
|
Ik heb een uitnodiging gehad voor een interview.
Ik heb de locatie geregeld: de VIP box van Dillon. Helaas was er die dag testrijden, anders was ik met Peter Vader (de journalist/fotograaf) het circuit op te gaan. Het was echt enórm koud die dag en dan zonder jas te blijven lachen voor de foto's ... brrrr! Maar het was wel weer erg leuk. Interview duurde 3 uur, was erg gezellig. En in 1½ uur 179 foto's gemaakt. Dat fotograferen ging weer als vanzelf. Ik had in ieder geval een erg leuke dag gehad!
|
28 maart 2009 23:56 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedenavond, schuif ook even aan voor een whisky! PSl blijft een leuk blad en ik vind het artikel ook leuk! Ik vind het al erg stoer om op de foto in een blad te staan!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
28 maart 2009 23:58 |
|
|
Lydia
|
Mannen, ik ga mijn bedje in. Slaap lekker allemaal! Oh, en niet vergeten: de zomertijd gaat vannacht in! Zie jullie morgen wel weer in het Formule 1 draadje. Lekker kijken morgen Trusten!
|
29 maart 2009 0:00 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goeiemorgen...........het is weer zomertijd. (maar de forumtijd is nog wintertijd) koffie loopt, maar met de broodjes zal ik nog maar ff wachten
|
29 maart 2009 6:31 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedemorgen allen. Ik pak vast een kop koffie. Zal ik de broodjes dan maar in de oven gooien? Doe ik er ook wat croissantjes bij. Raar, ben toch weer van slag door dat domme geschuif met die klok. Het is hier nog een beetje somber, maar wel hier en daar open. Ik wens jullie een prettige zondag,
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
29 maart 2009 7:53 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, Koffie, croissantjes en een ochtendzonnetje. Het lijkt wel vakantie. Het is dat ie voor onderhoud/reparatie in de garage staat, maar anders wist ik het wel: gauw die kap open en rijden! Fijne zondag voor iedereen.
|
29 maart 2009 8:23 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie morge allemaal en een zonnige zondag gewenst zo nu eerst koffie
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
29 maart 2009 8:40 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen, Ik zit al een uurtje met mijn dochter GP F1 te kijken. Interessante race met weer eens wat andere gezichten vooraan. Wat een schitterend weer is het hier, na wat buitjes vanmorgen. Straks lekker fietsen Prettige dag allemaal!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
29 maart 2009 8:59 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allemaal, het lijkt hier toch echt cabrioweer te worden.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
29 maart 2009 9:19 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Mogguh allemaal, Cabrioweer...... hier regent het nog Na jou eerst maar een warm bad om op gang te komen. Fijne zondag aan een ieder die 'm hebben wil!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
29 maart 2009 9:26 |
|
|
WdePundert
|
Het goede weer komt jouw kant op hoor, Dreamer.
|
29 maart 2009 9:38 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en geniet van deze mooie zondag met een lekker
|
29 maart 2009 9:49 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Ik zat weer zonder internet hier. Erg fijn, dat Ziggo! Enfin, intussen al met de hond op pad geweest en de auto gewassen. TV had ik ook niet, dus de F1 gemist ... Hier ook stralende zon. Zo maar de P even uitlaten! Fijne zondag, allemaal!
|
29 maart 2009 10:12 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
|
@WdePundert: Ik zit vol verwacht ing uit het raam te staren. Wacht op een mooie droge rustige zondag om even Duitsland in te gaan voor een blaassessie en dan lekker binnendoor open terug Het is gelukkig al wel droog, we wachten vol spanning
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
29 maart 2009 10:40 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
@Lydia: 9.12 uur en je hebt al de hond gedaan en de auto gewassen? Lekker actief vandaag!
|
29 maart 2009 10:48 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
10:12............je weet wel zomertijd..........
|
29 maart 2009 11:04 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en prachtig hier. Geniet er allen van.
|
29 maart 2009 11:21 |
|
|
WdePundert
|
Ik wil je niet ontmoedigen, maar volgens mij trekt het slechte weer richting Duitsland. Dan moet je nog langer wachten.
|
29 maart 2009 11:24 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mogge Maukers, Het is hier wat somber, wel een lekker stuk met Sjors uit geweest Kweetnie of ik de 911 uit de garage haal, misschien wat later Harry Mens valt wat tegen, weer dezelfde personen Zal maar wat bladen door gaan nemen Ontspan ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
29 maart 2009 11:30 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Zo even een stukkie lopen met de hond daarna in de loop van de middag even de W8 wassen en wellicht nog een stukkie toeren met de P... ze geven immers in de middag meer zo'n en brede opklaringen op!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
29 maart 2009 12:27 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
|
@WdePundert± Open wordt hem denk ik niet meer, al begin ik nu wel meer en meer blauwe lucht te zien.... MS toch nog maar even de grens over wippen
|
29 maart 2009 14:26 |
|
|
Lydia
|
Soms val ik wel een erg vroeg mijn bed uit! Voortdurend internetverbindingsproblemen hier. Dus wat moet je dan? Goedenavond, kroegtijgers!
|
29 maart 2009 22:15 |
|
|
amandus
Timeless
|
Goede avond jonkvrouw Lydia, hoe maakt U het Wat blieft U vanavond te drinken , net een donatie gedaan dus mag mn porem weer even laten zien in de kroeg
_________________________________________ Timeless objects
|
29 maart 2009 22:19 |
|
|