Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
Als je het niet commercieel wil maken, maak het dan wat professioneler.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Laatst bijgewerkt door barolo op 22 feb 2009 10:41, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 feb 2009 1:01 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Heb ik in m'n onschuld ,weer eens veels teveel gedonuttateerd Sla volgend jaar dus maar over
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
22 feb 2009 1:35 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Succes mannen, Peter bedankt voor dit mooie forum.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
22 feb 2009 10:56 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Professioneel zit in "the eye of the beholder". Gezien er genoeg mensen het hier gezellig vinden en hier komen, is het blijkbaar prima zo
Commercieel gaat het sowieso niet worden, en advertenties OP het forum willen we ook voorkomen. Onafhankelijkheid staat HEEL hoog in het vaandel
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er een en ander gaan wijzigen, maar de grote opzet zal hetzelfde blijven. De formule zoals het PF nu is, werkt prima, dus waarom zou je het wijzigen.
Ik ben blij dat John het financiele afhandelingsgedeelte op zich heeft genomen, en wellicht dat we met een jaartje hier een mooie uitdraai van krijgen, dat komt vast goed
Zoals al eerder gezegd, gaan we (in elk geval de eerste jaren ) niks veranderen om een en ander in een stichting of vereniging te stoppen. Het grootste nadeel is dat het dan ineens heel erg officieel wordt, en dan willen we voorkomen!
Enne, ook de hosting komt wel goed
|
22 feb 2009 13:33 |
|
|
Patrick
|
Pas als John ook op wereldreis kan wordt het verdacht.
|
22 feb 2009 15:11 |
|
|
John
Cayenne
|
ik wereldreis.....mwah dacht het niet.....
Maar zoals Pascal het al melde...we willen het PF lekker laten draaien zoals het is, want dat is gewoon super...
Zit net op een ander forum te kijken (we willen met de meivakantie 2 weekjes Egypte doen) jeetje dat is gewoon vergiftigd met de banners en advertenties van commerciele...bwehhhhh gewoon een verademing als je op het PF inlogt.. (Oja ik heb f1 subice als kleur echt lekker rustig )
Gaat helemaal goed komen...en op de centjes passen lukt me wel...
Ben al jaren de Penningmeester van de Nederlandse Porsche Club, en die hoor ik niet klagen, eigenvermogen klimt gestaag
|
22 feb 2009 17:34 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Inderdaad irritant al die banners. Als het zo financieel haalbaar is dan is het wat mij betreft prima zo.
Subice bevalt mij ook goed.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
22 feb 2009 17:36 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Zolang het hiero bij PF niet boven het garantiebedrag van DNB uitkomt, heb ik er alle vertrouwen in.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
22 feb 2009 17:40 |
|
|
spike
Boxster 987 NPC 1687Amsterdam
|
Donatie gedaan, ga zo door! het gaat toch goed zo!!
_________________________________________ Rij nooit harder dan je engelbewaarder kan vliegen!
www.verkeersschooltrilling.nl
|
23 feb 2009 10:10 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
donation made.
Have you guys(mod team) thought about running a PF fundraiser once a year?
Martin
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
05 maart 2009 13:51 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
done
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
05 maart 2009 14:31 |
|
|
John
Cayenne
|
is aangekomen Hans
verder mannen en dames uiteraard...nog even geduld en het forum is gerestyled...en verhuist naar een andere server.
Verder is Pascal achter de schermen koortsachtig bezig om de nieuwe forumsoftware picobello te maken...
en geloof me mooiiiiiiiiiiiiiiiii griezelig gewoon.. de beta versie is al kippevel laat staan als we er met zijn allen op kunnen.
|
05 maart 2009 15:24 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
donatie gedaan
bedankt mods en Peter voor jullie belangeloze inzet, doe zo voort
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
05 maart 2009 16:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Peter (Shark) gaat wat anders doen ...
|
05 maart 2009 16:39 |
|
|
amandus
Timeless
|
helaas te laat dit draadje ontdekt , maar toch.... goed nieuws is dit , frisse wind nooit verkeerd met nieuwe kijk en nieuwe impulsen altijd gezond . Zeker ook dat zaken nu gepubliceerd gaan worden
Succes en hopen dat jullie gezamelijk niet over een paar jaar het pad van Shark gaan volgen
_________________________________________ Timeless objects
|
05 maart 2009 17:44 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Dat is natuurlijk al tijden de bedoeling. Dat probeer ik elk jaar weer, met de jubi-rit, maar tot nu toe is me dat niet gelukt
Donaties worden enorm op prijs gesteld natuurlijk, hosting komt ook helemaal goed, morgen verhuizen van mijn server, dan alles weer optuigen en wellicht binnenkort een keertje uit de lucht om te verhuizen (zow, dan zal iedereen even moeten afkicken zeg )
|
05 maart 2009 21:51 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
vorig weekend ook maar even een donatie gedaan
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
06 maart 2009 7:20 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: De Donatie Button: mededeling forumteam
Voor het goede werk en het frisse vernieuwde geliefde Forum een donatie gedaan
_________________________________________ Timeless objects
|
29 maart 2009 20:14 |
|
|
John
Cayenne
|
komt goed terecht mannen...en is gezien...thks.
|
29 maart 2009 21:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Kreeg gisteren nog een pb van een veelgebruiker die 1 eurocent per gepost bericht had gedoneerd. Waarvoor dank!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 maart 2009 22:24 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Was dat niet jouw donatie-regel een tijdje terug? Maar serieus: Helemaal top mensen, ik vind het echt super dat mensen doneren voor zoiets!
|
29 maart 2009 23:51 |
|
|
cees
ex 997 4S
-ex 993C2-ex Cayenne S0165
|
Als newbie ook gelijk maar even gedaan. Hou die donaties en de kosten goed in beeld voor de forummers zou ik zeggen, en geef af en toe een geheugensteuntje! Volgens mij is het geen onwil om bij te dragen aan dit prachtige forum, maar het wordt snel vergeten... Bedankt tot nu toe en succes voor de toekomst!
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
30 maart 2009 13:08 |
|
|
horn
PF #57
|
Er is zeker geen onwil, integendeel. Vooralsnog hebben we alles goed kunnen bijhouden en bedruipen zonder geheugensteuntjes. Dus dat gaat crescendo
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 maart 2009 13:12 |
|
|
993Yvon
Ferdinand Alexander Porsche
|
Donatie gedaan. Keep up the good work! Gr, Ed
_________________________________________ "Comfort is not what makes driving fun, it is more on the opposite."
|
10 apr 2009 10:56 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Helpt hier wel. Shark, bedankt voor alles en een hele fijne reis.... Mods... Bedankt voor de tijd die jullie er nu insteken. Hoe alleen al een elfstedentocht het priveleven beinvloedt, kan ik me voorstellen dat dit nog een veel grotere impact zal hebben.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
11 apr 2009 5:28 |
|
|