Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Glaasje rosé graag, Marc.
Ik maak het prima, dank u! Vandaag prachtig weer. Zonnetje. Strak blauwe hemel! Met de meiden voor het eerst dit jaar op een terrasje in een paviljoen aan het strand gelunched!
Hoe maakt u het meneer Marc?
|
29 maart 2009 22:23 |
|
|
amandus
Timeless
|
Onder het genot van een well shaken glas chocomel in de nieuw ingerichte kroeg maken wij het prima . Fijn je weer eens te zien zonder die internet problemen Smaakt het roseetje , volgens mij een nieuw huismerk
_________________________________________ Timeless objects
|
29 maart 2009 22:28 |
|
|
Lydia
|
Nog steeds internet problemen. @#$*% Ziggo! Huisrosé Delafranconi? Smaakt heerlijk!
|
29 maart 2009 22:33 |
|
|
amandus
Timeless
|
Met liefde geschonken
|
29 maart 2009 22:34 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
tafeltje voor 2 ?
|
29 maart 2009 22:35 |
|
|
Lydia
|
@ Marc: Ah, dàt is wat ik proef! Schuif aan Richard. De kroeg is voor ons allemaal!
|
29 maart 2009 22:36 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
geen cent meer voor een glas water hahaha vanmiddag oog in oog met oom agent die stond te richten
|
29 maart 2009 22:40 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goedenavond! Ik sluip even binnen... Ik zie nog wat vrije stoelen aan een ander tafeltje Ik heb zin in een kop warme thee Net een wandeling gemaakt en ik vond het best fris buiten..
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
29 maart 2009 22:42 |
|
|
Lydia
|
Chips! En je reed weer als een onbezonnene natuurlijk! Drink er één van mij. Durf je niet aan mijn tafel te zitten, Radboud?? Ik ga mijn mandje opzoeken! Trusten!
|
29 maart 2009 22:43 |
|
|
amandus
Timeless
|
@ Richi Rich , van mij wat drinken dan , wat was je kwijt aan oom agent @ Radboud toch wel groene thee ....
|
29 maart 2009 22:44 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Dank je lydia proost @Marc € 172,00 euries we gingen met zijn 3 en maar mij hielden ze aan
|
29 maart 2009 22:45 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedenavond dame en heren, ik schuif ook even aan. Ik heb vandaag weer een tour met de 993 gemaakt. Zie ik in mijn spiegel plotseling Olaf aankomen. Veel te hard en VLAK voor een radarcontrole. Kon het hem nog precies op tijd duidelijk maken Lachen...... Wat hadden jullie trouwens in het noorden mooi weer Ik had de neiging om open te rijden, maar dan had ik mijn dakkie moeten openzagen. Ik neem een biertje.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
29 maart 2009 22:47 |
|
|
amandus
Timeless
|
Niet fijn Richard .... Reden te meer nog één te drinken
|
29 maart 2009 22:52 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@ Richard: dat is niet te best!! Ik geef een rondje, dat scheelt je weer @Renger: maar jullie hebben elkaar niet geraakt?? @Lydia: ik wil pril geluk liever niet verstoren @Marc: Rooibos... Proost!!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
29 maart 2009 22:54 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Nou ja weet dat het kan dus slikken en doorgaan ( had erger gekund verderop reden we iets harder ) wel de eer van p hoog gehouden ,andere 2 ver achter hahaha Was gewoon kassa daar .Leek wel of iedereen zijn trots uit de garage had gehaald ga nog ff met vrouw op de bank en dan een uur eerder naar bed trusten allen
|
29 maart 2009 22:57 |
|
|
Reñger
|
@Rad Nee, maar wel samen met keurige snelheid langs die controle gereden. Het was absoluut toeval. Maar erg leuk. Richard had blijkbaar minder geluk
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
29 maart 2009 23:06 |
|
|
Reñger
|
Marc, wanneer kom je nu op mini meeting die thee en Bossche Bol halen
|
29 maart 2009 23:10 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
goeiemorgen, welkom in een nieuwe frisse week.........de lente gaat deze week komen (is me beloofd) Koffie en broodjes zijn weer vers.
|
30 maart 2009 5:56 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
smorgens allemaal zo weer een week hard werken en dan is er koffie
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
30 maart 2009 6:05 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mogge Maukers, Joh wat ben ik vroeg he Zal het apparaat maar aan zetten en de broodjes in de oven doen Zie de klant er al aan komen, wou graag vroeg wat ophalen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 maart 2009 6:37 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Mogge @ all, druk daggie vandaag. vrouwtje weg brengen,diverse mails jumbo wegsturen,op gesprek uitgenodigd bij mogelijke sponsor* .en weer verder met de planing voor 10-5. *Het is de laatste 3 maanden bijna onmogelijk om nog sponsors voor het goede doel te vinden ....mocht iemand nog wat in de kast hebben leggen......en in de publiciteit mee willen gaan ...Anoniem mag ook
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
30 maart 2009 7:54 |
|
|
Reñger
|
Goedemorgen dame en heren, Het gaat echt gebeuren, het wordt lente . Ik moest vanochtend wel behoorlijk krabben, vandaar dat ik weer eens laat ben. Hans, lekker, bakje koffie en een ovenwarm broodje. Beetje roomboter en kaas en de dag kan niet meer stuk. We gaan weer met frisse moed aan de nieuwe week beginnen. Is Marcel al weer uitge-geen-zin-in-het-forum-d Werk ze vandaag.
|
30 maart 2009 7:58 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Mogguh allen, niks krabben hier, gewoon de fiets gepakt - het lijkt wel lente . Zal ik nog eens een vertrouwde pot versche koffie zetten, met een koekje erbij. Het ruikt hier niet alleen nog nieuw, maar het lijkt ineeens ook allemaal veel kleurrijker; alsof het café een andere vestigingsplaats heeft of zo . Werk ze allen maar weer!
|
30 maart 2009 8:12 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, hier lekker zonnetje en net 0 graden. Even snel een bakkie en dan naar de smid voor controle.
|
30 maart 2009 8:15 |
|
|
amandus
Timeless
|
Mogge allen , kga een bakkie en aan de bak Renger , kom er zo aan
|
30 maart 2009 8:24 |