Auteur |
Bericht |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Re: State of art collectie Targa Florio
Je komt er bijna niet meer onderuit. Een oud nederlands spreekwoord zegt het al: gekken en dwazen schrijven hun naam op muren en glazen.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
31 maart 2009 22:25 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Mooie kwalitatieve kleding van een porsche liefhebber; kan bij mij echt niet stuk!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
31 maart 2009 22:33 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Je lijkt mijn vader wel, die zegt dat ook altijd.
Laatst bijgewerkt door MS964 op 31 maart 2009 23:25, in totaal 1 keer bewerkt.
|
31 maart 2009 23:12 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Of je bestelt de kleding gewoon online: klikkerdeklik(weet je ook meteen wat 't kost )
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
31 maart 2009 23:16 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
80 eurootjes (kan er nog steeds niet goed aan wennen, een polo voor zoveel geld, ben ook zo'n sukkel die af en toe nog naar guldens omrekent.... )
|
31 maart 2009 23:22 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Tja. Dure grap. En inderdaad reclame maken voor een ander. Maar goed: ieder zijn meug
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
31 maart 2009 23:24 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Dit is mijn favoriete shirt: hier ff drukkuhIn het logo boven de linker borstzak staat 'Porsche' en ook de overige emblemen zijn mooi gepositioneerd. Ik draag 't in ieder geval erg graag...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
31 maart 2009 23:47 |
|
|
bmc
|
Heb zelf afgelopen weekend ook 4 shirts uit deze collectie gekocht, loop eigenlijk bijna altijd rond in state of art kleding. State of Art vind ik simpelweg een leuk merk dat ook in de grotere maten (3XL of 4XL) redelijk wat keus heeft. Wat wel leuk is, is dat ik tijdens de vorige racing collectie nog contact met ze heb gehad waarom die collectie maar tot 2XL ging en waarschijnlijk was ik niet de enige want met ingang van deze racing collectie de targa floria is 3XL ook leverbaar
|
01 apr 2009 15:04 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Prins Willem Alexanderpromenade? (Kom zelf vaak bij J22)
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
01 apr 2009 15:10 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Zie het al gebeuren...voor de trip in Stuttgart loopt iedereen met dezelfde polo Zou ze beter als sponsor vragen.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
01 apr 2009 15:20 |
|
|
aher
911 2.2e targa 1971noord brabant
|
Heb ik ook in mij collectie zeer mooie kleur
_________________________________________ orgineel hellgelb
|
02 apr 2009 18:53 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Heb 'm vandaag maar eens uit m'n broek laten hangen, de lente staat tenslotte weer voor de deur (zaterdag zo'n 20º) Een witte polo, de lichtblauwe (Gulf kleur) polo en het donkergrijze Gijs van Lennep T-shirt gekocht. En en passant een Logitech Harmony One programmeerbare afstandbediening met touch-screen, maar dat is weer een heel ander topic, was dat gelazer met die batterij afstandbedieningen al lang zat. Nu het programmeren nog, ben er ff mee bezig geweest maar HTS electronica is volgens mij nog niet geleerd genoeg Enfin, geduld schijnt een schone zaak te zijn.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
02 apr 2009 19:27 |
|
|