Auteur |
Bericht |
Olaf
911 Carrera S
|
 Re: Verbeterpunten van het nieuwe forum
Niet wetende dat jij dat eerste bericht ook aan het updaten bent 
|
30 maart 2009 18:58 |
|
 |
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Heren moderators/beheerders ik wilde snel naar het topic over de fotowedstrijd van PON ter ere van het 60 jarig bestaan dus typte ik de sitenaam in het zoekveld en kreeg de volgende melding: De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: zestigjaarponporsche Je moet minstens 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minstens 3 tekens en maximum 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.
Het is 20 tekens lang maar als ik minder probeer met wildcard krijg ik geen resultaat. Kan het topic op andere manieren ook niet vinden, is het topic misschien geschoond of is er iets (nog) niet goed met de zoekfunctie?
_________________________________________ Het is er een van 911
|
31 maart 2009 12:09 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
[Off topic] Ik zou natuurlijk best iets kunnen hebben gemist hier, maar een topic over een fotowedstrijd ter ere van 60 jaar Pon  . Wel Speciale editie Porsche 911: 60 Jaar Pon Porsche Import. [/Off topic]
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
31 maart 2009 13:54 |
|
 |
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Is de zoekfunctie verandert? Ik probeer op meerdere termen te zoeken, maar krijg telkens deze melding . Ik heb haakjes, streepjes etc etc geprobeerd, maar de melding blijft terugkomen. 
|
01 apr 2009 13:02 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
- de links (binnen of buiten de site) openen niet meer in een nieuw venster, maar in het zelfde venster... - de banner van de subice skin is dan weer breed, dan weer smal... ziet er naar uit dat 'ie mee genomen wordt in het resizen van de plaatjes - 'toon berichten van de laatste dag/week/maand' knop was IMO beter dan de 'toon nieuwe berichten' link (laat maar 1 blz met draadjes zien)
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
01 apr 2009 22:14 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
- Openen in een nieuw venster, ik dacht dat ik dat aangepast had, maar zou kunnen dat het alleen in de blauwe variant is. Klopt het dat jij in subice zit? Zou nu aangepast moeten zijn?! - Klopt, heb ik hierboven ook al aangegeven, is nu eenmaal niet de mooiste resizer, maar wederom, en ik BLIJF het zeggen, de blauwe variant is de variant die ik volledig ga ondersteunen, de witte variant is "nice to have". Let wel, tuurlijk probeer ik hem zo goed mogelijk te maken, maar tijd is gelimiteerd, en de blauwe variant heeft voorrang! - I know, zoals al eerder aangegeven, deze functionaliteit komt wel weer terug, maar daarvoor moet ik even tijd vinden. Is waarschijnlijk een kwestie van 5 minuten, maar moet er even voor gaan zitten. En die tijd heb ik op dit moment net even niet  Overigens, als ik die weer terug heb, komt ie gelijk in beide varianten 
|
01 apr 2009 22:56 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
je hoeft me niets te vertellen 'qua tijd'  heb geen ervaring met deze forum software, maar over het algemeen vind ik dat je langer zit te zoeken WAAR je een aanpassing moet maken dan HOE Ik zit idd in subice... en hij opent links nog steeds in het zelfde venster Nee hoor, niet meer, opgelost typevaut!
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
01 apr 2009 23:00 |
|
 |
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Weet niet of het al genoemd is maar.......... als je je inbox opend en daarna sluit staan alle berrichten op 0 ook zonder dat je ze gelezen hebt, zo kan je soms nog wel eens een PBtje over het hoofd zien
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
02 apr 2009 8:06 |
|
 |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Het grootste verschil dat ik kon zien is dat m'n oude avatar ineens weer terug was Kan het zijn dat avatars een tijdje terug al zijn overgezet? Verder merk ik dat er een trilling in het scherm zit tijdens verversen/overgaan naar ander onderwerp of pagina. Buiten deze kleinigheidjes: puik werk! 
|
02 apr 2009 8:38 |
|
 |
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Of het al aan bod is gekomen weet ik niet, maar als ik inlog en ook het boxje aanvink voor ingelogd blijven, en ik kom de volgende keer weer, dan moet ik weer inloggen. Ik blijf dus niet ingelogd. Wat gaat er dan mis, of doe ik iets fout?
|
02 apr 2009 16:20 |
|
 |
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Ik krijg bij laatste berichten telkens maar 1 pagina ,voorheen wel 2 of 3 bij 1 dag afwezigheid online . 
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
03 apr 2009 20:20 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Hmmm, da's wel raar... Maar ik merk net ook, dat de "Markeer alle forums gelezen" het alleen op de hoofdpagina doet, dus die moet ik ook nog even aanpassen 
|
05 apr 2009 12:57 |
|
 |
Jorn
Friesland
|
Ik weet niet of het al gemeld was, maar als je in iemands zijn profiel zit dan kan je nergens klikken om naar het Album te gaan.
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
05 apr 2009 13:29 |
|
 |
Mauk
Vergane glorie: 993 2S VesuvioZwijndrecht
|
|
05 apr 2009 14:53 |
|
 |
Jorn
Friesland
|
Sorry, maar had ff geen zin om het topic door te lezen. 
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
05 apr 2009 15:42 |
|
 |
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Dit heb ik dus ook nog steeds op mijn PC.... (windows vista)
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
05 apr 2009 17:33 |
|
 |
bully
|
als ik in mijn album de eerste foto aanklik en dan op volgende....dan krijg ik foto's van forummer 911je??? 
|
06 apr 2009 17:27 |
|
 |
Wimpie77
|
Dat zie ik ook als ik bij jouw album hetzelfde doe!
EDIT: bij mijn album hetzelfde! Negenelfje is overal!!! AHHHHH!!!!!
_________________________________________ * * *
|
06 apr 2009 18:04 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Het album werkt "andersom", je moet dus "vorige" hebben volgens mij toch?
|
06 apr 2009 18:48 |
|
 |
bully
|
 pascal, ook jij hebt 911je als je volgende doet... 
|
06 apr 2009 19:17 |
|
 |
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Klopt . 
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
06 apr 2009 19:22 |
|
 |
bully
|
maar waar komen dan die foto's van 911je vandaan...want jij hebt het ook? 
|
06 apr 2009 19:31 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Kan het kloppen dat bij de zoekfunctie er geen berichten uit 2008 gevonden kunnen worden? 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
06 apr 2009 19:37 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ook vista hier maar geen problemen!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
06 apr 2009 19:46 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Browser instelligen van automatisch invullen van formulieren en cookies eens bekijken. 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
06 apr 2009 19:58 |
|
|