Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Hartelijk zondag allemaal!
Hier is het nog erg grijs buiten, hoop dat het mooie weer van Cabrio Wim hier ook nog komt. Eerst maar wat warme broodjes en verse jus, dan nog maar eens uit het raam hangen.
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
05 apr 2009 8:59
Lydia
Selamat pagi, Mannen!
Heerlijk dat ontbijt, Ewout. Lekker aanschuiven op de zondag!
Hier is het nog erg mistig, maar de zon doet haar best om er doorheen te komen. Het gaat vast en zeker een mooie dag worden. Zometeen F1 kijken!
Fijne zondag, allemaal!
05 apr 2009 9:11
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Goedemorgen allemaal, ik ga ook wachten op het mooie weer van Wim! Nee, ik ga zo een tour maken, o.a. langs de locatie van het RL Cafe om de laatste zaken te checken.
Lekker ontbijtje heren!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
05 apr 2009 9:11
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Moggûh allemaal. Het smaakt best, Ewout. Het mooie weer komt, geloof ik, langzamerhand deze kant op.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
05 apr 2009 9:29
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Goede morgen!
Ik schuif wederom aan, lekker makkelijk hoor!!
Zo F1 kijken en daarna naar Alkmaar / Schoorl. Lekker MTB-en op één van de mooiste parcoursen van Nederland, en daarna lekker met z'n allen eten...
Een prettige dag!!
@Jurgen: lekker terrasje pakken bij Ottenhome! Ik hoop dat het weer wat beter wordt...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
05 apr 2009 9:32
Lydia
Radbout, hier aan de kust klaart het al lekker op. Zonnetje. Dus komt helemaal goed als je deze kant op komt!
05 apr 2009 9:45
Reñger
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Ik kan het niet laten.....WEER een mooie spreuk, Lydia.
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Aiii Radboud, je hebt me zien lopen met dat doosje??
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
05 apr 2009 22:36
Lydia
Ik hoorde deze vanmiddag, hebben we toch nog een paar girls in de kroeg!
Ik ken dat. Dat is zoiets als bij mannen: zeg je duidelijk nee, denken ze toch ja.
05 apr 2009 22:36
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Ik kom dat ook vaak tegen. Een andere versie is de politieke: tegen jou ja zeggen en tegen een ander nee en ook nee doen. Kwam ik op de zaak vorige week tegen. Gelijk maar hardhandig korte metten mee gemaakt. Rechtstreeks naar de betreffende heer toe gestapt en aangegeven dat dit niet erg handig is.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
05 apr 2009 22:38
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Goed luisteren is een vak! Welke helaas door niet al te veel verkopers beheerst wordt!
05 apr 2009 22:38
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Lydia schreef:
Ik ken dat. Dat is zoiets als bij mannen: zeg je duidelijk nee, denken ze toch ja.
Ik zie vrouwen altijd nee zeggen en ja denken
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum