Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Selamat pagi, Mannen!
Vanmorgen scheen hier moedig een zonnetje, maar zij is helaas verdwenen achter de wolken! Mag de pret niet drukken, want vandaag heb ik gewoon weer een lekkere werkdag. Wat is dat toch heerlijk als je een baan hebt waar je zoveel plezier aan hebt. En je krijgt er ook nog geld voor!
Lekker, die broodjes. Ik zal zelf wel even thee zetten. Ik heb verse muntthee bij me!
Ik zag net in een ander topic dat er een Froggy is dood gereden
BTW: wel leuk, je Avatar, Reñger! Kun je eindelijk achteruit-inparkeren?
Fijne dag allemaal en werk lekker!
07 apr 2009 8:14
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
Zit hier in een hoekje aan de rose, inderdaad weinig volk vandaag
Moguhh allen, heb ontbijtje klaar en eitjes gekookt, staan we er weer kloek op deze morgen. O ja, mag Lydia haar thee niet vergeten. En we hadden er ook nog een paar voor crusli en musli en andere li's. Niemand vergeten geloof ik. Verder allen een prettige dag met veel
08 apr 2009 7:39
Lydia
Selamat pagi, Mannen!
Dank je voor de lekkere thee Wim! Smaakt weer goed. En ik neem er zoals gewoonlijk een yoghurt met cruesli bij. De schijnt hier al weer volop. En het leven is toch prachtig, Marcel? En over een paar weken nog een stukje meer, voor jou!
Ik ga snel aan de slag, ik heb heel wat in de planning staan voor vandaag!
Fijne dag allemaal en werk lekker!
08 apr 2009 8:04
Reñger
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Goedenmorgen allen
Lekker, Wim, zo kunnen aanvallen op een klein ontbijtje! Ik was al weer aan een kop koffie toe ook.
We hebben hier een nieuwe serie fietsen binnengekregen, wel ZO super gaaf! Het seizoen is nu echt begonnen!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum