Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Vanavond niet de moed gehad om hard te lopen. Morgen weer. Moet écht wel. Last van de zwaartekracht en zo. Doe dus maar een Eviannetje! Kan natuurlijk ook eens gaan fietsen ...
Laatst bijgewerkt door Lydia op 08 apr 2009 22:03, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 apr 2009 22:02 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Kan je een kopje thee missen uit die grote pot Radboud Willem zit een beetje te freewhelen op het forum vanuit Denemarken, hoezo verslaafd
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 apr 2009 22:03 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Te friemelen Ach, zo kan je een beetje contact houden heh Een kop thee voor u
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
08 apr 2009 22:04 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
of ie ook andere dingen doet kan ik van af hier niet zien, but you never know Bedankt voor de t.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 apr 2009 22:08 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik neem nog een laatstenglaasje wijn van Jurgen, daarna in bad en naar bed
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
08 apr 2009 22:12 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
ik zou niet DURVEN, Sigrid.......... geintje, geintje...
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
08 apr 2009 22:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou ik mag toch hopen dat ie doet en laat waar ie zin in heeft, toch........hier thuis is het nog een democratie
|
08 apr 2009 22:32 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Is er nog een red label beschikbaar hier??
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
08 apr 2009 22:41 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ja, daar ben ik eigenlijk ook benieuwd naar. Ik ben nog op zoek naar een fatsoenlijke stevige herenfiets.... Ik ga naar bed, ik hoor het wel Welterusten!!
|
08 apr 2009 22:48 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
moguh langslapers weer een nieuwe mooie dag breekt aan het is weer tijd voor koffie
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
09 apr 2009 5:56 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Goede smorgens.... Hier ook even een lekker bakje pleur.... Ik ben een tijdje niet op het forum aanwezig geweest...... Maarehhhhh...Wat zijn er veel PF'ers gewisseld van auto de laatste tijd..
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
09 apr 2009 6:09 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Mogguh allen! Enne JohanV, niet iedereen hoor.. als je maar het juiste tijdloze model hebt . Maar goed, Porsche is natuurlijk ook een beetje een koorts, waar je af en toe medicijnen voor nodig hebt - en soms kriebelt en jeukt het zo dat een nieuwe voiture bittere noodzaak wordt! Ik zal eens even een heerlijk versche kan koffie zetten om de frisse ochtendgeur wat te vermengen met een weldadig aroma! Werk ze allen! PS morgen naar de AutoRAI, toch wel leuk om te zien hoe het dit jaar uitpakt!
|
09 apr 2009 7:28 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen! Dan heb je wat om naar te kijken bij de volgende meeting!!
|
09 apr 2009 7:40 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, niemand voor een ontbijtje gezorgd. Zal ik alles maar weer klaarzetten, en voor de thee zorgen. Verder werk ze, en geniet van het slechte weer binnen.
|
09 apr 2009 7:44 |
|
|
Reñger
|
Goedenmorgen allen Zo, alweer een ontbijt van Wim? Het kan deze week niet op! En een versche kan koffie, we kunnen er weer tegenaan. Het viel me op, dat het al zo rustig is op de weg. Iedereen alweer vrij of zoow Nou ja, het zijn ook altijd dezelfden die de economie draaiende moeten houden En dat ga ik dan ook maar doen vandaag. Nog twee dagen, dan een lang weekend! Werk ze en witte donderdag ze.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
09 apr 2009 7:55 |
|
|
cabrio wim
|
Vertel Renger vertel, waar ligt er sneeuw.
|
09 apr 2009 8:06 |
|
|
Reñger
|
|
09 apr 2009 8:07 |
|
|
cabrio wim
|
Laat ons dan maar met zijn allen ontbijten aan een tafel, wel zo gezellig.
|
09 apr 2009 8:10 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Ik moet zeggen dat ik de keuze van WdeP.. wel kan bekoren hoor. En die had toch ook wel het juiste model.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
09 apr 2009 8:23 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goede morgen Forummers!
Nog even wat verse jus d'orange gemaakt! Is goed voor ons, vandaag weer hard er tegen aan. Ligt een hoop, ook problemen.
Morgenavond nog even naar de autorai, hoorde dat de bezoekersaantallen tegenvallen. Zitten nu op 130.000, verwachten totaal 270.000 bezoekers max. Vorige keer ruim 400.000.
Werk ze!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
09 apr 2009 8:31 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh allemaal, Gauw even een bak koffie en dan verder aan de slag. De hele week al overuren. Nou ja, beter dan niets te doen hebben in tijden van crisis. Werk ze.
|
09 apr 2009 8:44 |
|
|
cabrio wim
|
Hans is even op retraite.
|
09 apr 2009 11:58 |
|
|
cabrio wim
|
|
09 apr 2009 13:14 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Misschien kom ik je wel tegen, Henk. Ik zal er ook zijn.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
09 apr 2009 16:23 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Beiden hebben hun eigen charmes vind ik.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
09 apr 2009 16:24 |
|
|