Auteur |
Bericht |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Re: Kroymans failliet!!..
13 jaar oud en 3,5K is volgens mij een beregoede prijs
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
04 apr 2009 10:31 |
|
|
erwin996
M140i
|
Met een occassion kan veel verdiend worden, veel meer dan op een nieuwe auto. Een Porsche die voor 38K wordt ingeruild kan zomaar voor 50K+ worden verkocht. Maar op een occassion loopt de dealer een risico. Dus daarom zijn de inruilprijzen drie keer niks. Uiteindelijk wil de dealer bij inruil altijd wat aan je verdienen.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
04 apr 2009 10:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Autoverkopers: allemaal boeven zijn het , daar hebben we het eerder ook al over gehad.Niet dus! Ingaand op het voorbeeld: Jij hebt 2 jaar in de auto gereden met een afschrijving van €1250 / jaar, incl. garantie zelfs waarschijnlijk. De garage die 'm inruilt moet het aankoopbedrag financieren (zie boven), loopt daarbij het risico dat de auto niet snel wordt verkocht (vermogensbeslag, financieringskosten) en moet er garantie op geven of tegen een bodemprijs verkopen. Zo gek is die €3500 t.o.v. de €6000 twee jaar eerder dan toch niet? Als de verkoper een klant heeft en dus weet dat hij deze auto direct weer voor een marktconforme prijs kan verkopen, dan zal hij je ongetwijfeld meer bieden .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
04 apr 2009 11:28 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Je had het niet beter kunnen verwoorden Eric!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
04 apr 2009 19:44 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
"Autoverkopers: allemaal boeven zijn het." Tuig van de riggel, gajus van de straat.
Nee, dan de mensen uit de verzekerings- en financiële wereld, dát zijn pas toppers.
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
04 apr 2009 20:27 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
dan ben ik dus een topper die tussen allemaal boeven werkt
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
04 apr 2009 20:40 |
|
|
horn
PF #57
|
Cipier noemen ze dat dacht ik
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 apr 2009 9:25 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Verzekeraars zijn sukkels!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
05 apr 2009 10:07 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Inderdaad, wat ben ik toch dom bezig, wat een sukkel ben ik toch gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren
|
05 apr 2009 11:33 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Generaliseren is geweldig.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
05 apr 2009 12:43 |
|
|
rafgol
911 2.7 '76
|
Faiiliet gaan niet.
_________________________________________ luchtkoeling, bevriest niet, en kookt niet over.
|
09 apr 2009 1:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Integendeel, kan ik wel zeggen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 apr 2009 6:40 |
|
|
Vincent Vega
P 944 MK II,
P 993 C2,
Audi TT,
VW T2
|
Een neefje werkt bij een onderdeel van Kroymans en die zijn dus ook failliet. Maar ze gaan wel door met werken nog, werknemers krijgen nu 13 weken niet uitbetaald. Leveranciers leveren niet meer, dus ze doen iets, krijgen beetje geld en daar kopen ze weer een aantal onderdelen van, en zo zijn ze zich aan het behelpen.
Ja, beter als helemaal stoppen. Dit kan nog een overlevingskans hebben wellicht.
_________________________________________ *vrop*vrop*
|
09 apr 2009 9:58 |
|
|
Vincent Vega
P 944 MK II,
P 993 C2,
Audi TT,
VW T2
|
Ja, ik had het ook niet gedaan denk ik. Aan de andere kant, wellicht help je dat onderdeel er weer bovenop en heb je na 13 weken weer een baan. Als je nu ontslagen wordt als iets in de auto industrie heb je volgens mij langer dan 13 weken geen baan :p
_________________________________________ *vrop*vrop*
|
09 apr 2009 12:34 |
|
|
horn
PF #57
|
uwv neemt 13 weken over als het bedrijf niet kan betalen. dus zo dapper is het ook weer niet. 20 weken zonder salaris, dan krijg je 7 weken niks. dat is wél weer een opoffering...
|
09 apr 2009 14:02 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Een jaar geleden zag ik een vacature bij Kroymans, zat nog te twijfelen of ik zou solliciteren. Ben blij dat ik het niet heb gedaan.
|
09 apr 2009 14:21 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Solliciteren en aangenomen worden zijn niet elkaars equivalent
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
09 apr 2009 21:59 |
|
|
horn
PF #57
|
Frits ook. Zei hij laatst nog
|
09 apr 2009 22:12 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Heeft-ie je toen ook verteld waar die 'zoekgeraakte' auto's zijn?
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
09 apr 2009 22:14 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik denk in Heteren. Hij zei in ieder geval Wegh ofzoiets...
|
09 apr 2009 22:50 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Heteren? Ligt dat in Polen??
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
09 apr 2009 22:53 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Voor sommigen niet...
|
09 apr 2009 23:23 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Net gelezen in de telefaag dat in Vreeland zijn sportwagen verzameling is opgehaald . http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/3 ... ...__.htmlDeze Ferrari GTO ook ...... werd geschat op €20.000.000 Op de foto's van de 2008 ferrari-days germany een paar bekende van hier Arie T Marcel T Rodger T en last but not least T orig
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
18 apr 2009 22:06 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Laatste verkochte GTO is (vorig jaar) voor USD 30 mio verkocht. Helaas gaat die van FK volgende week in de verkoop. Zonde dat dat ding NL zal gaan verlaten.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
18 apr 2009 22:35 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ben benieuwd wat zulke klassiekers nu gaan opbrengen, je zou zeggen dat zo'n GTO geen last heeft van de credietcrisis, maar je weet maar nooit!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
18 apr 2009 22:39 |
|
|