Wil ik net de mail ophalen van mijn hotmail accounts krijg ik deze melding: Je hebt nog geen Postvak IN
Kan dus niet inloggen, en geeft aan dat ik opnieuw moet registreren (alle 4 de accounts) heeft iemand anders er ok last van
10 apr 2009 7:18
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Re: Storing bij hotmail?
Inmiddels kan ik weer bij alle accounts komen, oorzaak
10 apr 2009 7:44
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
bedankt voor de reacties.........
10 apr 2009 7:44
Jurgen
Westervoort
You're welcome
Praat je altijd met jezelf...
10 apr 2009 7:46
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Hij stuurt ook altijd mail aan zichzelf
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
10 apr 2009 9:03
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Of ligt het aan Hotmail..???
Vanmorgen in mijn inbox.. (Ik kon dus wel inloggen...)
Citaat:
Beste Johannes,
Uw advertentie in de groep Auto diversen en de rubriek Onderdelen | Banden en Velgen is vandaag donderdag 01 januari 1970 om 01:00:00 uur Automatisch omhooggeplaatst.
Moet me de laatste 10minuten steeds opnieuw inloggen op het forum..........internet stuk
10 apr 2009 9:30
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Is het niet iets lokaal bij jou? Ik heb geen enkel probleem met hotmail gehad de afgelopen 24 uur. Ook het forum werkt prima. Als het forum je sessie 'verbreekt' zou dat iets met de koekies te maken kunnen hebben..
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum