Ik moet voor mijn gevoel de maximale power bezitten als ik het nodig heb
.
Het is niet zo dat ik het altijd gebruik, en ook 99% relaxed rij. Maar ik hou ervan om af en toe een sprintje te trekken tegen andere rappe auto's. Het is natuurlijk het leukst om een sprintje tegen een C4 te maken en die weg te rijden
. Mocht het ooit lukken, met mijn oudere type een nieuwere zoek te rijden dan vier ik helemaal een feestje, en wil ik graag het gezichtje zien.
Ik had laatst nog geraced tegen een getunde Subaru met eigen zeggen 310 pk dacht haal er ff wat vanaf zeg ff 290. Ik dacht ik ga vet verliezen. Maar echter de schade bleef in de marges. rijdende vanaf de 2e versnelling hij gaf het startsignaal aan. Vanuit zijn 2 kwam hij op 1 auto lengte voor, omdat onze toeren hoger liggen kom je weer redelijk langszij, op het moment van schakelen naar 3 verloor ik weer een een autolengte maar dan komt het op echte kracht vanaf de 4e versnelling liep ik in en bij 5 ging ik er over heen. (zonder RS vliegwiel)
Ik had het echter nooit verwacht, en hij ook niet. Blijkt voor mij dat de Subaru een echte sprinter is maar geen power heeft bovenin. En nu na inbouwen van de vliegwiel gaan we de auto's weer naast elkaar zetten om een vergelijk te maken. Echter hij heeft hij ook al weer een aantal aanpassingen gemaakt maar ach we zien wel.