Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Welk GADGET heb jij laatst gekocht?
Ik moet erg vaak de zet-unit schoon maken en invetten. Die loopt erg zwaar. Daarnaast veel pakkingkjes die gaan lekken en vervangen moeten worden. Is vooral irritant na ontkalken, want het kalk heeft daarvoor alle gaatjes net opgevuld en die gaan dan weer open... Dan staat het apparaat weer in een plas water.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
11 apr 2009 23:22 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik heb deze gekocht begin 2002 en in december 2006 kreeg ik het binnenwerk er niet meer uit. Tot dan toe nooit een probleem gehad, maar ook nooit een beurtje gehad. Weggebracht naar Saeco (ergens bij Wijk bij Duurstede in de buurt) en 50 euro later had hij een grote beurt gehad en daarna ook nooit meer gezeur gehad. Na aankoop van Nespresso voor 3x schoonmaken aan de werkster overgedaan, die onze koffie altijd zo lekker vond Ben erg enthousiast over deze Saeco.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 apr 2009 23:27 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik heb de Talea Ring met Milk-Island
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
11 apr 2009 23:29 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Probleemloze Saeco, toch ook hier. Zit wel achter zo'n filter, elk jaar vervangen. Cappuccino mechanisme is niet perfect, maar hoeft voor mij ook niet zo... Aansluiting op de waterleiding was de leidende overweging bij aanschaf.
|
11 apr 2009 23:45 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik geniet inmiddels al ruim 7 jaar van lekkere koffie uit Al jaren kijk ik af en toe naar een mogelijke opvolger, zoals de Jura C9. De Krups gaat echter nog steeds niet kapot .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
12 apr 2009 12:41 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Euromatic Twin-coffee voor Illy. Staat er inmiddels ook alweer wat jaartjes. Tijd voor wat anders... Vriendje van me heeft hij zijn agentschap bij Illy verkocht, en doet nu Caffesun...
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
12 apr 2009 13:04 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Krups is van binnen ook een Jura heb zelf deze in de keuken en deze boven voor op het terras prima combi
_________________________________________ Got coffee?
|
12 apr 2009 13:36 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Weet ik, vandaar als mogelijke opvolger van deze "onverwoestbare" Krups volgende keer wellicht wel ook een Jura(-jasje) . Het oog wil ook wat hè.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
12 apr 2009 13:57 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Heb zelf ook een Nepspresso. Op zich prima koffie maar die cupjes zijn ondertussen 33 eurocent. Overweeg nu een gereviseerde Jura. Kost 500E excl. BTW
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
12 apr 2009 14:04 |
|
|
cabrio wim
|
3x Delonghi Thuis, kapsalon en bij CCR. Voor iedereen dus een verse kop koffie of espresso. De laatste GADGET die ik gekocht heb, allemaal nieuwe onderdelen voor mijn Porsche, alleen zien jullie die niet meer.
|
12 apr 2009 14:18 |
|
|
John
Cayenne
|
wij hebben deze........ En daar komt een heerlijk Hollands bakkie uit, en dat vind ik het lekkerst........ Kom vaak bij klanten die de meest exotische koffiemachines hebben, en telkens vind ik het niet lekker...maar thuis een Hollands bakkie pleur..
|
12 apr 2009 14:58 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
_________________________________________ oud is beter
|
12 apr 2009 15:34 |
|
|
Erick
|
Mooie machine !!!
|
12 apr 2009 15:45 |
|
|
bully
|
zo makkelijk onderweg...
|
12 apr 2009 16:06 |
|
|
horn
PF #57
|
over gadgets en koffiemachines gesproken... Bij Pon Porsche Leusden hebben ze ook hele lekkere espresso. Arbeidsintensief, maar wél erg lekker...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 apr 2009 18:22 |
|
|
Erick
|
|
12 apr 2009 18:31 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
heb al een jaar of twee de nespresso van porsche design (siemens), superding.. wel twee kleine storingen met het schuifraampje, maar ze hebben super service bij nespresso.. aanrader !
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
14 apr 2009 14:49 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Het wordt tijd voor koffie topic, naast de klokkies...
|
20 apr 2009 12:36 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
|
20 apr 2009 13:21 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Afgelopen weekend begaf mijn oude Nokia het. Heb nu deze: Nog even het boekje doorworstelen.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
28 apr 2009 22:23 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
28 apr 2009 22:34 |
|
|
erwin996
M140i
|
Interessante koffiemachines komen hier voorbij Ik heb er een van de Blokker, een Philips van 39 euro, bevalt perfect!
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
28 apr 2009 23:33 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
ik had ook niet verwacht dat jij het zou begrijpen...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
29 apr 2009 1:54 |
|
|
drknauf
|
vette shit man van starckie
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
29 apr 2009 1:57 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
@rendo: heb ik ook bevalt goed, hij heeft wel heeeeeeel veel mogelijkheden.
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
29 apr 2009 5:47 |
|
|