Auteur |
Bericht |
dentalporsche
944turbohoorn
|
paasraces zandvoort? ook porsches?
Aankomend weekend zijn er races op zandvoort.
Wanneer is de leukste dag om heen te gaan. Wanneer zijn de porscheraces?
Bijvoorbaat dank
|
24 maart 2005 21:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: paasraces zandvoort? ook porsches?
|
24 maart 2005 21:45 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Vandaag de hele dag aan de kust geweest. Lekker weer en mooie kwalificaties en races gezien. Nieuwe GT4 klasse is leuk en erg competatief met een lekker divers veld. Porsche, BMW, Corvette, Ford Mustang, Ginetta, Aston Martin. Veel bekende rijders, oa Lammers, Bleekemolen, Kalff, v Splunteren etc. http://www.gt-4.nl/index.php/kalender/Bleekemolen als eerste over de streep, wist de Porsches voor te blijven.... Kan helaas zelf niet 2e Paasdag maar kan een bezoek voor 'the sequel' aanbevelen.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
11 apr 2009 20:20 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Ben er bij als sponsor voor Racing Team Holand (Mustangs). Ik ben erg blij met de GT4 en de wat serieuzere auto's die er in an de start komen waaronder de Porsche GT3. Donderdag hebben wij reeds de presentatie gehad van de nieuwe auto's (2 Mustangs en 1 BMW diesel) voor het nieuwe seizoen en met name het geluid en de donuts die Jan Lammers met de Mustang maken stemmen mij zeer positief voor maandag
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
11 apr 2009 20:29 |
|
|
Harley
|
Die V8-en klinken idd lekker op race pace. Niet alleen de Mustangs maar ook de BMW's en Corvettes natuurlijk. Lammers was lekker bezig maar kon nog niet echt de snelheid vinden. Bleekemolen was gewoon snel in de Corvette en heeft verstandig gereden, de Porsches lagen in eerste instantie voor hem maar kwamen in (overstuur)bandenproblemen waardoor ze terugvielen en de Corvette en Ginetta die op de loer lagen voorbij konden steken. Veel pret maandag Hoop dat je net zulk goed weer hebt als wij vandaag hadden. Na de race nog ff aan het strand een roseetje gedronken met TOTMBO.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
11 apr 2009 20:51 |
|
|
Harley
|
|
12 apr 2009 12:02 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Mijn vriend en ik zijn vandaag even gaan kijken. Het was Open Dag op circuit Zandvoort, maar er was letterlijk geen Bal aan! We hadden de record poging van de Oldtimers gemist en toen we er kwamen stonden er misschien nog iets van 5 wagens. De meeste sportwagens die morgen gaan rijden stonden achter slot en grendel. Alleen één nieuwe GT3, een Aston Martin en een wel HELE GAVE mustang Pace Car waren te zien langs de baan. Je kon Vrij Rijden, maar ook daar was het somber. Er waren wat BMW's op de baan, een Ferrari en twee Cobra's die achter de Pace Car aan sukkelden. Als ik dan bedenk dat Zandvoort er morgen weer dik geld voor gaat vragen... vind het wel erg hoor... de mensen willen aktie en daar moeten ze dik voor betalen - terwijl het er met de Porsche Days wel anders aan toe ging. Daar was altijd alles gratis. Ik noem dit nou dus niet bepaald een Open Dag om een indruk te krijgen van het circuit
_________________________________________ DENK HELDER
|
12 apr 2009 20:47 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ik ben vandaag ook geweest en ik vond het fantastisch Lekker met m'n Peugje 404 over het circuit gereden, tal van prachtige klassiekers gezien (wel 400; waaronder een droom van een Bugatti Prototipo) en het was gratis, dus what's the problem?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
12 apr 2009 21:34 |
|
|
Harley
|
Verkeerde dag gekozen, Babs. Gisteren veel aktie, zie bovenstaande foto's en filmpjes. En maar liefst 7 Euro betaald om naar binnen te mogen... Morgen kost Euro 12, valt toch ook wel mee En volgens mij was het vandaag helemaal gratis. Ok, achter een pacecar aan maar dat is voor de meesten wel zo veilig.
|
12 apr 2009 21:37 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
you get what you pay for
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
12 apr 2009 21:43 |
|
|
Harley
|
|
12 apr 2009 21:48 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Ik ga morgen is kijken naar die fraaie GT4 bolides en de andere raceklassen.
|
12 apr 2009 22:08 |
|
|
Harley
|
Groot gelijk Gert. Kan helaas niet anders zou ik graag met je mee gaan. Tip: Dillon heeft een VIP tent op de paddock in de tarzan, hij doet een leuk arrangementje (parkeren, toegang, eten+drinken) voor een nette prijs.
|
12 apr 2009 22:19 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Bedankt voor de tip! Ga er met 2 kids naar toe. Zag net een kort filmpje van de race van afgelopen vrijdag, leuk dat ze bij de finish nog best dicht bijelkaar zaten. http://www.autosport.nl/video/view/NDc5
|
12 apr 2009 23:12 |
|
|
Harley
|
|
13 apr 2009 0:01 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Wij waren ook voor de klassiekers gekomen, maar toen wij daar kwamen was meer dan drie kwart al weer vertrokken.. Ik dacht dat ze er misschien de hele dag zouden zijn. Ook hadden er wel wat meer kraampjes kunnen staan etc. Het was er nu een dooie boel na 1 uur.. En wij waren niet de enigste die teleurgestelt waren hoor. Heel wat families met kinderen zien afdruipen die er ook meer van verwacht hadden. En ik ga geen 16 euro plus 7 euro parkeren betalen om twee GT3's te zien. Dan ga ik liever naar een Porsche evenement. Lambo's en Aston Martin's zijn leuk, maar ik vind ze niet zo speciaal als Porsche. DAT bedoel ik er mee te zeggen
_________________________________________ DENK HELDER
|
13 apr 2009 12:21 |
|
|
Patrick
|
Misschien volgende keer even van te voren het programma bekijken ? Drie maal raden wie ik nu citeer.
|
13 apr 2009 12:24 |
|
|
Patrick
|
|
13 apr 2009 23:27 |
|
|