Auteur |
Bericht |
Jurgen
Westervoort
|
Re: zondag 19 april ‘09 Hielkema and friends ri Dusseldorf
Ik snapte al niet wat die dames bij Meilenwerk deden... , maar ook de auto's waren erg mooi. Ook ik ga er nog een keertje terug...we hebben nu maar een gedeelte gezien.
|
19 apr 2009 16:27 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Peter, dank voor de organisatie, was een leuk snel uitstapje Net niet de 300 aangetikt, voor het eerst in mijn leven als bestuurder. Het was uitsluitend ander verkeer wat verdere acceleratie stopte Dat Meilenwerk is een leuke en interessante plek, om nog eens naar terug te gaan En naast leuke auto's waren er ook leuke postbestelsters. Met die dame van Deutsche Post met haar strakke gele hotpants wilde ik wel een briefje gaan posten... Helaas door de zenuwen vergeten een foto te maken Jurgen dank voor je gezellige gezelschap, met jou in de Ruf tijdens ons vorige Autobahntuffen natuurlijk de 300 al overschreden Je kunt nu stoppen met je lof over onze 997 en gewoon tegen iedereen de minpuntjes uitspreken Het enige nadeel van de 997 lijkt toe nu te zijn, dat de kleur nogal moeilijk te vangen is op een foto en zeker wanneer de P. in de (nog laagstaande) zon staat. Onderstaande van PentAr lijkt alleen linksvoor redelijk. Ter vergelijking een recent plaatje dat het robijnrood beter weergeeft: Iedereen bedankt voor een (hernieuwde) kennismaking @rtaenkyle: vervelende pech, volgend keer beter.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
19 apr 2009 16:30 |
|
|
Chris_H
944 Turbo + 944 n/a trackcarSimpelveld
|
Zo, via een lange omweg ook weer terug, wellicht hebben jullie gemerkt dat ik niet met jullie mee terug ben gereden, ben "direct" naar het zuiden gereden. Even een stukje binnendoor (was echt prachtig), daarna via de a44 naar huis. Misschien hebben jullie ook meegekregen (heb het een paar mensen verteld) dat mijn motor de laatste km niet lekker liep. Heb de motorkap geopend en alle bougiekabels uitgetrokken en weer ingestoken en toen liep ze weer als een zonnetje. Volgende week even kijken of een kabel een los contact heeft of dat hij echt was losgetrilt. Was een topdag! Meilenwerk was top en de autobahn blijft ook top! PS - tip voor volgende keer: even telefoonnummers uitwisselen voor noodgevalletjes
|
19 apr 2009 16:37 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik denk dat de waarschijnlijk veel hardere afstelling van Jeroen's GT3RS er mede een oorzaak van is dat je op iets minder wegdek wat minder snel top rijdt ; "wij" reden immers relatief ontspannen naar 295 voordat je gas moest lossen door voorgangers. Je mist hooguit die enorme douw van de turbo's, net wat Marc (Amandus) ook zei ; "hij geeft zijn vermogen haast té vloeiend af"...maar dat kun je toch slechts een minpuntje noemen niet? Nee hoor... is gewoon echt een fijne auto met mooie opties met o.a. z'n alcantara stuur. En voor de duidelijkheid ; die dames liepen daar omdat 1 hal ernaast iets met de DTM van doen was...
|
19 apr 2009 17:07 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
19 apr 2009 17:08 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
@Paul van Engelen: Nu het zo zegt, die kleur is idd moeilijk op foto's, zelfde hoekje genomen en toch is de kleur anders. (natuurlijk ook andere camera) Hoe dan ook, het is wel een heeeele mooie wagen. Je velgen komen door dat chromen randje ook erg mooi uit! @Rad911: Dank voor het treintje heen, is toch leuker rijden Heb je foto's nog even bekeken, zitten erg mooie bij!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
Laatst bijgewerkt door dreamer op 19 apr 2009 17:23, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 apr 2009 17:14 |
|
|
josboxster
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)Barendrecht
|
Peter bedankt weer! Ben ook weer heelhuids thuis aangekomen. Kon gelukkig goed meekomen in de Alfa, nog de top van 260 (net iets erpver 262 ofzo) gehaald maar dan is de koek op. Vind ik niet erg want tjongjonge wat gaat dat hard Volgende keer neem ik de boxstert weer mee! Heerlijk. gr Jos
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
|
19 apr 2009 17:19 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Nou had ik wel een polarisatiefilter op mijn lens zitten.... misschien doet dat ook iets geks met de kleur. Hij haalt in ieder geval de reflectie van het zonlicht weg.
_________________________________________ Ben ff weg....
|
19 apr 2009 17:30 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
het scheelt ook nog hoe je wit balans staat
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
19 apr 2009 17:39 |
|
|
P-911
964 C2
|
Helaas was mn accu van mn camera leeg, anders kon ik nog wat moois schieten Was een gezellige dag en weer een paar forummers van gezicht leren kennen. Foto's volgen snel. Volgende keer wat vroeger vertrekken (8 uur of z0), werd al aardig druk op de weg. De koffie was heerlijk, thanks
|
19 apr 2009 18:17 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Heb wat moeten missen vandaag...
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
19 apr 2009 18:19 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Peter and thanks, I had a super day. It was nice to meet you all, I hope no one had a problem with my plat brabants dialect Dreamer, At your service Also you have a kapot Koplamp...i cant remember which one. Why do i have to miss all the fun do you have any more
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
19 apr 2009 18:28 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Pas je op met al dat gesport schat
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 apr 2009 19:04 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Hi allemaal, Thanks for the credits en natuurlijk voor jullie massale opkomst. Leuk dat er gisteren nog in 1 keer 4 of 5 aanmeldingen bij kwamen en ook nog PF'r die zonder aanmelding gekomen was maar door het weer getriggerd werd. Ik vond het weer een genot om tussen al die snelle boliedes te rijden dus jullie ook allemaal bedankt voor deze fijne ochtend. Tot "snel" maar weer....... CU, PeterH PS Amandus, ik heb die dames helaas niet real live gezien, maar dit verklaard waarom je niet uit die DTM hoek te slaan was.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
19 apr 2009 19:26 |
|
|
P-911
964 C2
|
ff snelheid gescoort, viel niet mee in je uppie sturen, opletten foto's maken, genieten enz enz Een machtige mooie machine En zo was het een paar 100 meter, lekker in de ankers. BTRIII wat een genot om achter je te rijden als je gas geet, dat geluid vrrrrrrooaammm
|
19 apr 2009 20:21 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
I thought I saw flames coming out of your exhaust pipes, I guess I was right
_________________________________________ Ben ff weg....
|
19 apr 2009 20:32 |
|
|
Chris_H
944 Turbo + 944 n/a trackcarSimpelveld
|
Haha, I'm laughing myself kapot when I read this! Great zoals you 2 talen mengt Tot de volgende keer!
|
19 apr 2009 20:42 |
|
|
amandus
Timeless
|
Kleine correctie : We niet uit de hoek waren te slaan , is de schuld van Jurgen , hij heeft de dame in kwestie gespot , dit overigens met zijn compaan Paul
_________________________________________ Timeless objects
|
19 apr 2009 20:51 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Nadat ik al een paar minuten van haar genoten had
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
19 apr 2009 21:26 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Dat ziet eruit als een erg leuke besteding van de zondagochtend! Helaas mocht ik zo vroeg nog niet autorijden van de politie... Volgende keer ga ik zeker graag mee.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
19 apr 2009 21:39 |
|
|
Emiel964C4
964 C4 roodBrabant
|
hallo allemaal,
was inderdaad geweldige ochtend, leuk weer even met diverse mensen kennis te maken,
inderdaad Jeroen geweldige auto doe GT3, en als je plannen doorgaan wel ik graag een keertje passagier zijn.
Peter, bedankt voor de organisatie.
mijn foto's moet ik nog ff doorkijken, als ik iets aparts heb post ik ze alsnog
tot een volgende keer
Groeten Emiel
|
19 apr 2009 21:58 |
|
|
Division
Groningen
|
album/album_pic.php?pic_id=42157Holy shit, wat een auto zeg! Maar vooral, wát een kleur, wat een velgen! Dat is echt iemand met smaak, chapeau! Mooie foto's, die GT3 RS is ook maar een zeldzaamheid in Nederland zeg. Machtige auto.
_________________________________________ Foto's
|
19 apr 2009 22:50 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
@BRTIII: Thanks, I will check my koplampen The sound of your car HEAVY METAL WOW, especially last part in NL top down behind you
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
20 apr 2009 9:29 |
|
|
RGJC4
Huidig: 997.1 C4S Daarvoor: 993 Carrera, 968, 944 Turbo S, 944.
|
Was weer een leuk tripje, bedankt voor de organisatie Peter!
_________________________________________ 993 Carrera. Gone but not forgotten: 964 C4, 968 Cabriolet, 944 Turbo S (silberrosa), 944 II
|
20 apr 2009 11:03 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Thanks guys, I was wondering why no one wanted to overtake me, you were all having a BBQ and listening to the concert.
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
20 apr 2009 11:19 |
|
|