Auteur |
Bericht |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Kroymans failliet!!..
Die zal hij vast prive kopen
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
19 apr 2009 0:06 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Denk het niet (althans: ik hoorde wat anders...)
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 apr 2009 7:39 |
|
|
Erik 912T
993T varioram, ex 912T '69Wassenaar
|
Dat lijkt mij echt rot zeg, had je natuurlijk maar niet moeten verzamelen op de pof maar toch erg zonde... Kan mij ook voorstellen dat het echt kansloos geweest moet zijn omdat een faillissement je al niet in de koude kleren gaat zitten maar als je 2e (?) trots ook nog afgenomen wordt, dan is het heel snel gegaan....
|
19 apr 2009 8:41 |
|
|
horn
PF #57
|
hij heeft gewoon zelf een leasemij opgezet en die auto's daarin onder gebracht. jarenlang het financiele voordeel ervan gehad en nu is dit het gevolg, wat mij betreft risico van het vak.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 apr 2009 10:10 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Oeps: vergeten de BPM af te dragen. In de categorie: gaten met gaten vullen. Dit gaat echt niet meer goed komen. Hele tent gaat door het putje.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
20 apr 2009 17:23 |
|
|
bully
|
en ook geen doorstart...voor 1 mei failliet
|
20 apr 2009 17:38 |
|
|
GerbenJ
Porschûh
|
De wakkere krant weet het ook al. Wat een stelletje boeven daar bij Kroymans.
|
20 apr 2009 17:54 |
|
|
cabrio wim
|
Bescherm zulke sjiieten nog een beetje ook ja, volgens mij de accountant ook nog van geprofiteerd, ga mij toch niet wijsmaken, dat je elk jaar over de zelfde fouten of cijfers heen kijkt.
|
20 apr 2009 18:15 |
|
|
rien911
964 c4hoogvliet
|
on topic: met de strekking van je betoog ben ik het helemaal eens maar off topic: laat zulke termen die helemaal nergens op slaan voortaan maar weg.
|
20 apr 2009 21:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Ach. Als het water je aan de lippen staat en je moet de rekeningen betalen, zou ik die van de belasting ook het langste laten wachten. Bedrijf waar ik 15 jaar gewerkt heb is vorige week failliet gegaan. Hebben sinds januari geen pensioenpremie afgedragen en sinds februari ook geen loonbelasting. Zelfde soort verhaal... Als je 100 euro hebt en je moet 5 facturen van 100 euro betalen, wie betaal je dan niet? Zal voor iedereen een andere keuze zijn...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 apr 2009 22:28 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Normaal zou ik denken, Eerst de leveranciers die je denkt in de toekomst nog nodig te hebben. Laatst, diegene die eerst aan de beurt komen als alles verkocht word (belastingen, banken enz.) Hoop het echter nooit te moeten meemaken
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
21 apr 2009 7:27 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik hoop dat van harte met je mee.
|
21 apr 2009 9:27 |
|
|