Auteur |
Bericht |
wjkranendonk
997C2, 911 SC, E-tron 50, Cooper F56Utrecht
|
2e uitlaatdemper 964 c4 p serie
Heren,
Voor een 964 C4 / p-serie van sept. 1992 zoek ik de 2e uitlaatdemper (bij het rechter achterwiel). Nieuw, gebruikt of imitatie, laat maar horen wat je hebt liggen! En NEE, ik ga m niet vervangen door een cup-bocht want de 1e demper is al een recht stuk RVS
|
11 jan 2004 14:05 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Join the group of "Ebayers"
|
11 jan 2004 14:24 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Re: 2e uitlaatdemper 964 c4 p serie
Zou ik je idd nie aanraden die cupbocht ... de buren zouden nie lachen ...
Ik heb em niet voor je liggen ... maar ben wel een beetje verwonderd dat ie stuk is ... gewoon sleet ???? dit hoor je zelden ...
Dirkie
|
11 jan 2004 14:38 |
|
|
wjkranendonk
997C2, 911 SC, E-tron 50, Cooper F56Utrecht
|
Binnenboel zit los, rammelt. Zat er al aan te komen want de auto gonsde nogal bij 120km/h. Nu heb ik sinds vorige week die cup pijp op de plaats van de eerste demper en krijgt die 2e het natuurlijk meer voor zn kiezen, gevolg: binnenboel los! maarja, was er toch wel van gekomen, ook zonder cuppijp.
|
11 jan 2004 20:19 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 jan 2004 21:50 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Misschien korting bij 2...
|
11 jan 2004 22:28 |
|
|
horn
PF #57
|
Vreemd dat jij tandarts bent geworden. Handelsreiziger was een betere geweest... in- en verkoop van alles...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 jan 2004 9:41 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Idem; Ik heb toen de laatste demper eronder vandaan gehaald en met een slijptolletje een mooi vierkant luikje aan de bovenkant gemaakt - vervolgens het loszittende gedeelte eruit gehaald en het plaatje er weer netjes ingelast - gevolg; af en toe een beschaafde roffel als je het gas loslaat - goedkoper dan tweedehands, veel goedkoper dan een cupbocht, en onzichtbaar ....
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
12 jan 2004 12:19 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Optie genoteerd :mrgreen::mrgreen:
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
12 jan 2004 12:26 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
12 jan 2004 12:32 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Af en toe denk ik wel eens om een "Sabbatical" in te voeren,
praktijk door waarnemers laten runnen, en zelf iets totaal anders gaan doen.
|
12 jan 2004 13:23 |
|
|
John
Cayenne
|
Neven functies
'k heb inderdaad ook dat indertijd met mijn 3,2 uitgehaald dat van die rammel eruit, en weer dichtlassen.
Verder Humprey, wat let je, die gehemelte ridders doen niet anders, ken me die kale gozer uit Hilversum (begin jarenb negentig) herrineren die maakte tussen het trekken en vullen (ook van zijn wallet) door ook nog een succesvolle hitsingle, hoe wie en wat ben ik ff kwijt, het melodietje ken ik nog wel en de tekst was iets van mrrgrgrg mroosososo mrggggggg.
Laatst bijgewerkt door John op 12 jan 2004 16:16, in totaal 2 keer bewerkt.
|
12 jan 2004 13:32 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ja, die had een stuk of 5 praktijken.
Heeft zelfs de Telegraaf gehaald met z'n "malpraxis" praktijken.
Gevangenis en vergunningen afgenomen
"Een varken heeft een krul in z'n staart".
|
12 jan 2004 13:39 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
En de overige "kreten" ook ..... of ben ik er gewoon (te) nauw aan
|
12 jan 2004 13:57 |
|
|
John
Cayenne
|
Jajoh dat was die rakker, beetje de tweelingbroer van die Barry Hughes ook al zo'n zangtalent.
Ut is weer bijna carnaval daar in't zuiden dus ik maak wel een melodietje voor je Humprey en tekst ach daar heb jij geen probleem mee.
Samen met de "Maastrichter staar"
|
12 jan 2004 14:19 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Hou ik je aan.
Zo weer ann het werk.
|
12 jan 2004 14:23 |
|
|
horn
PF #57
|
Ken uw klassiekers:
De Aal - Een barg die he un krul in du staart
Robinson, waarom niet eerst eens kijken wat voor handel je kan opzetten op die twee vrije middagen van je? Voor je het weet doe je de praktijk permanent over...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 jan 2004 14:23 |
|
|
John
Cayenne
|
Over pennen gesproken, weet je wat de beste zijn (persoonlijke tip voor ondernemend foraland),:
Die bic's drie op een rijtje met wat ductape aan elkaar plakken, perfect om facturen mee te schrijven.
sssssssssssssstttttttttttt.
Maar we zitten finaal off topic en ik kan niet verplaatsen (die rechten heb ik niet).
|
12 jan 2004 14:34 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Heyyy... John,
Als het goed is heb je die rechten wel, daar ben je moderator voor
Verplaatsen die hap
Groeten,
SharkS4