Ik zoek een goed dashboard voor een 911T 1973 ter vervanging van het huidige exemplaar waar een aantal scheuren in zitten.... mag met of zonder speaker-rooster zijn en kleur zwart. ps. ik kom op internet wel aanbieders tegen die een cover aanbieden die je over je bestaande dashboard schuift en vastplakt, iemand ervaring hiermee - past dat goed en zie je dan je oude dashboard er nog onder zitten ?? Het lijkt mij niet mooi worden maar misschien zit ik ernaast.[*]
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
_________________________________________ 911 Targa 2.4S - In restauratie 911 Coupe 2.4T - 911R inspired met 3.0L
23 apr 2009 9:16
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: dashboard 911T 1973
P-Driver schreef:
ik kom op internet wel aanbieders tegen die een cover aanbieden die je over je bestaande dashboard schuift en vastplakt, iemand ervaring hiermee - past dat goed en zie je dan je oude dashboard er nog onder zitten ??
Ik heb nog 1 zo'n cover liggen - zonder speakergat Als je het op de juiste manier over je huidige dashboard zet - zie je nagenoeg niet dat het 'n overzet stuk is
Overzet stuk kost 100 Euro - 'n goed gebruikt dashboard kost gauw het veel voudige
23 apr 2009 12:03
P-Driver
964 C4 Martini 1989
Re: dashboard 911T 1973
Bedankt voor jullie reaktie's zover - Fa.Amler ken ik, daar heb ik 2 kaartenbakken besteld (prima spul trouwens) - ik heb waarschijnlijk een origineel dashboard op Ebay gescoord maar dat weet ik morgen - lukt het niet ga ik toch maar voor de cover en stuur ik je in dat geval wel een pbtje Olaf.
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum