Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Selamat pagi, Mannen! Ik hoorde gisteren dat er in Amerika een financieel directeur hypotheken zelfmoord gepleegd heeft. Het aantal zelfmoorden in Japan ligt momenteel ook erg hoog. Triest! Je moet toch hoop blijven houden? Sommigen ervaren het blijkbaar als uitzichtloos! Hier gaat het een mooie zonnige dag worden. Zullen ook wel de laatste dagen zijn dat de bloembollen er nog staan. Ik heb nog een heleboel te doen vandaag, dus hop: aan het werk! Fijne dag allemaal en werk lekker!
|
23 apr 2009 8:03 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goed nieuws is, dat het consumentenvertrouwen sterk aan het stijgen is! En dat moeten we hebben, want dan gaat men kopen en dat is het begin van herstel.
Dus Porsche enthousiasten; gauw kopen, die eerste of nieuwe Porsche, voor je het weet stijgen de prijzen weer!
Zo nu een lekker bakkie!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
23 apr 2009 9:46 |
|
|
Wimpie77
|
Die crisis is nu echt voorbij, want:
vanavond gaan we bowlen met het bedrijf, maar dat kon niet op de gebruikelijke tijd van 20.00 want er was een ander bedrijf dat alle bowlingbanen had gereserveerd! 20 stuks!!! Dat kost toch een partij knaken... Niet normaal!
_________________________________________ * * *
|
23 apr 2009 10:06 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Heren, Ik schuif ook graag aan. Heb de hele avond doorgewerkt, ik ben wel benieuwd wanneer de chaos op de zaak een beetje normale vormen aan gaat nemen. Ik ga voor een gele rakker met een schuimkraag, wie doet er mee?? Ik zal ons forumbier (met dank aan Marcel ) weer uit de koelkast halen
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
23 apr 2009 22:42 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Nou lekker, graag!
Nootje erbij?
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
23 apr 2009 22:44 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Check
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
23 apr 2009 22:46 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik ga er van uit dat je al eerder vandaag bekeken hebt of er nog iets besteld is??
|
23 apr 2009 22:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik wil vlammetjes
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 apr 2009 22:50 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Hey die nootjes had ik ook gepakt Iemand nog een Franziskaner? Wordt even mijn laatste, morgen vroeg op. Moet weer eens naar Volvo om dat mijn leaser (voor de 5 keer ) problemen met het motorsysteem heeft. Moet nog even een vervanger halen...........
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
23 apr 2009 22:51 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@Dreamer: gewoon overstappen op een Tjech
|
23 apr 2009 22:55 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou dan spa blauw, ijs en een schijfje citroen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 apr 2009 22:56 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Lijkt me heerlijk Marcel. Proost en dan ga ik zo me kussen opzoeken. Morgen om half 9 alweer de eerste vergadering en nog veel meer te doen. Willem is nog op de RAI de boel aan het afbreken(in de goede zin van het woord, is tenslotte ook de rust zelve), dus dat wordt een laatertje, dat hou ik niet meer vol.
|
23 apr 2009 23:01 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik neem ook mijn laatste slok, welterusten allemaal
|
23 apr 2009 23:07 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie morge allen
yes cabrioweer dit weekend
werkze allemaal
zo dit alles gezegt hebbende nu eerst een bak koffie
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
24 apr 2009 6:30 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, kop koffie smaakt weer goed. Hier geven ze ook regen af voor zondag, dus even genieten nu het nog kan. Werk ze, en op naar het weekend.
|
24 apr 2009 8:21 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Porschevrienden, Staat weer een flinke werkdag te wachten, maar zal van het weekend wel ff gaan ontspannen Een lekker bakkie gaat er wel in, zo zo met een lekker broodje erbij De 911 staat veel buiten en is behoorlijk stoffig zeg, buitje van het weekend Werk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
24 apr 2009 8:35 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Zow, ik heb mij eerste TL ritje er al op zitten vanmorgen. Lekker zo vroeg op pad. Blazertje aan en hoppa, dakkie er af! Vandaag ook een boel te doen. Het gaat allemaal harder dan ik het aan kan! Pffff ... maar wel lekker! Snel een glaasje thee en dan maar eens mijn bureau doorspitten. Ik zal ook nog mijn beruchte koffie zetten voor de liefhebbers! Ik wens jullie allen een zonnige dag toe!
|
24 apr 2009 9:08 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh, Lydia bedank voor de koffie. Had je dat nu maar eerder gehad hè, zo'n mooie cabrio. Geniet er maar van, met dat mooie weer. Werk ze.
|
24 apr 2009 9:17 |
|
|
Lydia
|
Dank je Ewout! Toen had ik de ducaten nog niet om er één te kopen. Maar ik geniet er nu dubbel van! Zeker nu de schijnt!
|
24 apr 2009 9:34 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedenmiddag allen! Paar lange dagen achter de rug, dus meld ik me pas nu weer.... Beetje teveel van het goeie geweest de laatste dagen, dus FF rustig aan gedaan. Zal ik voor de liefhebbers een pot thee en wat bitterkoekejes achterlaten? Ga ik nu nog wat doen.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
24 apr 2009 13:48 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
kom op zeg, ik rijd geen boxster
_________________________________________ Got coffee?
|
24 apr 2009 13:54 |
|
|
paere
|
als het gaat regenen pak ik de 4S want regen wil ik mijn oude beestje niet aandoen
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
24 apr 2009 15:09 |
|
|
paere
|
troost je gebeurt hier elke dag *cv doet het niet* heb ik toch geen last van? *warm water doet het niet* heb ik ook geen last van *riool verstopt* koop een emmer en doe het daar maar in
|
24 apr 2009 15:15 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Zo vacantie . Buiten het wassen en poetsen van de auto nog niets gepland .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
24 apr 2009 22:27 |
|
|
Lydia
|
Vakantie? Lekker, zeg!
Ik kom weer eens even in de kroeg kijken, had er vanmiddag geen tijd voor. Heb ook niets gemist: thee met bitterkoekjes. En dan soppen zeker. Brrrrr ... Ben overigens wel toe aan een glas ijskoude rosé!
|
24 apr 2009 22:32 |
|
|