Auteur |
Bericht |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
Re: Even voorstellen: THE MUD
die rijverhalen doen me aan iemand denken is ook bij wegmisbruikers te zien
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
26 apr 2009 12:29 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
+1
Toch blij voor je dat het nog goed is afgelopen! Maar P zijn geen autos om mee te kloten want dat kan je duur komen te staan ....
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
26 apr 2009 13:07 |
|
|
bully
|
we zijn allemaal jong geweest, en hebben waarschijnlijk allemaal wel domme dingen gedaan, ik hoop dat je er van geleerd heb mud, het kunnen heel verraderlijke auto's zijn...
|
26 apr 2009 13:12 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Het lijkt miji idd verstandig dat je deze auto verkoopt en eerst ervaring op de weg opdoet en je wilde haren iets kwijtraakt. Met een cursus wagenbeheersing haal je de te onstuimige jongen er echt niet uit en is de kans dat je alsnog een "dodelijk" ongeluk krijgt errug groot. (en de kans dat je daarmee slachtoffers maakt ook.........)
my 2 cents!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
26 apr 2009 13:34 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
ik hoop dat je er echt van geleerd hebt want het zijn werkelijk veradelijke wagens (ik kom geregeld bij DO en zelf de rolbeugels kunnen krom geloof me ) veel succes verder met je boxi
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
26 apr 2009 14:09 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Of het is een verhaal, of er zitten nu platte kantjes aan je banden.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
26 apr 2009 14:19 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Ik denk dat een ieder wel eens in zijn P te ver is gegaan, een ieder die niet een keer wakker is geschud door zijn P kan beter in een prius gaan rijden. Maar om nu gelijk te roepen verkopen, beetje triest, stelletje moraal ridders en dan wel op vrijdag avond de Tunnel challenge gaan rijden en alle snelheden aan de laars lappen. Ja hij is jong dus maar verkopen, terwijl ik wat oudere heren hier wel eens heb zien rijden waarbij ik echt serieus afgevraagd heb of ze wel sporen. Daarnaast geeft hij aan dat hij de auto beter wil leren kennen en rijvaardigheids trainingen wil volgen. Dat geeft aan dat er wel serieus over nagedacht wordt.
Laatst bijgewerkt door Gizmo op 26 apr 2009 19:53, in totaal 1 keer bewerkt.
|
26 apr 2009 14:35 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
He die Mud, ik vindt buitenspelen ook leuk maar 200+ in NL lijkt mij no go. van de zomer met warme banden op een droge weg in duitsland oke, maar hier niet doen, en inderdaad bij vochtige weg heb je veel minder controle, dus voorzichtig(er) en laat svp jezelf, de Porsche maar nog belangrijker eventuele buitenstaanders heel maar de Porsche verkopen? echt niet!
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
26 apr 2009 15:26 |
|
|
Drewster
944 S2 en 944 N/A Sky Limit 2.5 liter klasse racerNijmegen
|
Hi Mud,
tja joh; op deze manier krijg je dus heel moraalridderend Nederland wel over je heen. Ik geloof dat het weinig verschil maakt of je loopt te kloten (of kwajongen spelen...) in een Porsche of een vijfdehands Golf. Als het mis gaat vallen er hoe dan ook slachtoffers. Verkoop je Porsche dus nog maar niet. Wel verstandig vind ik het om een rijvaardigheids training te doen; Er zijn hier verschillende voor te vinden, varierend van beter remmen tot aan een complete racecursus aan toe. Ik denk dat het voor jou verstandig is te leren omgaan met een achterwielaandrijver met veel vermogen. Dit is namelijk wel behoorlijk anders dan dat combootje wat je ook had staan (toch?) Google eens bij rijvaardigheidstraining, voertuigbeheersing etc en de trainingen zijn er legio.
_________________________________________ 'live like there is no tomorrow'
|
26 apr 2009 22:04 |
|
|
bully
|
Re: Even voorstellen: THE MUD--->26/04/09 New Photoshoot
leuke foto's [nat wegdek] veel plezier..en hou je af en toe in
|
26 apr 2009 22:50 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Re: Even voorstellen: THE MUD--->26/04/09 New Photoshoot
Inderdaad leuke foto's. Ik vind je velgen opvallend, ze zijnexact gelijk aan die van mij en ik zie ze echt zelden. Ze zijn ruiger dan de normale velgen op een Boxster of 996, wat scherper gelijnd. Zou ze niet wegdoen als ik jou was!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
26 apr 2009 22:54 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Wat een vage opmerking....Ik heb nog nooit de grenzen van mijn P opgezocht, moet ik hem nu verkopen Er zit wel een verschil tussen 75 rijden op een 4-baans weg en 270 over een brug. Maar als je dat niet snapt dan kan je misschien zelf beter ook je P verkopen Ik denk dat meneer Modder blij mag zijn dat zijn verstand nog wordt gekieteld door sommige medeforummers voordat het te laat is.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
26 apr 2009 22:55 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Oh ja ik was vergeten dat je altijd een groep hebt die een Porsche wil hebben voor de lijnen maar nooit de Porsche echt zullen rijden En nooit de capaciteiten van een Porsche zullen benutten (Zonde). En ja met hoor in de schipholtunnel 30 man en met zijn alle 75 rijden yep wright, kans is veel groter op ongelukken in een groep vanweg haantjes gedrag dan als je 's-nacht alleen een keer gaat toppen.
|
27 apr 2009 7:25 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Even voorstellen: THE MUD--->26/04/09 New Photoshoot @Page 1
Er zit een groot verschil tussen lekker rijden en de grenzen van je wagen opzoeken op de manier waarop de Modder dat doet.
Sommige mensen hoop ik inderdaad niet tijdens een TC tegen te komen....
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
27 apr 2009 7:42 |
|
|
Overlord
987.2 S, PDK, Sportchrono 2010
|
Mooie foto's mister MUD, Enne dat spelen met de auto, beter niet op de openbare weg, maar op een afgesloten parcours! Heb je ook meer ruimte als het verkeerd gaat Als tip kan je de rijvaardigheids trainingen van het blad Carros volgen die hebben er een aantal in staan om te driften enzo dan leer je de balans van de wagen kennen en hoe hij reageerd als er iets gebeurd. Ook ProDrive in Lelystad heeft een aantal goede trainingen die je helpen je wagen beter te begrijpen. Ik heb ondertussen wel geleerd dat je in de meeste gevallen als de auto een schuiver maakt je gewoon passagier bent en er niets meer aan kan doen. Heb zelfs met een MX-5 met 1.6 motor bij het verlaten van een rotonde iets teveel gas gegeven met een nat wegdek en als correctie teveel gelift en hopla, tussen de lantaarnpaal en het bushokje door de stoep op. En de snelheid toen? 45 kilometers per uur. Dus je hoeft helemaal niet hard te gaan om het finaal mis te laten gaan Rijd met je verstand en geniet van de auto. Veel plezier
_________________________________________ Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er inzit!
|
27 apr 2009 10:31 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
@The Mud; volgens mij vertaalt Rad911 letterlijk je naam in het nederlands, waar je dan niets van kan zeggen. Daarnaast verwijt je hem, in mijn opinie onterecht, van een gedrag wat je zelf tot nu toe voortdurend ten toon spreid.
Back on Topic; Je vertelt dat je alle GTI's en Cupra's e.d. al gehad hebt, inclusief een Corsa sprintcanon. Daaruit concludeer ik dat je de gemiddelde auto niet lang in bezit gehad hebt. Is dat zo en hoe lang wil je de porsche houden?
|
27 apr 2009 11:36 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
|
Wijze mensen op dat lotus forum Wat betreft Rad911: hij spreekt gewoon goed Engels! Overigens moet ik wel zeggen dat je een paar mooie foto's hebt gemaakt.
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
27 apr 2009 11:46 |
|
|
Drewster
944 S2 en 944 N/A Sky Limit 2.5 liter klasse racerNijmegen
|
circuit rijden hoeft niet zo duur te zijn; Kijk maar eens op www.vrijrijden.nlKun je rustig de grenzen van je auto opzoeken zonder dat er andere slachtoffers bij vallen.
_________________________________________ 'live like there is no tomorrow'
|
27 apr 2009 12:18 |
|
|
drknauf
|
tejing mij lukt het niet hoor om in 1 drop zoveel pics te plaatsen
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 apr 2009 12:25 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
@Dreamer; inderdaad grappig, the lotus lounge!
|
27 apr 2009 12:33 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
|
Baas boven baas; ofwel Mud (Modder ) boven Rotband
|
27 apr 2009 12:40 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
@The Mud; nee hoor, ik heb niet zoveel met Lotus, heb alleen gekeken naar aan leiding van de tip van dreamer. De enige Lotus die ik kan waarderen is de Lotus Esprit 3.5 V8. Vind geluid bij een auto namelijk ook belangrijk en de geluiden van een lotus 4 cylinder (rover of Toyota) liggen mij niet zo.
Indien geen Porsche; dan TVR!
Laatst bijgewerkt door ver boven de 200 op 27 apr 2009 17:47, in totaal 1 keer bewerkt.
|
27 apr 2009 17:25 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mooie repotage en zeker de omgeving! Is een meeting waard hahahaha, maar als je zand nodig heb kun je ook mij contacten ipv. je boxster vullen!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
27 apr 2009 17:43 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Re: Even voorstellen: THE MUD--->13/04/09 1e Porsche Gekocht :)
Dat is alleen bij origineel Nederlands geleverde auto's zo (bij de 993 dan). Ik heb een Duitser, die komt bij 100 km/u pas omhoog. Schijnt een afspraak geweest te zijn met de Nederlandse overheid zodat onze agenten op B-wegen gemakkelijk konden zien of je boven de 80 had gereden... Of dat waar is? Over de foto's... koop een polarisatiefilter, dan worden ze nog mooier (en niet flitsen!).
_________________________________________ Ben ff weg....
|
27 apr 2009 18:10 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ja meneer MUD.
|
27 apr 2009 19:15 |
|
|