Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:20

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 98 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Cars & Coffee Antwerpen 3 mei 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht Re: Cars & Coffee Antwerpen 3 mei
Je hebt gelijk, PaSCal.

Doen het wel even per PB :thumleft:

23 apr 2009 19:22
Profiel
PorscheForum Rakker
NB
misschien moeten we het over voetbal, horloges, of louwers hebben dan kan het wel op het forum :twisted: :wink:

geintjuh, je hebt gelijk hoor pascal :)

24 apr 2009 7:49
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
In ieder geval NIET over de A16 naar Antwerpen!!! Eén grote ellende het verkeer daar, stond gisteren al 12km file de gehele dag....

Ik stel voor dat alle Zuiderlingen over de A67/E34 vanaf Eindhoven rijden? Bijvoorbeeld verzamelen op P-plaats/tankstation "Oeienbosch" ?

27 apr 2009 16:21
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
daar hoor ik geloof ik ook bij...

Alleen is via Eindhoven vanaf Rotterdam wel 111km om!!
Ik ga er nog even over nadenken, heb een hekel aan file (voroal met de P), maar 111km om kost me sowieso een uur extra...

27 apr 2009 16:43
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Paul, we worden geacht het er niet meer over te hebben, dus ik stuur je wel even een PB.

10.00 Benzinestation Wouwse Tol A17 Dordrecht richting Bergen op Zoom:
Marcel B.
Graaf
Yer986S
PaulB

27 apr 2009 17:03
Profiel
PorscheForum Rookie

Zijn er misschien nog mensen die vanuit omgeving eindhoven naar Antwerpen gaan, en een plaatsje vrij hebben?
Ik wil namelijk ook naar Antwerpen maar heb geen vervoer, en ik zou graag mee gaan om een mooie dag te beleven en om wat mooie foto's te schieten.

Grtz,

29 apr 2009 11:10
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 Targa 1985
Uden
Ik ga zondag ook en ik kom uit Uden, dus kun je wel met mij meerijden, want ik heb wel een plaats vrij.
Hoe laat verzamelen wij op parkeerplaats Oeienbosch ?
Ik heb namelijk geen idee waar ik moet zijn in Antwerpen.

01 mei 2009 21:22
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Net berichtje van M a r c gehad, tussen 10:15 en 10:30

Let hier ook even op:

Cars And Coffee Antwerpen 3 Mei 2009 ( 10.00uur tot 18.00 uur)
Als je Forum member bent van Cars And Coffee voor 29-04-2009 (10.00 uur) mag je gratis binnen.
Behoor je tot deze categorie mag je indien 1 persoon gratis mee binnen nemen (vriend/vriendin/etc..)

Ben je na 29-04-2009 (10.00 uur) ingeschreven op het forum, geld deze optie niet en betaal je aan de inkom €10
Diegene die een bijzondere bolide hebben en zich hebben ingeschreven mogen gratis binnen. U staat op onze guest list.

Mensen die een bijzondere bolide hebben en er graag willen bijstaan tussen al dat moois, gelieve een mail te sturen naar: natasha.lafeber@carsandcoffee.info
inschrijvingen kunnen nog tot 2 mei!

Voor de forum members(zie hierboven) bij binnenkomst gaat men vragen naar je gegevens: Nickname, e-mailadres, ID nummer.
Twijfel je? Print dan je forum id nummer uit. Deze kun je vinden onder je eigen contact info ( daar waar je ook pm berichten kunt versturen )
Je krijgt nadien een bandje om binnen en buiten te kunnen. Zonder kom je de hangar niet in!
Bij de ingang staat beveiliging. Discussie is niet mogelijk!

01 mei 2009 22:38
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 Targa 1985
Uden
Wat kan ik het beste doen ?
Inschrijven of niet.

02 mei 2009 8:59
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Weet ik niet, ik ben er ook nog nooit geweest.

02 mei 2009 9:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Friesland
Als je komt, kan je gewoon ff een mail naar de organisatie sturen dat je ook graag komt.
Toegelaten wordt je wel.

Sideways is also forwards

02 mei 2009 15:21
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Ben benieuwd hoe uitgebreid het treintje wouwse to uiteindelijk is geworden, vind het een beetje kinderachtig dat dit niet besproken mag worden hier... we hebben ook topics over horloges etc.

02 mei 2009 15:53
Profiel
C&C is niet Porschewaardig genoeg, denk ik :scratch:

ik heb verder ook geen idee en vind het ook een beetje flauw. Er zijn diverse evenementen die niet alléén Porschegerealteerd zijn en daar wordt verder geen beperking opgelegd.

Lijkt me toch wel dat de Mod's er op kunnen reageren wat nu wel en niet toegestaan is!

Kunnen we tenminste wat mee!

Ik denk maar even aan:
-Porsche Francorschamps-days 2009 15,16,17 mei
-De Vijverberg Trofee 2009
-Gaat er morgen nog iemand naar Exclusive preview? (Autorai)
-HARC vrij rijden 17 april jl.
-Classica Essen 2009 1 t/m 4 april
-24H Nurburgring

En dan ben ik er nog heel wat vergeten :bang:

Zie daarnaast geen strijd met de gedragsrichtlijnen van het forum:
viewtopic.php?f=14&t=5548

02 mei 2009 17:14
Profiel
PorscheForum Rakker
NB
:res:

en vergeet niet : horloges, stereo installatie's, beleggingen, hypotheken, films, criminelen, voetbal, en wat doe ik met mijn audi, volkswagen, buurvrouw en supermarkt....

02 mei 2009 21:25
Profiel
:D :D :D +2

02 mei 2009 21:40
Profiel
Moderator
PF #57
C&C niet Porschewaardig? Dit is niet wat ik lees in de post van Pascal. Beetje calimero gedrag wat mij betreft. Het lijkt me een normaal verzoek, en als je het daar niet mee eens bent vraag je of hier waarom dit niet mag, of per pb aan pascal. Maar niet met z'n allen gelijk zo zielig gaan lopen doen dat horloges wel mogen en c&c niet.
Ik heb geen idee waarom het niet zou kunnen, ik stoor me er persoonlijk niet aan, maar ook dat is hier al vaker besproken. Wij modereren in eerste instantie naar eigen inzicht, normen en waarden en pas als er ellende over ontstaat gaan we onderling overleggen. Dus de geeigende persoon waar de vraag gesteld moet worden waarom de discussie hier niet gevoerd zou kunnen worden wie van het PF nog naar de C&C gaan, met welk treintje en hoe laat, is PaSCal. En daar krijg je dan vast wel een antwoord van.

De Calimero toon die hier gebruikt wordt vind ik een beetje zielig. C&C is niet Porschewaardig genoeg, denk ik :scratch:

:shock: :roll:

02 mei 2009 23:29
Profiel
Als jij het al niet snapt, Horn. En is geen Calimerogedrag. Is gewoon een duidelijke vraag waarom dit topic wordt afgebroken en daar kan toch gewoon een antwoord op komen voor iedereen ipv een PB'tje waar niemand iets over hoort óf weet.

In mijn ogen is dit topic niet anders dan de andere genoemde "Porsche-evenementen" waar PaSCal het over heeft.

02 mei 2009 23:33
Profiel
Moderator
PF #57
Natuurlijk kan er een pb'tje over komen. Ik heb geen idee of je Pascal een pb hebt gestuurd. Ik weet wel dat hij naast het PF ook nog een leven heeft en hij in dat leven ook wel eens weg is waardoor hij dagen/weken hier niet is. Wat ik bedoel is dat Pascal gewoon vraagt of de C&C discussie op het C&C forum gevoerd kan worden. Wat zijn beweegreden daarvoor is, kan ik helaas geen uitleg over geven. Simpelweg omdat we het daar niet over gehad hebben en ik niet kan gedachtenlezen.

Echter, de opmerking "C&C is niet Porschewaardig genoeg, denk ik" is voor mij weldegelijk een Calimero opmerking. Tenzij Pascal jou natuurlijk een PB gestuurd heeft dat hij dat vindt. Maar dat kan ik me niet voorstellen. Dus dan zou het een conclusie zijn die door jou is getrokken. En in dat geval in mijn ogen een Calimero verhaal. Zeker gezien de tendens die hiermee gezet wordt voor de andere posts waarin aangegeven wordt dat horloges en audi's en huisvrouwen etc etc wel mag en C&C niet. Voor mij gevalletje 'wolven huilen in het bos'.

Wat ik zou doen: Pascal een pb sturen en vragen waarom dit niet mag. Dat je niet begrijpt wat het probleem is. In dit topic zetten dat je dat gedaan hebt en tot de reactie van pascal gewoon verder posten. Of de vraag waarmee je een ander topic was gestart gewoon hier stellen, met de vraag om uitleg. Als je een pb teveel 'achterkamertjes politiek' vindt. Ook geen enkel probleem. Echter, op deze manier wordt alles veel te veel opgeblazen en zie ik het absoluut als een storm in een glas water.

En dit topic afgebroken? Volgens mij loopt het gewoon door... :scratch:

02 mei 2009 23:42
Profiel
997.2 4s pdk
tholen

denk ik wel.is volgens mij best leuk en er komen veel mooie auto's.waarom zouden alleen porsche's goed genoeg zijn.
ze nodigen ons alleen maar uit.je hoeft er niet naar toe!

gr anton964

02 mei 2009 23:45
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
paSCal schreef:
Erhmz, jongens, op zich heel gezellig dit, maar kan dit aub op het C&C forum? (of via e-mail/msn ofzo? ;) )

Dit onderdeel is voor Porsche evenementen he!

@PaSCal: wat is precies het verschil tussen dit en die andere niet alleen voor Porsche bedoelde topics :?:
Als dit onderwerp hier niet mag, dan moeten ook de topics over de ritten voor het goede doel, Jumbo Exclusief en de nacht van Weesp worden geweerd van het forum.

02 mei 2009 23:48
Profiel
Ik wacht wel tot Pascal reageert. Ik heb verder niets gehoord. Ook niet per PB. In eerste instantie gekozen voor de simpelste weg, maar gezien de reacties per PB van degenen die daar ook wilden vertrekken en de hoeveelheid PB'tjes onderling om daar toch nog af te spreken ervoor gekozen om dit bespreekbaar te maken.

Het gaat immers een aantal leden van het Porscheforum die met elkaar willen afspreken om naar een evenement te gaan. Als dat al niet meer kan.

Wacht het verder wel af. Truste!

02 mei 2009 23:49
Profiel
@Rad911: Dat bedoel ik inderdaad!

02 mei 2009 23:50
Profiel
Moderator
PF #57
Marcel B. schreef:
Het gaat immers een aantal leden van het Porscheforum die met elkaar willen afspreken om naar een evenement te gaan. Als dat al niet meer kan.

Als het dan zo officieel moet: Namens het forumteam geef ik jullie hierbij toestemming om hier in dit topic samen af te spreken wie wanneer met elkaar naar een evenement wil gaan. zo goed?

Als Pascal dan terug is, zal hij wel reageren denk ik.

Oja, veel plezier bij C&C.

02 mei 2009 23:54
Profiel
Moderator
PF #57
anton964 schreef:

denk ik wel.is volgens mij best leuk en er komen veel mooie auto's.waarom zouden alleen porsche's goed genoeg zijn.
ze nodigen ons alleen maar uit.je hoeft er niet naar toe!

Ik denk dat je het topic niet goed gevolgd hebt. Ik ben het nl met je eens dat C&C Porschewaardig is, mede gezien de hoeveelheid Porsches die op eerdere meetings is komen opdagen. Bovenstaande opmerking is dan ook een conclusie die de topicstarter zelf trok en ik vooralsnog nergens onderbouwd zie. :idea:

02 mei 2009 23:57
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Feit is dat C&C een eigen forum heeft waar dit soort zaken besproken worden, dus zo gek is de suggestie van Pascal niet.

03 mei 2009 0:00
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 98 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende