Ik vind dat eng, die kunnen breken bij puntbelasting.
28 apr 2009 9:21
Jeroen914
foxtrot / oscar
Re: Auto de lucht in...
paar flinke stukken spoorbiels werkt prima
28 apr 2009 14:31
Olaf
The Last of the Mohicans ~ 993
Inderdaad - geen stenen gebruiken - of het nu tegels of blokken zijn
Gewoon 'n stukje hout - spoorbiels of oude vloerbalken voldoen prima - desnoods even aan elkaar zetten met 'n paar grote spijkers/schroeven of bouten
28 apr 2009 17:17
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Patrick schreef:
Ik vind dat eng, die kunnen breken bij puntbelasting.
Daarom zet ik er zelf dan nog een flinke plank boven, die verdeelt de lading wat.
28 apr 2009 20:00
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ov
Utrecht
Als je met een auto door een stapel gewassen grindtegels gaat, ben je vreemd bezig...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
28 apr 2009 20:24
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Precies, welke puntbelasting... tegels of stenen liggen plat op elkaar en als de auto op wielen staat is er weinig aan de hand.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
28 apr 2009 23:50
Jeroen914
foxtrot / oscar
doe wat je wilt... jij moet er onder liggen, ik niet
29 apr 2009 1:53
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Ik heb het ooit overleefd met een auto van 2700 kg die 2 jaar tijdens restauratie zo heeft gestaan. Maar zeker zijn van stabiliteit is altijd een voorwaarde.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
29 apr 2009 9:07
ninereleven
911
Overijssel
Ik denk dat ik toch maar voor de houtversie ga...ik werk meestal met houtblokken, heb daar een goed gevoel bij, als ik eronder bezig ben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum