Re: XoReP stelt zich voor
Thnx
Had meteen weer een aanleiding om er mee te rijden toen ik foto's wou maken dus meteen maar gedaan haha
Verhaal ja... echt een verhaal heb ik nog niet. Maar het begon allemaal met een testrit in een 924 die een flink rookgordijn achterliet en die kleine mankementjes had die zogenaamd hoorde bij het type. Deze had dat dus allemaal niet en ik had opzich meteen een goed gevoel toen ik er in reed.
Tijdens de eerste proefrit was ik al verkocht aan het type, de van mijn huidige was ik meteen verkocht aan het exemplaar.
Gelukkig is hij ook vrijwel helemaal origineel en geen tekenen van echte schade (wel is heel opvallend ook slijtage te bekennen op de zitvlakken op de achterbank dus misschien ooit wel een echte gezinsauto geweest). Motorisch doet hij het lekker en start goed ook als hij warm is en schakelen, sturen, remmen is echt niks op aan te merken. Eigenlijk de enigste dingetjes die ik nog ff wat aan moet doen zijn kleine optische dingetjes zoals me tankdopdekseltje fixen, die zwarte plastic koplamprand ff beter eropzetten en me velgen een keer een beetje opknappen. En het grootste eigenlijk is mijn rechterdeur een keer mooi overspuiten of eentje in de goede kleur kopen want deze is niet mooi qua lak.
Nou dat was het voorlopig zo'n beetje en vandaag ook maar ff opzoek naar een radio'tje met wat leuke speakertjes (en nee ik ga niet mijn deurpanelen verkrachten
)