Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Dan drink ik mijn glas wel in mijn ééntje leeg, sniff!
Even nog een leuk einde aan het Blogje schrijven en dan ga ik ook onder de wol!
Trusten mannen!
27 apr 2009 23:33
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Dan drink ik er nog eentje met je mee, Lydia. Daarna schuif ik zacht mijn mandje in....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
27 apr 2009 23:55
Lydia
Ha, gezellig! Blogje klaar en glas leeg! Ik ga slapen!
28 apr 2009 0:07
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Ja zeg ... de MoGgUh is net pas begonnen
MoGguh ScHoOnEsLaPeRsSssssss ....
28 apr 2009 0:10
Sigrid
964 C2
Nou goedemorgen dan, ben je ook weer in het land en slaapdronken of gewoon lekker beschonken
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
28 apr 2009 0:13
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
bEiDe ...
28 apr 2009 0:16
Sigrid
964 C2
Nou dan hoop ik voor je dat je niet de hele nacht achter dit schermpje moet zitten, want dat zal dan niet meevallen. Ik laat je alleen achter in de kroeg, ga zo maar eens m'n bed opzoeken er zal tenslotte morgen ook weer wat gedaan moeten worden
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
28 apr 2009 0:22
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
Selamat pagi, Mannen!
Ben ik de eerste vandaag? Ik zal eens een lekker ontbijtje maken. Roerommetje, zacht gekookte eitjes, vers geperste jus (is wel van gisterenavond), warme pistoletjes en thee. Oh enneh ... de beruchte Lydia-koffie!
Fijne dag allemaal en werk lekker!
28 apr 2009 7:44
Reñger
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Goedenmorgen allen.
Lekker, een bakje Lydia koffie en een dito ontbijt. Ook nog met een dame aan het ontbijt, het is een ongekende weelde. Gisteren een heftig en memorabel dagje gehad. Het ziet ernaar uit, dat vandaag wat rustiger wordt. Het miezert hier, maar de weerorakelen zeggen, dat het beter gaat worden. We zullen zien.
Morge,
Wat een verwennerij zeg, vinden mannen prettig Lydia Beetje somber hier maar de berichten zijn dat het beter gaat worden Heerlijk zo'n bakkie, Marcel je zou het aan onze Wim kunnen vragen. Weet dat zij wel wat meer contact hebben.
Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
28 apr 2009 8:40
cabrio wim
Moguh allen vanuit de kapsalon. Lappetop nog bij reperateur. Met Jaap gaat alles goed hoor.
Citaat:
Het nieuws hoor ik zo denk ik nog wel en die ouwe restaurateur
Mag toch niet hopen dat dit op mij slaat.
28 apr 2009 9:29
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Moggûh allemaal, ook hier hopen we op betere tijden wat het weer betreft.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
28 apr 2009 10:05
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Goeiemiddag, hier ook druilerig weer. Dacht vrijdagavond dat ik mijn PC problemen thuis had opgelost. Bleek zaterdag dat de boel toch weer niet werkte TOTMBO vindt het geloof ik niet zo erg dat ik wat minder op het forum zit..
Werk ze allemaal.
28 apr 2009 12:20
Lydia
Hee, is het een lunchkroeg geworden, hier? Broodje filet graag! Krijg honger van al dat fietsen!
28 apr 2009 13:29
Reñger
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
@Lydia: bij ons in de buurt rijdt iemand in een zo'n witte Nissan Kwatshkai (of hoe zo'n hok ook moge heten...) en dat ziet er uit als een rare sneeuwbal...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
28 apr 2009 14:32
Lydia
Dûh, heb je nog de sneeuw in je ogen? Dit is Q5! Dat is toch heel wat anders. Je moet nooit in auto's rijden waarvan je de naam niet uit kunt spreken. Daarom rijd ik in een 911 ...
Ik heb ook een witte en dat is ook geen sneeuwbal!
28 apr 2009 14:42
Reñger
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Mooie foto Lydia. Dank voor je hulp enneeuh lachen, want erachter staat een witte P 997
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum