Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 9:42

Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
993 Cabrio 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Bericht Re: 993 Cabrio
goeie airbags !

08 mei 2009 15:06
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
bully schreef:
.. wel lekker volk :D

Totaal Off Topic :thumbdown:

... daarnaast is 'n rijke Rus geen eerlijke Rus, heeft 'n Rus mij ooit verteld :mrgreen:

08 mei 2009 15:17
Profiel WWW Facebook 
:D :D :D

08 mei 2009 15:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Even een reactie want het was te verwachten met zo'n uitspraak :

Tot voor kort was het zo dat ik bijna op m'n knieen moest om bij een officiele dealer een bmw te mogen bestellen, althans dat zijn MIJN ervaringen. Laat dan maar, we hebben een audi verkoper WEL gelukkig gemaakt. Inmiddels zal het service level wel iets beter zijn geworden want BMW draait verlies.

Daarnaast is het MIJN gevoel op basis van MIJN bevindingen zonder dat ik hiermee bepaalde groepen in een kwaad daglicht wil stellen. En is het niet zo dat auto merken en modellen grotendeels emoties zijn ?

By the way, goeie foto Bully :thumleft: :mrgreen:

Ennnnnnn sorry voor de vervuiling van het topic :oops:

08 mei 2009 15:20
Profiel
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
excuses aanvaard hoor

08 mei 2009 15:32
Profiel
981 Boxster GTS
TD (zonder I) schreef:
Even een reactie want het was te verwachten met zo'n uitspraak :
Tot voor kort was het zo dat ik bijna op m'n knieen moest om bij een officiele dealer een bmw te mogen bestellen, althans dat zijn MIJN ervaringen.
Daarnaast is het MIJN gevoel op basis van MIJN bevindingen zonder dat ik hiermee bepaalde groepen in een kwaad daglicht wil stellen. En is het niet zo dat auto merken en modellen grotendeels emoties zijn ?

+1
Heb nog wel 2 leuke anekdotes

Een goede vriend van mij, inmiddels woonachtig in Sydney, geeft nagenoeg niets om auto's en liet zijn toenmalige vriendin zijn auto's kopen. Samen met mijn toenmalige vriendin togen beide appetijtelijke dames naar de BMW dealer. Na wat rondgewandeld te hebben (zonder enige hulp van een verkoper) kwam er een reactie uit een verkoopkantoor achter een krant vandaan: "Dames, de tweedehands staan daar......"
:bang: :bang: :bang: Werd dus geen BMW

Een andere goede vriend rijdt al jaren BMW en had op een gegeven moment zo'n 7 serie met die draaiknop op de console (ben niet zo bekend met BMW modeljaren).
Een keer na een hapje en drankje met z'n vieren op weg naar een voetbalwedstrijd in de Kuip, staan wij voor het stoplicht ergens in Rotterdam, zegt één van de jongens: "Kijk, staat precies dezelfde BMW naast ons"
De bestuurder kijkt naar rechts en zegt: "Jongens, vandaag is de laatste keer dat jullie in deze auto hebben gezeten"
Wat was het geval en excusez het generaliseren, in dezelfde BMW naast die van ons zat een kennelijk overduidelijk foute (allochtone) bestuurder.
Daags erna heeft hij de één jaar oude BMW ingeruild voor een Range Rover Sport (V8).

:wink:

08 mei 2009 17:41
Profiel
PorscheForum Rakker
993T varioram, ex 912T '69
Wassenaar
Wij hebben met dezelfde vragen rondgelopen en zijn uteindelijk op een Targa uitgekomen. Ben zel feen groe fan van cabrio rijden en ik vind Targa niet hetzelfde als cabrio (in een 993 dan , in eerdere modellen haal je het dak eruit en heb je vrij uitzicht, ook boven het portier). Maar heeft wel veel voordelen, al rijdend kun je besluiten om Targa te gaan rijden of aderson. Kinderen zitten niet in de tocht. Indien het dak dicht is, dan hebben ze volop uitzicht. Ook door het dak zelf als je het "hemeltje" dicht doet.

Ik ga niet zeggen dat Targa gelijk staat aan de cabrio ervaring maar in deze situatie is het zeker een interessante optie. Mijn kleine ventje is 8 maanden en geniet al van het uitzicht.

Groetjes,

Erik

08 mei 2009 19:10
Profiel
Moderator
PF #57
niet wéér die bmw ik-word-kl*te-behandeld-door-de-dealer-verhalen. Straks komt Rob993tip weer langs, en ppp-356 en al die andere BMW-lovers :twisted:

Maar het is wél een beetje waar. Iedere nieuw geleverde BMW gaat na 4 jaar terug naar de importeur en krijgt dan kostenloos een wit lederen interieur en de muziekinstallatie wordt gekieteld tot 650 Watt. Verder wordt hij verlaagd en de achterruiten getint. Voor deze kostenloze terugroepactie zit standaard een waardebon achterin het instructieboekje...

:^: horn - altijd fan van BMW geweest :wink:

08 mei 2009 19:18
Profiel
Moderator
PF #57
Nine-eleven schreef:
Daags erna heeft hij de één jaar oude BMW ingeruild voor een Range Rover Sport (V8).

Na de zwarte X5 de tweede keus van de hedendaagse drugsdealer.... :idea: :twisted:

08 mei 2009 19:20
Profiel
981 Boxster GTS
horn schreef:
Nine-eleven schreef:

Na de zwarte X5 de tweede keus van de hedendaagse drugsdealer.... :idea: :twisted:

Hoe weet jij dat nou..........???? Ken je 'm :wink:

08 mei 2009 21:40
Profiel
PorscheForum Rakker
944 cabrio, 968 cabrio, 993 cabrio, nu 993 coupé
Den Haag
Patrick 993 schreef:
We overwegen een 993 Cabrio te kopen.

Tot op heden een BMW Z1 gereden, maar die hebben we verkocht omdat we samen met onze zoon (2,5) willen gaan touren. Het alternatief zou een BMW 6 serie zijn.

Tot welke leefdtijd / lengte kunnen kinderen comfortabeler meereizen in een (open) 993 Cabrio?

En hoeveel last heeft men van de wind indien je zonder windschot rijdt?

In de Z1 was het veel comfortabeler met windschot, in de 6 serie (afgelopen weekend gereden) viel het reuze mee.

De 993 heeft natuurlijk als voordeel dat hij veel waardevaster is dan de 6 serie, maar daar in tegen is de 6 weer luxer.

We vinden het zeer moeilijk om een keuze te maken en zouden jullie advies zeer op prijs stelen.

Aanstaande Zaterdag gaan we bij de Bock in Heythuysen een proefrit maken.

Heb nu 993 coupé (sinds 1 maand) had hiervoor een 993 cabrio, 7 jaar in gereden. Kids acherin gaat prima. Ik heb destijds een speciaal autostoeltje voor in de Porsche aangeschaft bij Wittebrug. Kinderen genieten ook altijd van het open rijden. By the way, Porsche heeft ook een perfect windschot! Porsche is real BMW no deal!!!

08 mei 2009 22:49
Profiel
Nine-eleven schreef:
horn schreef:
Nine-eleven schreef:

Hoe weet jij dat nou..........???? Ken je 'm :wink:
....
Afbeelding...je pikt ze er zo uit :D

08 mei 2009 22:52
Profiel
PorscheForum Rakker
944 cabrio, 968 cabrio, 993 cabrio, nu 993 coupé
Den Haag
Olaf schreef:
Ewout schreef:
... kinderen achterin (toendertijd drie en vijf)..

Toen paste ze zelfs nog onder het windschot :mrgreen:

Die van mij paste er nog onder bij de leeftijd van 12!!!! Lekker de haren laten wapperen! Als je zelf DIE passie voor het rijden in een porsche bezit, slaat dat vanzelf over op de kids!

08 mei 2009 22:55
Profiel
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Nine-eleven schreef:

heee swa, die oto is vieeeessssss :wink: (citaat Joran)

Overigens zie ik ook wel eens een niet westerse allochtone sportschooltype, die in een volledige nike jordan outfit met petje in een 911 cabrio zit. Dus :wink:

08 mei 2009 23:20
Profiel WWW
TD (zonder I) schreef:

Tot voor kort was het zo dat ik bijna op m'n knieen moest om bij een officiele dealer een bmw te mogen bestellen, althans dat zijn MIJN ervaringen.

Afbeelding.........is nog steeds zo die drukte voor de plaatselijke bmw dealer om een bmw te mogen bestellen.... :D

08 mei 2009 23:59
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
En Patrick? Nou? Hoe was het? Ben benieuwd, je hebt een mooie dag er voor uitgekozen (lekkah zonnetje)

09 mei 2009 13:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
horn schreef:
niet wéér die bmw ik-word-kl*te-behandeld-door-de-dealer-verhalen. Straks komt Rob993tip weer langs, en ppp-356 en al die andere BMW-lovers

Ik kijk wel uit :wink: :)

09 mei 2009 13:42
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Net bij de BMW dealer geweest om naar de nieuwe Z4 te kijken (maatje wil 'm wss kopen)- uitermate correct geholpen. Dus 't kan wel. :thumleft:

09 mei 2009 14:42
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Citaat:

Een vriend van mij ook (maar dan voor een gewone RR). Hij heeft die RR 9 mnd gehad waarvan die 8,5 bij de garage heeft gestaan met zaken als een niet werkend alarm, centrale vergrendeling die spontaan de deuren deed opengaan, etc, etc, etc.

Een keer raden waar hij nu weer in rijdt...

Juist een BMW. (een 6 cabrio is overigens ook niet my cup of tea).

Om overigens antwoord te geven op de vraag van de topicstarter: mijn dochter van 2 vond het fantastisch in de 993 cabrio.

09 mei 2009 16:04
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
horn schreef:
Nine-eleven schreef:

of van de hedendaagse wielrenner zeker :?: :roll: (Boonen)

als je een auto moet kopen waar nooit geen fout volk mee rijd.....

succes met de zoektocht dan....

on-topic: gewoon kopen waar jij je goed in voelt (+je kinderen)

aan de rest: :go:

09 mei 2009 16:41
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
leuk draadje :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

09 mei 2009 16:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Ik heb soms die 3 badgasten (11, 9 en 3 jaar) van ons tegelijk aan boord en dat gaat goed hoor!
Met kap dich nog nooit iemand over wagenziekte gehoord.
Met kap open uiteraard geen windschot als er iemand achter zit; dan rijden we niet >120 en moeten ze een pet/muts op en de dametjes de haren niet los anders wordt het rechtop in de wind http://www.youtube.com/watch?v=zvsfClkv2iw&hl=nl
Zelf gaan uitproberen!

09 mei 2009 21:38
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2