Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
Bij mij werkt mijn hccnet email op mijn E71. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
25 feb 2009 1:01 |
|
 |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Ik kan alleen niet zomaar wisselen omdat het een zakelijk adres betreft en dus is het mailadres gelinkt aan mijn webadres
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
25 feb 2009 7:59 |
|
 |
Patrick
|
Dat kan je ook in Gmail regelen, maar ik kan me voortellen dat je de extra schakel niet wil bij zakelijke mail.
|
25 feb 2009 9:32 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Hé mensen., lees hier mog niks over Nokia E75. Ben nu eindelijk aan een nieuwe foon toe. TOTMBO heeft m'n jack, met de ouwe gsm nog in de binnenzak, in de wasmachine gestopt.  Prachtig schoon geworden, dat dan weer wel, maar helaas overleden. Is die E75 wat ? iemand al ervaringsdeskundig ? http://europe.nokia.com/A41485359#/main/landing
|
08 mei 2009 21:35 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Leo, ik zou toch voor de E71 kiezen. Heb hem deze week in laten bouwen in de P.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 mei 2009 21:50 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Waarom dat, Edwin ? Volgens enkele leveranciers is de E75 de betere / snellere .... icm internet/maps etc. De ontvangstkwaliteit zou ook aanzienlijk zijn verbeterd.
|
08 mei 2009 22:07 |
|
 |
Patrick
|
Ik heb de E75 sinds dinsdag. Ben er tot op heden erg tevreden over. Voelt lekker degelijk aan en werkt lekker. Ik kan hem niet vergelijken met de E71.
|
08 mei 2009 22:08 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
@Edwin: De kleine toetsen en het kleinere scherm spreken mij niet zo aan...
@Patrick: Is de kwaliteit van de tel.gesprekken OK ? goed te verstaan, en goede ontvangst ? Ben benieuwd naar jouw eerste ervaringen. Heb een leuk aanbod van de KPN met onbeperkt Internet/Maps/ 190 min pm, voor 25,-/ toestel 39,- helaas zit het Buitenland niet in de belbundel, gaat tegenwoordig apart, nl 0,27 p.m.
|
08 mei 2009 22:16 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Ik was altijd een beetje huiverig voor die schuiftoestelen, maar moet zeggen, heb nu dik een half jaar een E66, bevalt op zich prima. Zit overigens wel weer naar wat anders te kijken, maar heeft niet met slijtage van de foon te maken 
|
10 mei 2009 15:27 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik heb de E71 laten inbouwen in de P. Zit nu naast het navigatie systeem, dat 4 of 5 x groter scherm heeft. Navigeren met de E71 heeft toch mijn voorkeur. Alle snelheidscontroles staan er up to date in. De kwaliteit van de ontvangst van de GSM is een min puntje. Het kleine scherm is voor mij groot genoeg en het toetsenboord is voor mij ook groot genoeg. Overigens hoe groter het scherm hoe minder lang de batterij het volhoudt. 
|
10 mei 2009 20:52 |
|
 |
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
 Re:
Ik overweeg mijn oldschool Nokia E61i te vervangen door een G1, het grote scherm i.c.m. met het toetsenbord (had een blackberry en sindsdien is een volledig toetsenbord een must) en de google apps spreken me erg aan. Zijn er nog meer mensen die er ervaring hebben met dit toestel 
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
10 mei 2009 21:44 |
|
 |
Patrick
|
Ik vind de kwaliteit van de gesprekken erg goed. De E90, die ik daarnaast heb van het werk, is net zo goed. Hiervoor had ik de 6110 navigator en daarvan was het geluid nog ietsje beter. Maar die enkele keer dat ik wel eens met een Samsung van iemand anders bel dan merk je echt het verschil (beduidend minder goed). De ontvangst is ook goed, geen klachten. Ik kom alleen af en toe slecht op internet maar weet niet of dat aan het toestel ligt of aan de provider. Ik heb het idee aan de laatste, maar kan dat nog niet onderbouwen. De mail werkt dan wel gewoon goed.
|
13 mei 2009 16:26 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Ik heb de E75 inmiddels in gebruik, en ben best zeer tevreden. Goede ontvangst idd. Internet werkt hier goed en snel ( KPN ). Gelukkig werkt de BT-verbinding in de auto prima, en goed verstaanbaar.
|
13 mei 2009 17:46 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
 Re: Welk GADGET heb jij laatst gekocht?
Nieuwe Iphone besteld (had er nog geen een), hopelijk eind deze week in huis. Vrienden van me hebben 'm ook, het is wel fantastisch hoor! Imho is het geen gadget maar iets dat in de nabije toekomst (binnen 5 jaar) iedereen heeft.
|
27 jun 2009 12:10 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
heb net die "oude" van mij geupdate naar de nieuwste software, dus heb ook een "nieuwe" robert nu nog even kijken hoe de telefoon als modem te gebruiken voor internet met de laptop. robert
_________________________________________ remmen is angst
|
27 jun 2009 12:26 |
|
 |
Pepijn
2x 964 C4 en 911 2.4 EWaalre
|
Als je uitgevonden hebt hoe dat werkt wil ik het ook erg graag weten.
|
27 jun 2009 12:39 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
gelukt robert
_________________________________________ remmen is angst
|
27 jun 2009 13:20 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Waarom plaats je het dan wel in dat topic? Verplaatst naar dit topic dus .Waarom zou iedereen kiezen voor een iPhone en niet bijvoorbeeld voor een Google Phone, een HTC, een Nokia N97, ....?  Ik ben in ieder geval (nog) niet overtuigd van het nut/gemak van een iPhone en vergelijkbare phones, waarmee je óók kunt bellen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 jun 2009 13:45 |
|
 |
MS964
|
 Had niet zo door dat er ook een apart telefoontopic was. Met de toekomst bedoelde ik niet alleen de Iphone maar ook vergelijkbare toestellen, zoals de Google-phone etc. Een telefoon als echt multimediacenter, met mail, internet met allerlei applicaties, agenda, video- en fotocamera, games, en ga zo maar door.
|
27 jun 2009 14:58 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Jeps, op zich zou het die kant wel op kunnen gaan ja. Was vandaag toevallig in Belgie, wilde er eentje meenemen, maar waren uiteraard uitverkocht  .... Ach, komt wel, heb geen haast, maar op zich wel zin in  (ja, nieuwe iPhone dus, heb de Nokia E75 geprobeerd, maar die was het voor mij echt niet  )
|
27 jun 2009 15:39 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
adresjes om voor een enigszins redelijke prijs een iphone te kopen?
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
27 jun 2009 16:24 |
|
 |
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Interessante plek is wellicht de in dit artikel besproken besloten site http://www.brandfield.com/http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2965148 : ... “Je hebt bijvoorbeeld de zogenoemde end of life-products. De nieuwe iPhone is er, dat betekent dat er nog veel ‘oude modellen’ zijn. Leveranciers willen deze modellen in grote volumes tegen korting aanbieden, omdat het moeilijk is dat in het traditionele kanaal te doen.” Merken bieden niet graag top-producten aan voor weinig, dat kan afbreuk doen aan het merk. De besloten sites hebben een voordeel, ze komen niet voor in de zoekmachines. De aanbiedingen blijven achter gesloten deuren. ...Ik heb me zojuist aangemeld en kreeg (nog) onmiddellijk toegang. Slechts aankondigingen zonder prijzen te zien op dit moment.
|
27 jun 2009 17:03 |
|
 |
MS964
|
T-mobile. 
|
27 jun 2009 17:16 |
|
 |
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Ook aangemeld, maar "Helaas staat u vooralsnog op onze wachtlijst. U kunt dus nog niet gebruikmaken van alle diensten van Brandfield.com, en nog niet alle Upcoming Sales bekijken. Zodra er plaatsen vrij zijn om exclusive member te worden dan verneemt u dat via uw opgegeven e-mailadres. Er zijn echter een aantal mogelijkheden om sneller dan anderen lid te worden van Brandfield.com. We houden u op de hoogte!" ik mag nog niet kijken........ 
|
28 jun 2009 9:51 |
|
 |
Patrick
|
Sinds een paar dagen een Blackberry Bold 9000 van het werk. Ik word nu al gek van het steeds intikken van het password. Verder lijkt het wel wat, voorlopig.
|
28 jun 2009 10:44 |
|
|