Auteur |
Bericht |
D964
|
964/993 dual ignition system crash !!
Zahnriemen gerissen = Motor defekt = 1 Zylinder//Kolben verbrannt ! Weiter Infos via e-mail !!! Dieter Weiter Infos via e-mail !!!
Laatst bijgewerkt door D964 op 11 mei 2009 1:23, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 mei 2009 1:44 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
dit is geen reclame forum
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
10 mei 2009 1:46 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
ik zie de reclame niet direct. begrijp het nut van deze duitse post overigens ook niet.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 mei 2009 7:09 |
|
|
Maxfli
ex-993 C2Cabrio (1997)
ex-993 C4 (1995)Regio Amersfoort
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
Snap de post ook niet, maar wat staat er eigenlijk op die afbeelding?
Edit: ik zie dat der Dieter ook een reklame heeft gepost. Hoort dit draadje ook bij...
|
10 mei 2009 7:39 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
Aha Paere, inmiddels heb ik de andere post gezien van deze heer. Reclame dus. Wellicht is de tip wel handig. Ik zal de adres gegevens uit zijn "advertentie" verwijderen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 mei 2009 7:44 |
|
|
cabrio wim
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
Dit was in ieder geval geen verkapte reclame m.i.
|
10 mei 2009 8:04 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
nou, wél als je op de oranje lettertjes in mijn vorige post klikt en dan zag wat er origineel in die post stond. Het was een beetje een 'bel mij bel mij' advertentie, die je ook wel eens ziet als je te laat nog een beetje rondzapt... (en dan zonder het bloot overigens...)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 mei 2009 8:12 |
|
|
D964
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
sorry "horn", was soll "DEUTSCHE POST" bedeuten ??? Mit freundlichen Grüßen, Dieter
|
11 mei 2009 0:56 |
|
|
D964
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
Maxfli, frag mal Deinen Porschemeister in der Garage ! Wenn der Ahnung von dem Teil hat kann er Dir einen Tip geben, ansonsten frag mich (e-mail) Gruß, Dieter
|
11 mei 2009 1:20 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
|
11 mei 2009 11:53 |
|
|
Patrick
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
|
11 mei 2009 12:31 |
|
|
D964
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
Patrick hat keine Ahnung, ist normal für Wasserkocher !!!! Porsche konnte auch nur richtige 911er bauen bis 1997 !!
|
11 mei 2009 12:39 |
|
|
Patrick
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
Het is nog erger. Ik heb niet eens een 911 maar een Boxster 2.5.
|
11 mei 2009 12:42 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
|
11 mei 2009 12:44 |
|
|
D964
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
@Patrick, Boxster 2.5. niveauloser geht's nicht sorry, ........ ......habe gelernt, es geht um das "multiriempje" hat natürlich nur der 964/993 groeten, Dieter
|
11 mei 2009 12:51 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
Dit draadje gaat over een klein maar belangrijk riempje, en het gaat over iemand die reclame maakt voor zijn business, NICHT Dieter De 964 en 993 hebben 2 stroomverdelers waarbij de rechter op de foto de linker aandrijft via het op de foto gescheurde getande riempje. Als dit gebeurt kan de linker verdeler blijven vonken op steeds dezelfde cylinder (ipv afwisselend op alle). Daardoor kan de temperatuur zo hoog oplopen dat er gaten in de zuiger smelten Daarom wordt het aangeraden om het riempje tijdig te vernieuwen (vaak door een ruilstroomverdelerset). De specialisten geven aan elke 80.000 km. Dat zal uiteraard aan de veilige kant zijn, om 2 ( ) redenen
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
11 mei 2009 13:27 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
Klik op de foto - met streepjes er om heen! - en je krijgt een vergrote versie
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
11 mei 2009 13:30 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
Weil eine Nachricht auf einem Forum in Holland ein 'Post' genennt wird und Ihre so genannten 'Post' auf Deutsch war... deshalb Deutsche Post....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 mei 2009 14:07 |
|
|
D964
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
@ Paul van Engelen, bedankt mijn heer Du hast das belangrijk getande riempje-probleem bestens beschrieben .......hier steckt der DZV !!!!! .........verstehe, ich versuche schnellstens niederländisch zu lernen Groeten, Dieter
|
11 mei 2009 19:22 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
Het gaat héél goed met je Nederlands Dieter Velen hier schelden mij uit met 'Mijnheer'
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
14 mei 2009 11:21 |
|
|
D964
|
Re: 964/993 dual ignition system crash !!
....ooooooooh ! bedankt 'Mijnheer'
|
17 mei 2009 12:10 |
|
|