Mij valt op dat ik de laatste paar keer geen piepsignaaltjes hoor na het afzetten van de motor van mijn 964C2C(1990). Normaal hoorde ik dan iets wat klonk als: "tietutietu" (drie keer achter elkaar). Nu blijft het stil. Met de zoekfunctie kom ik niet veel verder (dit kan natuurlijk ook aan mij liggen). De auto functioneert verder volledig normaal en er branden ook geen controlelamjes e.d. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
11 mei 2009 12:51
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Geen "piepjes" na uitzetten contact 964
Andere (SONY) radio
Ik heb bij mijn 964 (en vele anderen) nooit piepjes gehoord bij het afzetten van de motor
11 mei 2009 13:04
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Nee, geen andere radio. Heb wel onlangs mijn jaarlijkse scm-keuring gehad. Misschien dat het wat met het alarm te maken heeft?
11 mei 2009 13:07
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Dat zou kunnen - maar die zou dan moeten piepen over de sirene (lijkt mij) en niet over het piepjesding van Porsche zelf
11 mei 2009 13:54
Ewout
Nieuwerkerk a/d IJssel
Zolang het maar geen voorbode is van een of ander katastrofaal defect vind ik het prima. Zoals al eerder gezegd doet de auto het verder prima.
11 mei 2009 15:38
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 rood
Amersfoort
toevallig zonder radio frontje gereden??
of als er uit voor dat je de motor uit had??
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
11 mei 2009 16:08
Ewout
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ja nu je het zegt, dat klopt. Voorheen had ik hem er altijd in, maar de laatste paar weken rijd ik altijd open en heb dus ook de radio nooit meer aan (frontje ligt in dash). Ik ga het vanavond gelijk even uitproberen.
11 mei 2009 16:32
Ewout
Nieuwerkerk a/d IJssel
Radio teruggeplaatst, "probleem" opgelost! Bassie: Van mij mag er een slotje op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum