Auteur |
Bericht |
drknauf
|
weet ik eigenlijk nog niet qua teksten daar zegje me wat
tsjaa wat nu
kan ik dat wel zonder slap geouweho.rrrrrrrrrrr
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 dec 2008 22:56 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Heb voor je pagina gestemt Mikey... zolang je ook af en toe eens een Porschebabe bij de auto schiet Solitaire babe pics mogen toch niet Blijft altijd leuk om die pics te bezichtigen. Heb zelf geen zin om ze te zoeken zoals die 2 mannen dat kunnen
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
27 dec 2008 22:57 |
|
|
drknauf
|
optie 6
beter zelf georganiseerde site in elkaar prutsen hoef ik de mods hier ook niet lastig te vallen met m,n plaatjes
|
27 dec 2008 23:00 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
PPP
pure Porche Pørnø
|
27 dec 2008 23:08 |
|
|
drknauf
|
kan
|
27 dec 2008 23:12 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ik zie de donatie wel tegemoed....
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
27 dec 2008 23:18 |
|
|
Stijn van Kooten
|
mikey tijgaahhttt onderschat het zeker niet, het is *****veel werk een eigen site. en je moet het helemaal uitzoeken en het werkt ontzettend op je zenuwen als het niet werkt zoals jij wilt. daarnaast betaal je nog zo'n 60 eu per jaar en kan je niet meer onbeperkt plaatjes plaatsen, want je hebt een serverlimiet. Ook zit je met de maandelijkse limiet Dus ik weet niet of het zo slim is Als je het wel doe help ik je graag tijgahhtt, ik heb enige ervaring met een site Kzal je dan wel ff 30 eu lappen, want zo delen we de kosten dan een beetje
|
27 dec 2008 23:20 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ware woorden Stijn. Maar door een goede provider te kiezen kun je onder de serverlimieten nog wel uit komen.
Het meest lastige is het copyright als je plaatjes van internet dupliceert. Wat mag je wel zelf plaatsen en wat mag je alleen doorlinken. Ik denk dat daar de meeste tijd nog in gaat zitten.
Die site is techniek en als het ontwikkeld is moet je het alleen nog bijhouden. Iets wat overigens inderdaad best een dagtaak kan zijn/worden
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
27 dec 2008 23:26 |
|
|
Stijn van Kooten
|
En als je dan ook eindelijk een site hebt zoals mij, maar die niet goeed opend in mozilla is dat ook irriterend
|
27 dec 2008 23:31 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
in de bouw hebben ze geen open boekhouding. Meestal zo gesloten als wat en dan ook nog dubbel
_________________________________________ mijn snapshots
|
28 dec 2008 12:30 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ik heb net voor optie 1 gekozen. Kijk altijd even naar de updates bij Knauf en weet dan van tevoren dat de pagina's soms minder snel opengaan.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
28 dec 2008 19:11 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
60 stemmen en een goeie anderhalve week verder is dit de stand van zaken:
Totaal aantal stemmen : 60
Zo laten met aparte foto pagina's voor Knauf & Stijn
25% [ 15 ]
Terug naar 1 topic waar Knauf, Stijn en anderen kunnen posten
15% [ 9 ]
Een topic met een post per dag per forummer, overdaad schaadt
16% [ 10 ]
Een georganiseerde fotoafdeling op het forum waar de foto's door forummers toegevoegd worden maar per model zijn gesorteerd
33% [ 20 ]
Helemaal geen foto pagina's, als ik foto's zoek gebruik ik andere sites
10% [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 60
Hoop dat het duo Knauf en van Kooten er iets mee kan
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
07 jan 2009 20:47 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Gewoon hier blijven posten. Die PPP site gaat zekers een stille dood sterven...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
07 jan 2009 22:05 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Re: Mening over foto pagina's
Ik had een vraagje; een beetje met dezelfde insteek als dit topic; bestaat er een topic waar ik (of anderen) mijn (hun) zelfgemaakte Porsche-foto's kan/kunnen showen? Het gaat mij dus niet om het plaatsen van foto's die lukraak van get internet worden geplukt, maar specifiek eigen foto's. Ik weet niet of er uberhaupt interesse is, maar ik zou het erg leuk vinden als ik hier ook ergens mijn foto's kan showen die buiten PF-evenementen zijn genomen. Iemand?
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
12 mei 2009 18:02 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
13 mei 2009 15:38 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Ik snap werkelijk niet hoe iemand het in zijn hoofd haalt zich negatief te uiten over Porsche-foto-topics zolang er hier zelfs een topic Ajax-Feyenoord op het forum staat. Site van Mike is top trouwens. Het zal wel aan mij liggen maar ik zie veel echte forummers verdwijnen....
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
13 mei 2009 16:04 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
off topic: wanneer ben je een echte forummer
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
13 mei 2009 16:09 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Daar heb je een punt en dat had ik dus anders moeten formuleren; laten we het op fanatieke forummers met inbreng houden (doet voor het verhaal niet eens veel ter zake).
Laatst bijgewerkt door Wouter op 13 mei 2009 16:19, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 mei 2009 16:14 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Forum blijft toch een komen en gaan van mensen...is niet anders. 399 posten in de laatste 24 uur...'t lijkt me actief genoeg.
|
13 mei 2009 16:16 |
|
|
Wouter
|
Daar hoor je mij ook niet over klagen; mijn punt is eerder dat het forum wat te actief is. Niets ten nadele van de mensen achter het forum overigens Jurgen voor jullie.
|
13 mei 2009 16:21 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Er zijn idd ook wat "zwets-topics"...om 't maar even wat plastisch uit te drukken, en dat heeft ook wel een zekere charme, waarbij het de kunst is een bepaald evenwicht te vinden wat niet altijd meevalt ; juist dergelijke topics hebben de neiging in enkele dagen véle bladzijden te vullen waardoor 't idd lijkt dat... We doen ons best.
|
13 mei 2009 18:07 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Tja, ik heb zo het idee dat daar juist heel weinig mensen kijken. Een topic lijkt me wat logischer vanwege de mogelijkheid om te reageren en dergelijke. Hoe dan ook, als dat niet de bedoeling is hier, dan zal ik me erbuiten houden
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
13 mei 2009 22:17 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Als die zwetstopics verdwijnen: wat doe ik hier dan nog?
|
13 mei 2009 22:28 |
|
|