Aanstaande zaterdagmiddag vertrekken ca.24 porsches vanuit Ijmuiden voor een 8 daagse trip naar Schotlland om daar een prachtige route te rijden.En maar hopen dat het weer voor ons goed gestemd is. Het belooft een superrit te worden!!
_________________________________________ Recht zo die gaat!
13 mei 2009 17:00
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Re: NPC naar Schotland
Kweethet Hans,
Om 2 uur bij Den Hartog in Hillegom verzamelen Had het helaas te druk, zonde he Vast héél veel plezier, kom je misschien ff uitzwaaien is om de hoek
Gr Hans
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
13 mei 2009 17:11
hans 997 4S
porsche 997 4S tiptronic
purmerend
molen934 schreef:
Kweethet Hans,
Om 2 uur bij Den Hartog in Hillegom verzamelen Had het helaas te druk, zonde he Vast héél veel plezier, kom je misschien ff uitzwaaien is om de hoek
Gr Hans
Echt heel jammer,See You
I've just been surfing the net looking into the possibility of organising a similar sort of (long weekend) trip to the Lake District with a run into Scotland for the PFérs in 2010/11. we shall see
Anyway...i hope the weather holds and if it does dont forget your midge repellent and of-course your kilt
have a great time on some of Britains best roads
Martin (De groeten aan Nessie)
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
Is er iemand die een route kan pb-en. Wij vertrekken maandag vanaf IJmuiden naar Schotland voor een tripje. Wil nl. kijken of ik wat plaatjes onderweg kan maken.... En zal ook de groeten doen aan Nessie , aangezien we o.a. aan het meer slapen...
TOTMBO begint nu toch wel aan m'n vakantieplanning te twijfelen. Zowat elke vakantie van de laatste jaren komen we autoclubs van kaliber tegen, en ze denkt nu dat er opzet in het spel is....
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
13 mei 2009 19:34
John
Cayenne
GhostRider schreef:
Is er iemand die een route kan pb-en.
Probeer Paul van Engelen hier is te PBen....of ie de route los laat hij heeft hem uitgezet in Schotland.
Een van de beste porsche driving holidays die ik ooit had!
Keep it safe and neem DME Relays of coils+CDI boxes en olie mee!!
Bert
_________________________________________ http://911carrera3.com Registrar for the Carrera 3.o and Turbo 3.o worldwide register
13 mei 2009 22:09
ruud964
Hoeksche Waard
Re: NPC: naar Schotland
Ongeacht de route is het daar een feest om het land door te kruisen. Vergelijk het maar met een achtbaan van een paar uur lang (en dan de volgende dag weer opnieuw). De rit van 2 jaar geleden zit nog diep in ons geheugen en was een fantastische ervaring met een geweldige groep gezellige mensen.
Helaas moesten wij ons voor deze rit afmelden. Voor degene die zaterdag inschepen, behouden vaart en veel, veel fantastische kilometers toegewenst.
voor ter plaatse: Zorg dat als je inhaalt je wel weer op de juiste baan terechtkomt
En Robbie, succes zaterdag , we zullen aan je denken Kan helaas niet voor de drankjes zorgen
Probeer Paul van Engelen hier is te PBen....of ie de route los laat hij heeft hem uitgezet in Schotland.
Ga ik doen. Niet dat ik de stoet ga stalken hoor . TOTMBO krijgt nu al een rolberoerte, dat ik weeeeeeer en vakantie plan met autoclubs etc. in de buurt... Maar als ik per ongeluk in de buurt ben van bijvoorbeeld een tussenstop... dan kan ik het waarschijnlijk niet laten om de geheugenkaart even vol te schieten met lekkere plaatjes .
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
14 mei 2009 1:22
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Rob997S schreef:
mei is de droogste maand in Schotland, dus kap gaat open
Inderdaad, ik heb 7 jaar in Schotland gewoond en beide zomerdagen vallen inderdaad in Mei....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
14 mei 2009 7:32
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Leuke draadje Hans, bedankt; je vervult de afgesproken rol echt perfect
Dat bootfilmpje van LeoH is wel heel leuk geflimshopped maar zo erg wordt het waarschijnlijk niet hoor
Nee, dan vind ik dat bootje van Rob een betrouwbaarder beeld geven... van de te verwachten kalmte op het water
We zullen GhostJan een filmpje sturen zoals al aan de deelnemers gestuurd waarin de hele route even wordt 'gereden'
Muggen hebben we 2 jaar terug helemaal niet gezien, mogelijk omdat we geen kilts droegen
Ruud, we zullen jullie missen, maar ja 2 hobbies is soms niet goed te combineren hè
hans 997 4S schreef:
Trouwens ik heb nog geoefend afgelopen weekend op de A2 met links rijden maar dat was best nog wel even wennen
Rob dat meissie voor de drankjes - als vervanging voor onze aspirant... - ziet er helemaal niet verkeerd uit, gelukkig niet zo plat als de flesjes op het blad
Tot zaterdag, we hebben er heel veel zin an
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
14 mei 2009 9:43
hans 997 4S
porsche 997 4S tiptronic
purmerend
Oke Paul,zie jullie zaterdag met die andere bootvluchtelingen
Uw nederig dienaar Hans
14 mei 2009 16:58
ruud964
Hoeksche Waard
Hebbie daar nou ook nog piraten Misschien is het goed om een gewapende marinier mee te nemen.
14 mei 2009 17:31
Hansv
1:43
IJmuiden
Ha, die Porschisten;
Bijna om de hoek dus even wezen kijken en plaatjes maken.
Enjoy!
[Hm, trucje met spaties wil niet echt lukken....]
Jurgen
_________________________________________ Luft natürlich; weil es weder kocht oder friert!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum