_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
17 mei 2009 19:11
Nielsbijleveld
Utrecht
Re: benzine meter 944
Ha Ralf,
Ik heb ook een 944 (Turbo) en in het begin deed mijn benzinemeter ook raar. Als de auto een tijdje stil heeft gestaan en je regelmatig gaat rijden dan is het mogelijk dat hij het beter gaat doen. Het kan zijn dat ie een beetje 'vastzit' met vuil o.i.d. Ik zou iig niet de benzinetank loshalen om hem te reinigen of te vervangen, je loopt dan kans op lekken en het is een moeilijke (en bij de garage dure) klus. Probeer V-Power afwisselend met 98, als het goed is moet hij vanzelf accurater worden.
Op 944 forum zitten een aantal technische helden. Wat je mogelijk kan proberen is (als je met je dashboard bezig bent) de conector achterop de meter een aantal maal los halen en weer opschuiven. mogelijk iets oxidatie........ Maar nogmaals kijk op het 944 forum. (gebruik de zoekfuctie daar en je vindt veel antwoorden succes!)
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum