Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Bij de weg, Radboud: hoe staat het met je baan?
|
10 mei 2009 22:44 |
|
|
Lydia
|
Erwin heeft lekkere koffie!
|
10 mei 2009 22:47 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@Lydia: in juni/juli meer bekend, je hebt een pb-tje van me...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 mei 2009 22:55 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ha die Maukers, Pappa is boos , kan ik ff mijn "gal" spuwen Dochter Sonja heeft een leuke Seat Arosa een paar jaar geleden aangeschaft / gehad Was al een paar keer bij haar langs gegaan en zag hem niet staan, ja die vriendin/vriend had hem ff geleend Zowel mijn vrouw als ik zei doe dat nou niet , ach doe niet zo zwartgallig en ouderwets werd er gezegd Had er al een tijdje niet gezien maar vandaag moest ze wel ff bij moeder komen en je raad het al hele zijkant in elkaar Ja hij bracht hem zo terug en krijg ook de schade van de tegenpartij aan mijn broek Had hem al gebeld en ge sms st maar hij reageerd nergens op en heeft ook geen geld Ja jongens wat te doen in zo'n geval , gelukkig was haar vriend ook behoorlijk boos op haar Lachen jullie maar, maar ook jullie komen aan de beurt
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 mei 2009 23:01 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Hans, ik lach niet........ ECHT niet. Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt, maar wie weet ben ik de volgenmde.... Neem er maar gauw een borrel op!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
10 mei 2009 23:04 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb ik net genomen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 mei 2009 23:05 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
De dochter van de overburen is nu al toe aan haar derde auto. Ik zou zeggen; weer lekker op de fiets en de volgende auto fijn zelf bij elkaar sparen!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
10 mei 2009 23:06 |
|
|
Lydia
|
+ 100
Die auto heb je al gekocht voor haar. Kan me het verhaal herinneren van je dat ze er niet zo zuinig op was. Ik zeg altijd tegen mijn meisjes: als je denkt volwassen beslissingen te kunnen nemen, moet je ook maar als volwassene de consequenties dragen. Gaat ze maar geld lenen voor de schade van de andere partij en blijft ze maar met schade aan haar eigen auto rond rijden. Als je alles maar voor haar op blijft lossen leert ze het nooit. En uiteindelijk help je haar daar ook niet mee!
|
10 mei 2009 23:10 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Spijtig verhaal Hans. Ik zou zeggen: laat dochterlief zelf opdraaien voor de rompslomp, ze heeft het ook zelf veroorzaakt. Daarvan leert ze dat ze alleen spullen uitleent aan mensen die te vertrouwen zijn... En leert ze ook de waarde van zo'n geschenk in te schatten waardoor ze wat minder makkelijk spullen uitleent. Misschien ben ik wat te hard, maar zo ben ik zelf ook opgevoed en het heeft mij goed gevormd... Ik vraag me even af in hoeverre dit nu jouw of haar probleem is??
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 mei 2009 23:13 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Weet het allemaal Maukers, maar het blijft je dochter En inderdaad heb zelf ook hard moeten werken voor mijn eerste autootje Maarja het zijn weer andere tijden hé
|
10 mei 2009 23:19 |
|
|
Lydia
|
Andere tijden? Dat ligt geheel aan jou. Mijn dochter van 16 wilde graag een scooter. En dan wel een Yamaha Aerox. Haar keus, dus zelf maar voor werken. Heeft ze gedaan: 2 krantenwijken per week en in het weekend bij AH werken. Ze is bloedzuinig op dat ding! Wordt elke week gewassen en ze let op het olieverbruik. Ze betaalt zélf de brandstof en ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze ook zelf de boetes betaalt bij overtredingen. Zo hoort het ook!
|
10 mei 2009 23:22 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Nog ff wat, mijn zoon vraagt of hij de 911 morgen mag meenemen naar school Nou dacht maar van niet he
|
10 mei 2009 23:24 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Lydia
|
10 mei 2009 23:25 |
|
|
bully
|
hans hoe was de seat verzekert dan?
|
10 mei 2009 23:29 |
|
|
Lydia
|
Tja, ik ben soms best wel streng voor ze. Maar toch hebben ze me voor Moederdag enorm verwend, dus ze vinden me nog steeds lief!
|
10 mei 2009 23:29 |
|
|
Lydia
|
Mijn glas is leeg. Ik ga mijn mandje in! Weltrusten, allemaal!
|
10 mei 2009 23:45 |
|
|
bully
|
ik zag dat je er een nieuwe vriend bij heb targa911
|
10 mei 2009 23:45 |
|
|
bully
|
welterusten
|
10 mei 2009 23:54 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goede morgen allen ik zal de koffie en thee weer klaar zetten en de broodjes in de oven doen werk en mauk ze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
11 mei 2009 5:16 |
|
|
cabrio wim
|
Lees je verhaal nu pas en dat is weer dikke shit. Maar denk dat wij die tijden zelf genereren. Zou ze nu eens zelf voor de schade op laten draaien, leren ze beter van als dat het de ouders weer betalen. Verder allen een goede morgen, en geniet van de nieuwe werkweek. Peare, is weer lekker hoor.
|
11 mei 2009 7:23 |
|
|
cabrio wim
|
Mag je ook weer gaan proberen met je nieuwe vriend die je hier gemaakt hebt. Ben eigenlijk wel een benieuwd hoeveel forummers vriend/vijand gebruiken.
|
11 mei 2009 7:53 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Wat lees ik nou? Vrienden op het Forum? Zijn die er dan? Hier schijnt de zon. Boven zee is een inktzwarte hemel, erg mooi om te zien. Gelukkig is er aflandse wind! Peare is er weer vroeg bij. Ik zal nog even thee zetten voor de liefhebber. Vandaag weer het land in, kijken of ik nog wat contractjes kan scoren. Gaat tot nu toe niet slecht. Fijne maandag, allemaal!
|
11 mei 2009 8:01 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen allemaal, bedankt voor de koffie (en de thee, voor de dames hier op kantoor!). Drukke tijden, veel punten van aandacht, dus gauw aan de slag!
En wat betreft de import vrienden, wat voor de één een probleem is, is voor de ander een eitje.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
11 mei 2009 8:38 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Weer een hele frisse dag voor ons Dank voor jullie advies, maar jullie weten dat meiden behoorlijk eigenwijs zijn Hoop dat ze hier wel wat van opgestoken heeft. We zullen maar weer een lekker bakkie nemen en kijken of we de draad weer op kunnen pakken Werk ze
|
11 mei 2009 8:58 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Goedemorgen allen Lekker verhaal Hans Succes er mee.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
11 mei 2009 10:38 |
|
|