| Auteur | Bericht | 

| Lydia 

|   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - MeetingDe witte is blinkend schoon, dochter uit bed getrokken en de hond een schop naar buiten gegeven nee, hoor, hij is een poepie. Wij zijn er klaar voor. Lekker anderhalf uur sturen, zal die weg wel een paar honderd keer gereden hebben.
 Er staat een flitser bij Hoenderloo op de A50, is tegen de tijd dat daar Forummers langs rijden waarschijnlijk weer weg. Maar wel even oppassen. Ze staan daar meestal onder de viaduct.

Hasta luego!

Laatst bijgewerkt door Lydia op 21 mei 2009 9:01, in totaal 1 keer bewerkt. 

| 

| 21 mei 2009 8:44 | 

| 

|  | 

| dreamer 
					Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984 
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - MeetingGoedemorgen Allemaal!_________________________________________
 Zo net uit mijn nest, even snel wat auto's verplaatsten en ms zelfs nog even tijd om de auto een korte wasbeurt te geven. Voor de mensen die via A1 komen, raad ik aan ook voorzichtig te rijden op de N304 vlak voor hoenderloo in het laatste bochten voor de 60 km (advies) zone. De rakkers staan hier bijna dagelijks te controleren en de auto staat zo geplaatst dat je hem pas ziet als je er ziet voorbij bent. Ik rij de N304 meermaals per week en vaak staan ze daar........

Tot zo!
 Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte

| 

| 21 mei 2009 9:01 | 

| 

|  | 

| Rodger that! 
					Veghel   |   Re: Hemelvaart - De Meern of Hoenderloo [Poll]_________________________________________Moet je Martin wel een beetje opjagen, anders word het toch 10.30.  944 Type I USA '83   Targa
 Antraciet zwart metalic (RR)
 Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................

| 

| 21 mei 2009 9:04 | 

| 

|  | 

| BTRIII 
					964 M700   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________Ik ben s'morgens snel hoor      Moet nog ff SSS dan ben ik Klaar voor de start  I am not perfect and neither is my Nederlands

| 

| 21 mei 2009 9:13 | 

| 

|  | 

| Rein 
					993 Cabrio 
ex 964 C2 Cabriolet
ex 911 scGoirle, N-Brabant   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________Ik rij zo ook weg zie ik jullie zo  Formerly known as rtaenkyle

| 

| 21 mei 2009 9:42 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________Nou gewoon instappen en wegrijden......daar draai je je wel uit in Hoenderloo.........denk je dat iedereen daar aankomt met een blinkende P ofzo  Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 21 mei 2009 9:54 | 

| 

|  | 

| Rad911 
					997 SLoosdrecht   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - MeetingEen blinkende S?_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"

| 

| 21 mei 2009 10:04 | 

| 

|  | 

| dreamer 
					Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984 
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________Ik weet zeker van niet, ik kom met een zwarte muggenvanger. Wilde net gaan poetsen maar zag dat mijn overigens zeer aardige buurman dat minder leuk zou vinden, dus laat ik het maar. Ik wil deze man graag te vriend houden. (hoef ik geen containers enzo bij de weg te zetten en terug te brengen.......... (Tja en dat is naturlijk ook het risico van in Ede wonen   )Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte

| 

| 21 mei 2009 10:06 | 

| 

|  | 

| ASW 
					718 Spyder   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________Ik kon helaas niet...  Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!

| 

| 21 mei 2009 12:59 | 

| 

|  | 

| dreamer 
					Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984 
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________Zo, ben net thuis..... (20 minuten achter campers aan getuft   ) Leuk om weer wat nieuwe gezichten achter de avatars te leren kennen. Was een leuke meet met prachtige auto's en lekkere espresso. Had wel een camera mee, maar er waren zoveel camera's dat ik geen foto gemaakt heb    (worden hier vast wel een paar mooie kiekjes gepost) Hoe dan ook, was erg gezellig en tot de volgende meet.   Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte

| 

| 21 mei 2009 13:39 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________en hup - hunten maar weer...   horn - deze morgen twee grote kliko's zevenblad uit de tuin gehaald Life is too short to drive boring cars

| 

| 21 mei 2009 13:46 | 

| 

|  | 

| dreamer 
					Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984 
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________Heb je nog een goede hint dan, met die bleekemolen kom ik niet verder........ Oke oke verkeerde topic, ik kom al  Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte

| 

| 21 mei 2009 13:50 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - MeetingZo weer thuis, ben benieuwd wie jij dan was Dreamer, hopeloos al die gewone namen en dan ook nog een nickname._________________________________________
 Jeroen, gezellig ritje richting Amersfoort, was toch behoorlijk rustig in vergelijking met de heenweg. Rond Amersfoort richting Apeldoorn stond het al weer lekker vast.
 Zal zo eens kijken wat mijn 6 jarige voor foto's heeft gemaakt van deze happening..........en maar weer hunten.
 Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 21 mei 2009 14:32 | 

| 

|  | 

| Hielkema993S 
					911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - MeetingBen net weer thuis, het was weer gezellig. Leuk om met een treintje erheen te gaan._________________________________________
 Tot de volgende--> waarschijnlijk Lieshout voor een aantal van jullie.
 "There is no substitude"

| 

| 21 mei 2009 14:34 | 

| 

|  | 

| Lydia 

|   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - MeetingZo mannen. Ben sinds een kwartiertje thuis. Op de heenweg in een file gestaan van 17 km, 2½ uur gedaan om 140 km te rijden. Pffff. Het was maar goed dat de zon scheen en het dakje open was, dat maakte een boel goed. De thee smaakte extra lekker op het terras!
 Leuk om weer een boel bekende en nieuwe gezichten te zien. En wat een prachtige GT3 heb je Marcel!

Tot een volgende meeting!

| 

| 21 mei 2009 15:12 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________Nou hierbij de link van de foto's die Lucas heeft gemaakt(op2 na), niet slecht voor een 6 jarige. En die 2 dames, ja, die hebben dezelfde naam   http://www.mijnalbum.be/Album=X7Q8RDLYTaal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 21 mei 2009 15:24 | 

| 

|  | 

| Rodger that! 
					Veghel   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________De chapter Brabant-oost heeft "Hoenderlo" beoordeeld  = Oké      Alleen jammer dat die man met die GT2  er weer was    944 Type I USA '83   Targa
 Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................

| 

| 21 mei 2009 15:28 | 

| 

|  | 

| Rodger that! 
					Veghel   | _________________________________________  Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting944 Type I USA '83   Targa

| 

| 21 mei 2009 15:36 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________Heerlijk die anoniemiteit   Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 21 mei 2009 15:59 | 

| 

|  | 

| Rodger that! 
					Veghel   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________Ach die ruf was niet vooruit te branden en door het vette geluid kon hij me toeter zeker niet horen       en Erwin had wel erg veel haast    ik ook maar BEPPIE niet    was een leuk treintje heen en terug. Lekker Sig ,zit ik met je te praten en zo herken ik je niet     was jij diegene in galajurk       944 Type I USA '83   Targa

| 

| 21 mei 2009 16:08 | 

| 

|  | 

| Riicharrd 
					Monteur PBVH
Haarstylist   | _________________________________________  Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting1986 944 Turbo / 2002 Boxster S / 1977 924 / 1983 924

| 

| 21 mei 2009 16:10 | 

| 

|  | 

| Riicharrd 
					Monteur PBVH
Haarstylist   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________@ MUD Dan moet je even geduld hebben    Heb verder niet zoveel tijd vandaag, nabewerken e.d. kost wat tijd   Maar ik kan er zo af en toe wel wat posten, dan heeft iedereen er ook wat aan    Ik zal ze wel iets groter houden dan!1986 944 Turbo / 2002 Boxster S / 1977 924 / 1983 924

| 

| 21 mei 2009 16:32 | 

| 

|  | 

| Rodger that! 
					Veghel   | _________________________________________  Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting944 Type I USA '83   Targa

| 

| 21 mei 2009 16:43 | 

| 

|  | 

| Riicharrd 
					Monteur PBVH
Haarstylist   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meeting_________________________________________Het was inderdaad die ja   Wat een bruut zeg! Ik heb ook eens in een Spyker C8 Spyder meegereden, maar of dat ook zo'n duw in je rug was..? Ik betwijfel het  1986 944 Turbo / 2002 Boxster S / 1977 924 / 1983 924

| 

| 21 mei 2009 17:03 | 

| 

|  | 

| Richard 
					ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex  996 4SLeiderdorp   |   Re: Hemelvaart - 11:00 uur Hoenderloo - Meetingorigineel je nickname  

| 

| 21 mei 2009 17:44 | 

| 

|  |