Auteur |
Bericht |
amandus
Timeless
|
 Re: TV, Movie & IMDB
Slumdog Millionaire  GENIAAL
_________________________________________ Timeless objects
|
17 mei 2009 21:19 |
|
 |
frank1977
|
Een film topic! Wat een feest.....met m'n werkhistorie moet ik hier toch ook wel een aardig partijtje mee kunnen jippie  (ruim 10 jaar als bioscoopmanager gewerkt) Waren de Coen Bros' al voorbij gekomen? Heb laatst Brun after reading gekocht, moet nog ff tijd vinden deze te kijken....
|
17 mei 2009 22:00 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Net 'State of Play' gezien met Russel Crowe en Ben Afleck Serieus goeie film!
Burn after reading vond ik eigenlijk een beetje tegen vallen De toevalligheden waar het verhaal mee aan elkaar is geknoopt zijn een beetje ver gezocht Het is bijna een klucht (maar misschien daarom ook wel weer leuk) De moeite van het kijken wel waard
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
18 mei 2009 3:14 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Gister gekeken , slick gemaakt zonder al teveel passie , ook een 7 . Verhaallijn wel goed Wel leuk de de acteur van 300 weer aan het werk te zien als One Two Frank1977 , benieuwd met jouw werkgeschiedeins wat je feedback is 
|
18 mei 2009 7:24 |
|
 |
horn
PF #57
|
gisterenochtend in Pathe Arena de premiere gezien van Mannen die vrouwen haten (origineel zweedse film naar de bestseller van Stieg Larsson). Aanrader. Harde film, maar wel spannend en mooi gemaakt. En weer eens wat anders dan de gelikte Hollywood thrillers. 6 augustus in de bioscoop. Millenium trilogie van Stieg Larsson (drie boeken waar deze er één van is) staat momenteel in Belgie op 1, 2 en 3 in de boeken top 10. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 mei 2009 7:37 |
|
 |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Vanaf vandaag in Amerika in de bioscopen: Terminator Salvation. Reacties zijn heel wisselend; de een vind em goed, de ander slecht. Ik ga hem in ieder geval wel zien; het KAN niet slechter dan Terminator 3.....toch?? 
_________________________________________ DENK HELDER
|
21 mei 2009 20:15 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Ook hoog op mn lijst 
|
21 mei 2009 20:44 |
|
 |
BTRIII
964 M700
|
VeronicaTV Amsterdam Arena drive in Terminator Salvation
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
21 mei 2009 22:43 |
|
 |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Wij hebben ons begin van de maand al voor deze drive in ingeschreven, echter nog geen bericht ontvangen. Waarschijnlijk zijn dus alle 300 plaatsen al vergeven! 
_________________________________________ DENK HELDER
|
22 mei 2009 17:52 |
|
 |
horn
PF #57
|
Morgen maar eens gaan kijken. Hij is binnen. Ben benieuwd.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 mei 2009 21:47 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Heb het een beetje gehad met Ben Assvlek 
|
22 mei 2009 22:22 |
|
 |
horn
PF #57
|
Nou, dan ga jij hem toch lekker niet kijken? 
|
22 mei 2009 22:29 |
|
 |
P-911
964 C2
|
Eindelijk weer eens film ekeken, Vind Diesel op BluRay. Lekker veel en snelle acties. Hoog hoogstaande film, maar veel vermaak. Mn vriendin is gek van Vin dus die had ook de avond van haar leven  Mélanie Thierry, ook niet verkeerd om naar te kijken, mooie mond ook ..... http://www.linternaute.com/sortir/cinem ... 255747.jpg
|
22 mei 2009 23:51 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
gisteren naar 'angels & demons' geweest in de bios... wel aardig, qua film was de Da Vinci Code iets beter geen van beiden halen het bij de boeken
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
23 mei 2009 4:51 |
|
 |
horn
PF #57
|
ken jij dan films die beter zijn dan het boek? ik weet nog mijn deceptie toen ik de eerste Jason Bourne (The Bourne Identity) zag. Het boek van Ludlum vond ik erg goed, maar Richard Chamberlain als bejaarde drenkeling was niet precies wat ik me had voorgesteld toen ik dat boek las... Alleen bij The Firm vond ik Tom Cruise erg goed gecast. Maar ik wist al dat hij de hoofdrol ging spelen toen ik het boek las, dat scheelt...
|
23 mei 2009 7:34 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Pelican brief Julia Roberts ook goed gecast 
|
23 mei 2009 8:15 |
|
 |
frank1977
|
Vond the LotR serie toch wel aardig geslaagd. Net als The Shawshank Redemption (Stephen King). Overigens zijn er ontzettend veel films die, al dan niet deels, gebasseerd zijn op een boek. Echt goede films ook nog trouwens......waaronder toppers als The Godfather, Fight Club, Memento. Hier vind je ze allemaal: http://www.mcpl.lib.mo.us/readers/movies/movie.cfm
|
23 mei 2009 11:10 |
|
 |
BTRIII
964 M700
|
well were off too see Star Trek  in an hour, Live long and prosper. P.S.  could easily beat  in a real fight!
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
28 mei 2009 15:21 |
|
 |
amandus
Timeless
|
How cool BTR , you looking better then IRL 
|
28 mei 2009 15:41 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Rise of the footsoldier. Best geinige film al had ik een versie met zacht geluid en het Engels is niet dat van de koningin. Maar goed: een 6,5
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 mei 2009 16:24 |
|
 |
BTRIII
964 M700
|
|
28 mei 2009 18:49 |
|
 |
amandus
Timeless
|
pics 
|
28 mei 2009 18:52 |
|
 |
drknauf
|
morgen avond 20.30 terminator salvation YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
28 mei 2009 20:06 |
|
 |
drknauf
|
hij was dope shit mannen hij was natuurlijk niet zo opzienbarend als T2 maar de special effects waren heel tof en veel vette actie is in mijn ogen weer een echte toppert en waardige terminatahhh film HIER nog effe de full HD trailert, klik effe op hd als je dat hebt  sowwwwww dope mannen 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
30 mei 2009 12:59 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Ik von hem weer goed T3.....trailer vet