Ik stond vandaag in Den Dolder naast een mooie 964 targa die bij Luitink vandaan komt (aan de nummerplaathouder te zien) en die had op zijn bijrijder een stoelverhoger voor kinderen liggen. Erg leuk om te zien, ik denk een stukje huisvlijt. Het was nl een achterzitting uit een 964 die 10-15 cm opgehoogd was, hoogstwaarschijnlijk met een stuk stevig polyether dat later omtrokken was met zwart leer. Zag er netjes uit. Lag overigens op de bijrijderstoel, maar pastte ook netjes achterin. Iemand ooit zoiets tegengekomen?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
23 mei 2009 22:57
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Porsche stoelverhoger
Bart de Graaf had toch ook zoiets in z'n 993
23 mei 2009 22:59
Lydia
Re: Porsche stoelverhoger
Ik had in de 964 Cupauto een stoelverhoger zitten. Lengteverschil tussen ex en mij: 40 cm en verschil in gewicht 60 kg Het was een kinderzitje-verhoging die o.a. in een kuipstoel pastte.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum