Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 21:48

Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Newtimerdag Ruinen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Ruinen
Bericht Newtimerdag Ruinen
Hallo Porsche liefhebbers!

5 mei 2005 (hemelvaartdag) wordt de newtimerdag Ruinen georganiseerd. Een evenement met allerlei luxe, snelle bolides. Op dit moment hebben wij al een leuk aantal deelnemers, maar dit mogen er natuurlijk altijd meer zijn! kijk voor meer info en deelname op http://www.newtimerdag.nl

Het evenement is geheel gratis voor zowel deelnemers als bezoekers!

Groeten,

Bas Bult
Newtimerdag

23 jan 2005 18:09
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Er staat me iets van bij dat dit op het prikbord een poos geleden ook al besproken is, of niet? De reacties waren volgens mij toen niet bepaald positief.. (of dit terecht is laat ik in het midden).

23 jan 2005 18:17
Profiel
PorscheForum Rookie
Ruinen
Bericht 
zou kunnen, ik heb alleen geen reacties gezien, in welk opzicht zou het niet positief zijn?

23 jan 2005 18:52
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
bas007gsm schreef:
zou kunnen, ik heb alleen geen reacties gezien, in welk opzicht zou het niet positief zijn?

Hier kan je e.e.a. lezen.

Wat is julliee definitie van een newtimer? :? :roll:

23 jan 2005 19:08
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
horn schreef:
bas007gsm schreef:

Hier kan je e.e.a. lezen.

Wat is julliee definitie van een newtimer? :? :roll:

Nou Horn, of je van die informatie op de prikpagina nu zoveel wijzer wordt :roll:

Als je van "allerlei" houdt is het misschien best leuk. Aardig initiatief toch?? Tis van alles wat (of niks als men dat vindt!). :wink:

23 jan 2005 19:11
Profiel
PorscheForum Rookie
Ruinen
Bericht 
ik heb het ook even gelezen, en ik ben er niet echt van onder de indruk. maar 1 punt hebben ze wel beetje gelijk aan, wanneer is een newtimer een newtimer.... Wij beoordelen elke deelname, en wanneer de auto misschien niet zo nieuw meer is maar wel bijzonder (zoals een delorean) dan kan hij gewoon mee doen!

En verder is alles vrijblijvend, en het moet gewoon een leuke dag uit zijn, zowel voor deelnemers als bezoekers!

23 jan 2005 19:39
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
Nou Horn, of je van die informatie op de prikpagina nu zoveel wijzer wordt :roll:

Meestal niet. :wink:

Maar ik wil wel graag weten wat ik kan verwachten voordat ik een visum aanvraag om helemaal naar Ruinen te rijden. 14 Manta's en 2 Ford Capri's?

Heb het al even opgezocht op bovenstaande site, maar best leuke auto's. Voor mij echter niet een reden om daar helemaal heen te gaan rijden. Eentje heb ik al in gereden (die betreffende auto)... 8)

Afbeelding

23 jan 2005 19:46
Profiel
PorscheForum Rookie
Ruinen
Bericht 
op dit moment zoeken wij natuurlijk nog meer deelnemers, wel kan ik al melden dat Theo Jansen waarschijnlijk wel bekend onder porsche eigenaren (hij is de grootste porsche handelaar in het noorden) en zorgt waarschijnlijk voor een 997 en nog enkele leuke auto'tjes.

Maar houd www.newtimerdag.nl in de gaten, hier worden alle deelnemers direct geplaatst!

23 jan 2005 20:32
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
Bericht 
bas007gsm schreef:
op dit moment zoeken wij natuurlijk nog meer deelnemers, wel kan ik al melden dat Theo Jansen waarschijnlijk wel bekend onder porsche eigenaren (hij is de grootste porsche handelaar in het noorden) en zorgt waarschijnlijk voor een 997 en nog enkele leuke auto'tjes.

Maar houd www.newtimerdag.nl in de gaten, hier worden alle deelnemers direct geplaatst!

naja noorden???, noorden van middennederland misschien...... :wink:

23 jan 2005 23:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
Citaat:
op deze dag hun bloedstollend mooie, snelle, exclusieve, eigentijdse auto(‘s) komen showen aan het publiek

maar wat is nou eigenlijk jullie doel? Geen oldtimers, maar wel 2 bejaarde ferrari's een delorean, oude corvette en z1, allemaal al aardig op leeftijd.
Ik heb echt geen idee wat ik van die dag moet verwachten? Golf vr6? polo gti? Van die deelneemers lijst is een auto of steeds niet mooi, of niet snel of niet exclusief of niet eigentijds........ :roll:....slaat steeds een criteria mis......

Laatst bijgewerkt door jeff_911 op 23 jan 2005 23:41, in totaal 1 keer bewerkt.

23 jan 2005 23:35
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Inderdaad, rare combinatie van auto's daar als je het mij vraagt. Maarja, met mijn "oude SC" ben ik in elk geval niet welkom zie ik al wel ;)

23 jan 2005 23:39
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Ruinen
Bericht 
Wat betreft de deelnemers op dit moment: je moet ergens beginnen, klop maar eens bij ferrari of porsche importeur aan en vraag: Hey doe mji die auto eens een dagje? nou dat lukt dus niet, dus we zijn afhankelijk van particulieren, en die moet je zoeken. En dat laatste valt niet erg mee!

Maar wel kan ik melden dat een groot aantal exclusieve dealers, handelaren en clubs benaderd is om een aanvulling te geven. Voor alsnog is het dus even afwachten wat dit betreft!

En iedereen is welkom natuurlijk ;-)

maar kijk zo af en toe eens op de site, dan kun je de nieuwe deelnemers bij houden!

23 jan 2005 23:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
Bericht 
paSCal schreef:
Inderdaad, rare combinatie van auto's daar als je het mij vraagt. Maarja, met mijn "oude SC" ben ik in elk geval niet welkom zie ik al wel ;)

Ik heb ook geen newtimer.
En dus ............sluit ik me bij paSCal aan.

24 jan 2005 1:20
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Newtimer is een auto die eigenlijk al de "klassieker"status heeft, maar nog geen 25 jaar oud is. Alles wat hier dus ongeveer tussen de 15 en 25 jaar oud is. De meeste auto's die daar komen zijn dus geen newtimers.

mhaschreurs.hyves.nl

24 jan 2005 18:51
Profiel Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Ah, gelukkig. :wink:

24 jan 2005 18:54
Profiel
Westervoort
Bericht 
Zoals mijn eerste reactie al was..niet onverdeeld positief..
De organisatie roept dit zelf over zich af door hun vreemde criteria. Het is best een leuk idee, zo'n dag, maar iats meer duidelijkheid zorgt waarschijnlijk wel voor meer'auto's waar bovendien makkelijker aan te komen is. 8)

Laatst bijgewerkt door Jurgen op 24 jan 2005 19:50, in totaal 1 keer bewerkt.

24 jan 2005 19:20
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Sorry,

Ik ga die dag met mijn niet zo eigentijdse, oude, trage en niet echt exclusieve 356 Coupe naar de internationale 356 Meeting in Oostende. :twisted: :wink: :D :D

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

24 jan 2005 19:23
Profiel WWW
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
trekhaak op de 911? :lol:

24 jan 2005 19:32
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
Enfin, ik wil de vraag hier ook nog wel eens stellen....

Anne 2.7 op Prikbord schreef:
Ik bekijk het positief, en wil er misschien zelfs wel een mooie auto () tussen zetten. Maar is de 'oude' dame (slechts 27 lente's jong) welkom, dat is de vraag.

Anne 2.7

En nu maar hopen op een serieus antwoord....

25 jan 2005 18:47
Profiel
PorscheForum Rookie
Ruinen
Bericht 
De 27 jaar jonge dame is van harte welkom, maar dan vooral op het parkeer terrein. Op dit moment hebben we nog 3 maand te gaan en kunnen er du een behoorlijk aantal "betere" deelnemers komen. Wel ben ik het eens dat de betekenis van newtimer voor iedereen anders is. Maar ik denk dat ik met deze omschrijving een eind kom (uitzonderingen daar gelaten) : auto die menigeen als (jongens)droom heeft en die redelijk tot behoorlijk bijzonder zijn. (en je dus niet elke dag 100 keer tegen komt, en daarnaast niet verschrikkelijk oud is)

Nou ga ik ervan uit dat het toch wel "kinderachtige" gebeuren omtrent de leeftijd van bepaalde auto's wel is afgelopen.

28 jan 2005 23:55
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
bas007gsm schreef:
De 27 jaar jonge dame is van harte welkom, maar dan vooral op het parkeer terrein.

:arrow: kinderachtig :!:

bas007gsm schreef:
een behoorlijk aantal "betere" deelnemers komen.

:arrow: niet echt sympathiek :!: :evil:

bas007gsm schreef:
Nou ga ik ervan uit dat het toch wel "kinderachtige" gebeuren omtrent de leeftijd van bepaalde auto's wel is afgelopen.

:arrow: tsja, ach laat maar :!:

29 jan 2005 0:07
Profiel WWW
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
bas007gsm schreef:
De 27 jaar jonge dame is van harte welkom, maar dan vooral op het parkeer terrein. Op dit moment hebben we nog 3 maand te gaan en kunnen er du een behoorlijk aantal "betere" deelnemers komen. Wel ben ik het eens dat de betekenis van newtimer voor iedereen anders is. Maar ik denk dat ik met deze omschrijving een eind kom (uitzonderingen daar gelaten) : auto die menigeen als (jongens)droom heeft en die redelijk tot behoorlijk bijzonder zijn. (en je dus niet elke dag 100 keer tegen komt, en daarnaast niet verschrikkelijk oud is)

Nou Bas gezellig jou hier op het forum te hebben :cry:

29 jan 2005 0:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
bas007gsm schreef:
: auto die menigeen als (jongens)droom heeft en die redelijk tot behoorlijk bijzonder zijn. (en je dus niet elke dag 100 keer tegen komt, en daarnaast niet verschrikkelijk oud is)

Onee porsche is zeker geen jongensdroom en kom je dagelijks bij de aldi tegen en wat moet je ook met zo'n wagen: :roll: :(
Afbeelding

Ik loop veel soorten meetingen af van veel verschillende merken, maar deze hemelvaartsdag heb ik wel betere dingen te doen :evil:

Laatst bijgewerkt door jeff_911 op 29 jan 2005 0:33, in totaal 2 keer bewerkt.

29 jan 2005 0:30
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
bas007gsm schreef:

Ik was nog van plan om mss te komen.
200 stuks op gans de aardkloot lijkt me betrekkelijk exclusief 8) :lol:

Maar ik ben een familieman, en als mijn zus van 27 niet mag komen, kom ik lekker ook niet. :evil: :evil:

Afbeelding :ass: :res:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

29 jan 2005 0:30
Profiel WWW
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
nou basoo7gsm,

een aantal weken geleden had ik me in een vlaag van "misschien wel een leuk tripje" ook opgegeven met mijn Porsche 993 targa (zie foto album)uit 1997 maar na het le\zen van je bovenstaande criteria is het me nu wel duidelijk dat je weinig verstand hebt van exclusieve, dan wel bijzondere auto's zeker na je commentaar op anne 2.7 auto. Bij deze trek ik me dan ook terug...

29 jan 2005 0:54
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende