Auteur |
Bericht |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ad horn >> iig boven het maaiveld!
_________________________________________ oud is beter
|
16 jan 2009 21:35 |
|
|
John
Cayenne
|
Jos Verstappen weer is mijn mening....
Die gozer ken ik niet persoonlijk, maar datgene wat er in de media staat doet mij griezelen...
Neemt niet weg dat ie enorm goed kan racen, denk dat ie tot de top tien behoort in Nederland, zeker Le Mans in de spyder was een huzarenstukje.
Maar hebben we dat niet met veel beroemdheden, zijn stommelingen die hun vak echter wel goed verstaan.
Neem is een voorbeeld aan:
R van Barneveld, een mispunt van jewelste maar kan wel een pijltje goed gooien...
Rene Froger ook al een griezel maar heeft een bere stem.
Regilio Tuur supereikel, maar kan (kon) goed boksen
Hennie Huisman jeetje wat een loser, maar wel ff in de jaren 80 een kijkcijferkanon
OJ Simpson.....kon goed Am. footbal spelen, bukt nu voor een zeepje in de jail
Maradonna, doet alles wat fout is, maar kon een goed balletje trappen
John R. kloothommel eerste klas maar kan wel redelijk moderator hier spelen
Rob "de tuij jjj mannnnnnn" Verlinde...bweh maar weet wel wat van bloemetjes af
etc. etc..
Nee Joske kan imho iedereen hier op het forum in jullie Porsche geblindoekt zoek rijden op een willekeurig circuit in een Fiat Panda.
|
17 jan 2009 10:05 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Wat wil je inzetten...
|
17 jan 2009 14:31 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
@john: nou ken ik rob de tuinman toevallig een beetje topkerel.
|
17 jan 2009 15:07 |
|
|
John
Cayenne
|
euhhhhhhhhh........oeps dat gaat me een kratje bier kosten
Nou hebben Joske en wrobbb de tuainma wel wat overeenkomsten
beiden zijn bedreven in het tuin(grind)pad
serieus, Jos kan best goed sturen, ander pak je Le MAns niet.
|
17 jan 2009 19:08 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Deze durf ik ook wel aan heb alleen geen porsche meer....
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
17 jan 2009 22:20 |
|
|
Turbi
911/964 Carrera II 3.6Solothurn CH
|
Jammer ook, dat Jos nooit afscheid genomen heeft van Rothengatter, die heeft nog het meest bijgedragen aan de achteruitgang van J's carrière... Toen Jos net bij Benetton zat, is Schumi zélf wezen lobby-en. Denk je maar eens in wat er zou hebben kunnen... Want ik ben het ermee eens: die jongen kan gewoon écht sturen. Denk zelfs dat ook zijn privé-leven niet positief beïnvloed werd door zijn management.
Zie Christijan... Nooit nooit had hij in zee moeten gaan met die Vaross... nou ja... die omhooggevallen kwijlebabbel... Ook die jongen had veel verder kunnen komen (zie de DTM, waar hij het nu trouwens ook weer prima doet). Nederlands management op dié hoogten in de internationale autosport sucks (in our honest opinion. Bron: wapbrowser: wmda.eu. Da's nl ons dagelijkse werk... de autosport en wat een "ge-urineer" kan je dáár toch tegenkomen jongens...!!!
_________________________________________ Reality is only for those who lack imagination
|
17 jan 2009 23:01 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Tuurlijk kan Verstappen wel een stukkie sturen. Maar hij heeft de kansen die hij heeft gehad te weinig benut. Le Mans was een uitschieter, maar deed hij ook niet alleen. Voor de rest, drama. Ik ben duidelijk geen fan van deze graafmachine.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
17 jan 2009 23:44 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Geen fan, maar zijn rondetijden in de regen tijdens Le Mans formidabel. Heel goede coureur die helaas niet in het goede kringetje zat/zit...
_________________________________________ Got coffee?
|
18 jan 2009 0:48 |
|
|
amandus
Timeless
|
Of de discipline niet had in het goede kringetje te komen
_________________________________________ Timeless objects
|
18 jan 2009 1:00 |
|
|
horn
PF #57
|
of te blijven...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 jan 2009 8:44 |
|
|
Patrick
|
Maar soms is Jos met de losse handjes toch wel verstandig :
| | | | Citaat: Jos Verstappen: "Max is te jong. Ik ga hem nog niet vastleggen..." Max Verstappen heeft de genen van het racen in zijn bloed, niet alleen van zijn vader, voormalig F1 coureur Jos Verstappen, maar ook van zijn moeder Sophie Kumpen. Zij was vroeger razendsnel in de kart en had vooral een mooie vloeiende rijstijl. Momenteel is er een hype gaande omtrent het gerucht dat Max in het RedBull Junior programma zou zitten. Dat is vooralsnog iets te voorbarig. Toch is Verstappen met Michel Perridon van Trust in Barcelona om de Formule1 test bij te wonen. “Max is te jong voor sponsoring. Ik ga me nu nog niet vast leggen, niet bij Ferrari, RedBull of wie dan ook. Tegen de tijd dat Max de autosport ingaat zullen we wel zien”, vertelde Jos Verstappen nadrukkelijk tegen RaceXpress.com.
“Ik ga nu wel naar Barcelona. Ik doe het voor Michel Perridon, maar dat hadden we al afgesproken. En natuurlijk gooi ik mijn voelsprieten uit. We gaan praten met David Coulthard. Hij doet nu zaken als talentscouting voor RedBull, maar nu al vastleggen.. Nee, we gaan eerst een paar jaar op de Internationale toer met karting. Ook de ontwikkelingen in de kartsport gaan supersnel. Je moet er bovenop zitten en ik bekijk de situatie van jaar tot jaar. Ik ben serieus bezig met Max, we doen veel aan ons materiaal, en ik ben net terug uit Italië en nu alweer naar Barcelona. Als ik daarna thuis moet ik direct weer verder met de voorbereidingen op aankomend weekend. Dan heeft Max zijn eerste race van het seizoen.”
“Het is waanzinnig hoe er over Max gepraat”, vervolgt Verstappen. “Dit was wel een leuk voorbeeld dat ze Max ook volgen in de kartsport. Max is fan van PSV en hij wilde een PSV-tenue kopen bij de fanshop in gate 31. We zoeken alles uit, en staan af te rekenen en zegt de kassier “Veel succes met de kartraces". Dat is toch grappig. Karting staat niet zo in de publiciteit als autosport en toch volgen ze Max. Maar goed ik ga dus gewoon naar Barcelona, en natuurlijk ga ik de contacten met RedBull onderhouden. Ik ben serieus bezig, maar dat ik Max nu al ga vastleggen bij Ferrari of Redbull.. Dat is te vroeg. Als we iets doen.. moet het goed zijn voor Max”, besluit Jos Verstappen verstandig.
Max Verstappen maakt zich op voor seizoen 2009. Aankomend weekend heeft hij de eerste race van het seizoen. | | | | |
|
10 maart 2009 13:49 |
|
|
horn
PF #57
|
Hij gaat dus gewoon naar Barcelona.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 maart 2009 20:00 |
|
|
Jort
Groningen
|
Dank voor de samenvatting
Kon er kop noch staart aan ontdekken.
_________________________________________ Tjolk.
|
10 maart 2009 20:05 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik ook niet - volgens mij gaat hij naar Barcelona om een PSV shirt te kopen van David Coulthard in maat 31 voor Michel Perridon. Of zoiets...
|
10 maart 2009 20:07 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ja, grappig dat ze het tegen hem hadden en dat hij dat niet begreep of niet begreep dat ze dat tegen Max zeiden, omdat hij erbij stond .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 maart 2009 20:12 |
|
|
Patrick
|
|
10 maart 2009 21:40 |
|
|
Patrick
|
Re: Ik word een beetje moe van die Verstappen..
Verstappen gaat op 13 en 14 juni rijden in de 24 uur van Le Mans. Hij heeft een contract getekend bij de renstal van Aston Martin Racing van teambaas David Richards. Helaas geen Porsche meer.
|
20 mei 2009 11:53 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Re:
Ik denk wel meer mocht je Jos in een fiat het cirquit op willen krijgen, heb altijd begrepen dat zn eisen wat geld betreft niet mals zijn
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
20 mei 2009 18:33 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
|
22 mei 2009 19:30 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
|
22 mei 2009 20:19 |
|
|
Patrick
|
|
25 mei 2009 16:23 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja. Rijden kan die knakker wel!
|
25 mei 2009 20:29 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Bijzonder smakelijke bolide overigens!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
25 mei 2009 20:33 |
|
|
horn
PF #57
|
wel bijzonder dat AM voor die Gulf uitmonstering kiest...
|
25 mei 2009 20:35 |
|
|