Auteur |
Bericht |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Tja, PF, dat waren vermakelijke tijden... Lekker wijntje... ja, kaasje erbij. @Lydia: als het helpt dat eenzame gevoel te verdrijven, wil ik je wel een dagje spammen. truste en werk ze, morgen.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
12 mei 2009 22:40 |
|
|
Lydia
|
Ik krijg net 74 e-mails binnen Neeeeee, niet spammen! Morgenvroeg maar lezen! Trusten ook!
|
12 mei 2009 22:44 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Zo, ik meld me ook weer even! Zit er nog iets in de tap? Binnen roken? Sigrid, ik heb er geen probleem mee, alleen, ik doe ECHT niet meer mee! @Marcel..en...en...rijdt ie al? @Jurgen..apart, aan het head hunten op het PF???? Niet zo'n heel gek idee trouwens, veel verborgen talent hier..... @Lydia....de moeite waard, de aanbieding van Jurgen?
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
12 mei 2009 22:46 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Ik heb 5 dagen geleden vernomen van Marcel "binnen 14 dagen " . Heb overigens zijn adres . Ben morgen in de buurt dus ...............
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
12 mei 2009 22:56 |
|
|
esgigt
|
@Lydia: gelukkig maar! Ik had me behoorlijk opgelaten gevoeld als ik je wel had moeten spammen...
Truste! Ik neem nog een glaasje... :yummie:
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
12 mei 2009 23:00 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@Marcel: hoe staat het met de GT3 meeting die in de pen zat?
Ik neem nog graag een biertje, gelijk nog meer inschenken?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
12 mei 2009 23:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou ik neem nog lekker een peuk achter het scherm, zonder glaasje en ga dan ook slapen. Radboud.......niet rokers zijn uitermate gezellig en ik heb er nooit moeite mee gehad ergens niet te mogen roken. Tevens vind ik het inderdaad een bespottelijk gedoe om nu weer dingen half terug te draaien. Eerst kroegbazen boetes laten betalen en nu dit weer. Gewoon roken in je eigen huis als je visite er geen moeite mee heeft en je verder aanpassen aan de regels, ook in het huis van een ander, een peuk buiten smaakt ook. Op je werk roken kan ook alleen maar buiten als je al tijd hebt. Dus deze kroeg;
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 mei 2009 23:14 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
@Radboud als je aanbieding nog geld lust ik nog wel een biertje, ben net terug van het verbouwen van een zolder bij een maatje van me en een laatste biertje als afzakkertje moet nog wel kunnen. Heb er eventueel als je zin heb nog een nootje bij. Asbakken (al heb ik niets tegen rustige rokers) heb ik niet, maar heb jij volgens mij niet nodig.
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
12 mei 2009 23:30 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Leugenaar,je bent in je eentje die krat aan het leegmaken Laat er voor mij ook een over
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
Laatst bijgewerkt door arenarood op 13 mei 2009 1:29, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 mei 2009 1:01 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Ik schenk er zelf ook nog eentje in, ouderwets borrelnootje binnen handbereik. Ajetoo Niets meer aan doen....
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
13 mei 2009 1:16 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens allen ik zal de koffie en thee weer klaarmaken en de broodjes etc. etc werk en maukze allemaal
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
13 mei 2009 6:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
goedemorgen, we gaan maar even nieuw water opzetten voor de thee en kijken wat de vandaag gaat doen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 mei 2009 7:48 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Lekker ontbijtje van Paere. Ben nog niet scherp vandaag. Gisteravond erg moe mijn bed ingeduikelt, maar ik was denk ik té moe om te slapen. Ken je dat? Pffff ... eerst maar een sterke thee. Moet zo op weg naar het zuiden des lands. Kijken of daar nog wat te scoren valt. Zakelijk gezien dan, hè? Fijne, zonnige dag allemaal!
|
13 mei 2009 8:00 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, paere, je hebt het er maar druk mee om elke morgen voor een ontbijt te zorgen. Ga zo even met mijn voeten laten spelen, en dan weer aan de opbouw beginnen.
|
13 mei 2009 8:05 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedenmorgen allen, Dan zal ik vast een versch bakkie zetten. Hier is het nog steeds een gekkenhuis, zelfs levertijden aan het onstaan. Sorry Rad, 18 mei komt die zwarte pas...... Werk ze en levertijd ze, om maar met Marcel zijn stijl af te sluiten
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
13 mei 2009 8:34 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen allemaal, dank voor degene die het heerlijke ontbijtje en de koffie heeft neergezet! Moet weer even aansterken, was gisteren niet fit, wel gewerkt. Veel vers fruit e.d. en dan komen we er wel weer.
@Rendo; gaaf dat het goed loopt, weer helpt natuurlijk ook mee! Het is prachtig weer om te fietsen.
Succes allemaal met werk en wat je wilt doen!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
13 mei 2009 8:42 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, He heerlijk zo'n vers bakkie doet een mens goed Een prachtig zonnetje hier en een strak blauwe hemel Zeg Wim mogen we eigenlijk roken in ons café, voor mij hoeft het niet hoor Alle auto's bij ons zijn weg, maar het is toch wat rustiger als andere jaren Maar goed de boog kan niet altijd gespannen staan Werk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 mei 2009 8:50 |
|
|
esgigt
|
Goede morgen, allemaal!
@Molen934: Ik denk dat er weer gerookt mag worden, we hebben toch geen personeel?
Lekker, koffie
|
13 mei 2009 9:55 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
13 mei 2009 11:31 |
|
|
esgigt
|
@gast: Of zoals Wim Kan het destijds al snedig verwoordde: Nee, wij hebben een regiem van kletsmajoors.. (ging toen over het kolonelsregiem in Griekenland... lang geleden)\ @Ironpatje: Ja, maar jullie hebben bergen
|
13 mei 2009 11:58 |
|
|
paere
|
Wim ik doe het met liefde voor jullie
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
13 mei 2009 17:47 |
|
|
paere
|
maar niet voor jou
|
13 mei 2009 19:14 |
|
|
cabrio wim
|
Met iemand zijn voeten spelen = Iemand voor de gek houden. Maar: mé men voeten te spelen = dat je voor de gek gehouden wordt. Maar ik ben naar de pedicure geweest, loop weer lekker luchtig.
|
13 mei 2009 19:30 |
|
|
bully
|
|
13 mei 2009 19:50 |
|
|
paere
|
ik denk zoiets als dit kost toch noch duur zo'n GT3
|
13 mei 2009 20:43 |
|
|